Net de Blade Runner 4K editie afgehaald bij Mediamarkt, blijkt bij opening dat enkel het bluray schijfje in verpakking zit, de 4K schijf ontbreekt. Bekend probleem??? Mediamarkt doet dan nog eens moeilijk over ruilen.
Mediadragers kan en mag je volgens mij alleen maar ongeopend ruilen. Op zicht wel logisch, maar ik zou toch terug gaan. Je weet het niet.
Gr. Hans
Tja hoe kan ik zien dat er een schijfje ontbreekt zonder het te openen? Kan toch moeilijk in toekomst elke bluray/4K die ik aankoop in de winkel gaan openen om te zien of schijfje erin zit. Mediamarkt gebeld en enorm arrogant in hun reactie, ik heb het schijfje blijkbaar 'gestolen' en wil nu gratis een extra exemplaar volgens hen, precies of ik ga voor 30 euro even uur over en weer rijden voor niks.
En dan zou je een los schijfje hebben, net of dat veel waard is.
De mijne -van MM Antwerpen Keyzerlei- had ze allebei.
Ze hebben toen ik mm belde ook gecontroleerd, en in winkel hebben ze eentje geopend en daar zaten ze ook beide in. In mijn geval dus niet, heb dit echt nog nooit meegemaakt. Vond hun reactie echt degoutant, denk niet dat ik daar ooit nog voet binnen zet (behalve om toch te proberen ruilen, maar vrees dat ze bij njet gaan blijven). Enige optie is Sony rechtstreeks mailen zeker, misschien kunnen ze dit nakijken adhv serienrs of zo.
Ik zou inderdaad Sony benaderen, productiefout. Wel balen!
Als de verpakking niet meer geseald was heb je ook nog kans dat iemand anders de 4K schijf heeft "geleend".
Ik heb ooit iets gelijkaardigs gehad met een harde schijf + montagebracket voor een playstation. Bij thuiskomst bleek dat de harde schijf pootjes had gekregen en dat enkel de bracket in de verpakking zat. In de winkel (ook MM) deden ze daar absoluut niet moeilijk over en hebben ze een nieuwe meegegeven...
Mijn ervaringen met de klantendienst van MM zijn eigenlijk louter positief.
Quote from: TopGun2010 on February 21, 2018, 19:44:08
Ik zou inderdaad Sony benaderen, productiefout. Wel balen!
Je moet als klant de leverancier benaderen voor zo'n fout, niet Sony. Je hebt een overeenkomst met MM en zij kunnen desgewenst naar Sony stappen. Gezien de waarde van het product, zullen ze dat waarschijnlijk niet doen, tenzij dit een structureel probleem is met deze uitgave.
MM hoort dit op te lossen = het incomplete product omruilen voor een nieuwe.
Dat is een zure en lastige :nopompom:
Suc6 ermee
Net naar mmarkt geweest, hebben meteen ander doosje geopend...en bleek zelfde probleem. Hebben vier doosjes moeten openmaken vooraleer er eentje tussen zat met beide schijfjes. Dus duidelijk fabricage probleem, let dus op bij aankoop!
Quote from: lapino on February 22, 2018, 12:43:28
Net naar mmarkt geweest, hebben meteen ander doosje geopend...en bleek zelfde probleem. Hebben vier doosjes moeten openmaken vooraleer er eentje tussen zat met beide schijfjes. Dus duidelijk fabricage probleem, let dus op bij aankoop!
Vreemd, maar wel een opluchting dat je niet de enige bent met een incomplete doos. Neem aan dat het nu zonder problemen is omgeruild? :pompom:
Ja, ze konden ook moeilijk anders hé :)
Mooi dat het opgelost is. Nu lekker geniet van de film :popcorn: