Wellicht heeft iemand hier dezelfde problemen eerder opgelost.
Ik wilde even wat muziek luisteren via mijn netwerk, maar mijn AV lijkt geen verbinding te hebben. Ook bluetooth doet het niet.
Als ik via setup naar netwerk ga, dan zie ik geen netwerk, maar diagnose of via setup de netwerkverbinding opzetten leidt tot een draaiend rondje met "even geduld". Dat heb ik nu max 30 minuten opgebracht...
Als ik naar online-muziek ga, krijg ik hetzelfde. Bluetooth vindt 'm ook niet.
Ergens op internet las ik dat je de netwerkmodule kan resetten door 3 seconden op back en enter te drukken. Dat werkt ook niet, helaas (gebeurd niets).
Ik heb 'm zowel met verbonden ethernet als losgetrokken (zodat ie wifi gaat zoeken) geprobeerd.
Iemand een idee?
Even van de stroom af.
Heb ik ook al gedaan. Hielp niet.
Quote from: CineSmurf on March 3, 2019, 14:06:40
Heb ik ook al gedaan. Hielp niet.
Firmware upgrade via usb?
Of side grade?
Of downgrade?
Dat zou kunnen. Hoe kan ik zien of ik de laatste firmware heb?
Op mijn marantz heet de laatste firmware: 3.90.50.51
Ik zie hier https://firmware.marantz.eu/ (https://firmware.marantz.eu/) wel een file om te downloaden, maar die heeft nummer CY920_100100440200-0007... :crazy:
Zojuist maar een factory reset gedaan. Heeft een uurtje gekost, maar alle inputs, audyssey en levels opnieuw ingesteld. En internet doet het nu ook weer goed :pompom:
Quote from: CineSmurf on March 3, 2019, 15:32:26
Zojuist maar een factory reset gedaan. Heeft een uurtje gekost, maar alle inputs, audyssey en levels opnieuw ingesteld. En internet doet het nu ook weer goed :pompom:
Als het weer gebeurd zou je ook kunnen beginnen met het resetten van je modem/router.
Er waren wat meer gekke dingen aan de hand. Kennelijk is de software gewoon goed vastgelopen. De firmwareversie gaf ie niet aan. Wat ik hierboven aangaf was kennelijk de DTS versie, na de factory reset geeft ie wel weer de juiste firmware aan. Verder gaf ie bij de audyssey aan dat van één speaker de bedrading verkeerd om zou zijn (was niet zo). Die melding geeft ie nu ook niet meer.
Quote from: CineSmurf on March 3, 2019, 18:56:12
Er waren wat meer gekke dingen aan de hand. Kennelijk is de software gewoon goed vastgelopen. De firmwareversie gaf ie niet aan. Wat ik hierboven aangaf was kennelijk de DTS versie, na de factory reset geeft ie wel weer de juiste firmware aan. Verder gaf ie bij de audyssey aan dat van één speaker de bedrading verkeerd om zou zijn (was niet zo). Die melding geeft ie nu ook niet meer.
Mooi opgelost :)
Zeker. Dank voor jullie hulp allemaal!
Misschien een tip voor de volgenden keer.
Ik weet niet of dit bij de 7 serie ook kan, maar in ieder geval wel bij de 8 serie wel
en dat is via de pc je instelling opslaan en dan later weer terug zetten.
Dat kan nu weer na je factory reset.
De 8 serie kan ook instellingen opslaan in het apparaat, welke je na de FR opnieuw kan laden....
Een goede om uit te zoeken. Behalve natuurlijk dat het netwerk niet meer werkte... Ik ga eens kijken. Instellen is trouwens even werk, maar niet heel vervelend. Thanks.