zou dit wat kunnen zijn voor een dual opposed HT woofer met een europower 4000 versterker ?
hier staan wat parameters
http://www.maxxsonics.net/manuals/mbquart/pdfs/pwe352_manual.pdf
alleen kan ik nergens geen x-max vinden
iedere input is welkom
groetjes flakkees
Ik heb met 2 van deze subs een IB subwoofer gebouwd. Zeer teleurstellend en onbruikbaar. Ik zou er ver vandaan blijven.
ik was er al bang voor :nopompom:
ik vroeg om verzenden en dat kon , de 2 drivers komen samen op 15 kg :wacko:
dat lijkt mij voor 2 15'' drivers belachelijk weinig
bedankt voor de input
Als het neodymium magneten zijn dat zou het zomaar kunnen dat ze 7.5kg per stuk wegen ;)
Ferriet minstens 9-10kg @ stuk.
Flut dingen, alleen geschikt voor in je auto voor de 'nep watts' van de gemiddelde auto versterker.
Mwah: ik heb ooit een 15" RWE in een 42,5 liter gesloten kistje (jaja: een 15" in zo'n klein kistje) met ruim 1100wrms er op gehad en dat ging erg laag, maar speelde tegelijkertijd heel snel en muzikaal. Absoluut een verfijnde bruut!
De woofers ogen identiek en de beperkte T&S parameters die ik kan vinden ontlopen elkaar niet, dus waar het verschil dan in zit?
En dual opposed of isobarik is natuurlijk wel iets anders als simpel gesloten, maar niet elke woofer leent zich voor elke toepassing hè. Die Reference moest je bijvoorbeeld ook niet willen poorten, dan leek het helemaal nergens op.
Succes...
Car audio drivers blijven mij nog altijd interesseren. Ik kwam dit filmpje tegen over drivers van MB quartz.
Volgens mij kan je CA drivers niet zomaar in een hoekje drukken vanwege het gewicht. Een paar Thunders van MTX of de punch serie van rockford in de 15" serie zitten ook rond 7-9kg en dat zijn meer dan prima luidsprekers.
Als je drivers voor een leuke prijs kan krijgen zou ik het zeker proberen.