Htforum.nl

Home Theater => Streaming en TV aanbieders => Topic started by: hifinaat01 on February 16, 2019, 13:56:17

Title: Qobuz lukt niet op tablet
Post by: hifinaat01 on February 16, 2019, 13:56:17
Hallo ik heb nu  Qobuz Hifi free voor een maand daarna €19,99 per maaand.

Mijn account heb ik op mijn laptop met windows 10 aangemaakt. Schijnbaar werkt dit account niet op mijn android tablet die ik nodig heb voor mijn streamer?

Ik ben een enorme digibeet... :o
Groet Ar.
Title: Re: Qobuz lukt niet op tablet
Post by: B-art on February 16, 2019, 17:10:10
Hoi Ar. Heb Qobuz op mijn laptop met Windows draaien (met Roon) zonder app en een app via de App store op de iPad (nu overbodig naast de Roon remote eigenlijk) plus op een Android Samsung tablet. Heb je de app wel gedownload? Zou toch moeten werken.
Title: Re: Qobuz lukt niet op tablet
Post by: hifinaat01 on February 16, 2019, 20:15:04
ik heb me wel bij Qobuz aangemeld maar via mijn laptop. Nu heb ik de Qobuz app op mijn tablet daar moet ik inloggen, ik vul mijn email adres in. Dan komt er te staan: this email adress seems to be associated with an existing qobuz account. Log in.
Ik log in dan moet ik alles overnieuw doen wat ik ook met de laptop heb gedaan ik heb op de laptop gekozen voor gratis 1 maand hifi.
Nu ik met de Tablet inlog word ik gedwongen te betalen voor een heel jaar €199.99. Dat is eigenlijk goedkoper maar niet mijn eerste keuze.
Ik heb ook Bubble upnp daar zit ook Qobuz op maar daar heb ik hetzelfde, lijkt me logisch.

groet Ar.

Title: Re: Qobuz lukt niet op tablet
Post by: B-art on February 16, 2019, 20:25:53
"For new members, a 1 month free-trial period will be offered. This will allow you to test the Studio offer, without limits, on any device" staat er. Je doet toch iets fout. Zie verder:

http://blogsv2.qobuz.com/qobuz-blog-en/2018/10/10/qobuz-studio-launch-the-first-monthly-and-unlimited-hi-res-streaming-subscription/
Title: Re: Qobuz lukt niet op tablet
Post by: B-art on February 17, 2019, 08:31:45
Nog gelukt met de blog info?