Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 20.00 MB, maximum individual size 20.00 MB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by celerontje
 - March 20, 2010, 17:57:34
Probleem is dat dit topic net zo'n janboel wordt als het ''famous and closed'' topic over de belettering op je vierwielers. :(
Posted by J.A.F._Doorhof
 - March 20, 2010, 17:36:37
Jammer dat je dat aanhaalt en weer een bewijs van niet goed lezen.
Jowi heeft een ban gehad omdat hij een moderator beledigde en dat was niet eens ik.
DAT liep uit de hand en had niets te maken met een ander topic wat rond die tijd liep over beletteringen op een auto.

Erg jammer dus en vooral "misselijk" om dit te gebruiken om nog even na te trappen.....
Je moet eens weten hoe moeilijk ik het heb met de gehele gang van zaken, ik baal daar nog steeds enorm van, maar er was geen andere keuze.
En dat heeft de afgelopen tijd bewezen aangezien hij weer 6 maanden geband is :(

Posted by Raphie
 - March 20, 2010, 09:46:20
pas maar op, de laatste keer dat het over Frank z'n shop ging escaleerde de discussie met als gevolg Jowi's eerste ban.... ;D
Posted by WMC
 - March 19, 2010, 21:04:55
Het beleid van maatwerk is goed. Ik vroeg me echter af of je wel met google bij jullie terecht komt als het niet in de webshop staat? Is er anders een mogelijkheid dit wel goed te doen door middel van steekwoorden ofzo?
Posted by Danny Lap
 - March 19, 2010, 17:15:28
Quote from: Dirc I on March 19, 2010, 14:39:24
Zullen we dit topic houden op Frank opbouwende feedback te geven over zijn nieuwe website en niet om daarna over te gaan op het feit hoe Frank er dan mee om gaat en of dat al dan niet fout of goed is?

Wellicht helpt het als mensen hun punt geven en uitleggen. Opmerkingen als deze horen hier niet thuis:

Het gaat hier niet om Frank zijn sterke en zwakke punten maar om de webshop.

Ben ik het mee eens en ik neem de opbouwende kritiek serieus en er wordt ook aan gewerkt.
Ik zal voor het weekend nog even een lijst maken met dingen die verbeterd zijn en waar we nog aan werken.

Bedankt voor jullie steun !
Posted by Attie
 - March 19, 2010, 15:58:57
Ok, dan laat ik het hierbij....
Posted by Bart_M
 - March 19, 2010, 15:55:49
Quote from: J.A.F._Doorhof on March 19, 2010, 14:48:10
En bewijst weer dit topic, ik vraag nergens om kritiek maar krijg het wel, leg dan uit waarom en krijg te horen dat ik erom vraag dus het kan krijgen LOL

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 19, 2010, 14:49:28
Nogmaals, tips en hints zijn altijd welkom.

::)
Posted by J.A.F._Doorhof
 - March 19, 2010, 15:51:52
Hi,
Ik heb nogmaals geen bezwaar tegen adviezen als :

1. let op de plaatjes.
2. kun je een review link erbij plaatsen
3. denk om de algemene voorwaardes
4. kun je een betaal mogelijkheid bijvoegen
5. kun je andere kleurtjes gebruiken voor leesbaarheid.

Waar het nu om draait is dat wij besloten hebben de schermen niet toe te voegen, en dat heeft een reden die ik al heb opgegeven maar die word gewoon genegeerd, en dat zet een vind ik niet echt vrolijke sfeer.

Het is zoiets als alleen maar op dat punt doordrammen en mij de schuld geven dat ik geen kritiek kan hebben terwijl er ondertussen al veel dingen zijn aangepast die hier genoemd zijn.... snap je.

En dat mensen niet verder lezen als nieuwe artikelen kan ik echt niets aan doen.
Posted by JeKa
 - March 19, 2010, 15:19:15
Quote from: Dirc I on March 19, 2010, 15:13:53
Wie de schoen past...

Als je antwoorden 3 maal ja zijn, dan was bovenstaand bericht blijkbaar niet voor jou bedoeld.

Zonder twijfel 4 keer ja. Aangezien er na je vorige "waarschuwing" niemand anders dan Frank meer had gepost lijkt het me vrij voor de hand liggend dat de opmerking voor mij bestemd was.... Het is toch gewoon een opbouwend advies? Ik begrijp echt niet waar nu zo moeilijk over wordt gedaan.
Posted by Dirc
 - March 19, 2010, 15:13:53
Wie de schoen past...

Quote from: JeKa on March 19, 2010, 15:05:48
Get rid of half the words on each page, then get rid of half of what's left (Krug, 2000).

Ik zou er niet om lachen, aangezien het gewoon bewezen is......
Gaat dit over de shop?

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!
Gaat dit over de shop?

Jullie zijn toch zo klantgericht?
Gaat dit over de shop?

Waarom lach je dan om zulke feiten in plaats van je policy ook door te voeren in je webshop?
Oke dit gaat over de shop.

Dat je goede service biedt daar twijfel ik niet aan, maar in mijn ogen gaat klantgericht werken verder dan dat. Dit betekent ook dat je luistert naar je klant/doelgroep.


Als je antwoorden 3 maal ja zijn, dan was bovenstaand bericht blijkbaar niet voor jou bedoeld.
Posted by JeKa
 - March 19, 2010, 15:11:43
Quote from: Dirc I on March 19, 2010, 15:09:25
Nog een poging dan:

ONTOPIC

en dat is dus :
"testversie nieuwe shop"


anders ga ik m even cleanen.

Kan je mij vertellen wat er offtopic aan mijn post is?
Posted by Attie
 - March 19, 2010, 15:11:08
En die webshop is van.... tadaaa.....Frank.

Wij nemen de moeite om juist wel te lezen en onze bevindingen ook nog eens te ventileren. Om te helpen. Om het beter te maken. Bijkomend voordeel is dat we dit doen als consument, en nog beter, als kritische consument. Juist een doelgroep die Frank met zijn kwaliteitsproducten en maatadvies wil bedienen. Het is dan soms teleurstellend dat suggesties worden gepareerd met statements over het geen de consument wel en niet wil/kan/vindt.
Posted by Dirc
 - March 19, 2010, 15:09:25
Nog een poging dan:

ONTOPIC

en dat is dus :
"testversie nieuwe shop"


anders ga ik m even cleanen.
Posted by JeKa
 - March 19, 2010, 15:05:48
Quote from: J.A.F._Doorhof on March 19, 2010, 14:48:10
Tja, als mensen al zelf aangeven dat ze niets lezen wat moet je dan ?
Sorry hoor maar daar moet ik toch wel om lachen :D

Get rid of half the words on each page, then get rid of half of what's left (Krug, 2000).

Ik zou er niet om lachen, aangezien het gewoon bewezen is...... Doe er je voordeel mee zou ik zeggen! Jullie zijn toch zo klantgericht? Waarom lach je dan om zulke feiten in plaats van je policy ook door te voeren in je webshop? Dat je goede service biedt daar twijfel ik niet aan, maar in mijn ogen gaat klantgericht werken verder dan dat. Dit betekent ook dat je luistert naar je klant/doelgroep.
Posted by J.A.F._Doorhof
 - March 19, 2010, 14:49:28
Nogmaals, tips en hints zijn altijd welkom.
Echter we hebben een bepaald doel met de shop en het is niet een volledige aanbieding van ons assortiment, we proberen zoals uitgelegd alleen maar een selectie te laten zien als extra service.
Posted by J.A.F._Doorhof
 - March 19, 2010, 14:48:10
Tja, als mensen al zelf aangeven dat ze niets lezen wat moet je dan ?
Sorry hoor maar daar moet ik toch wel om lachen :D

En bewijst weer dit topic, ik vraag nergens om kritiek maar krijg het wel, leg dan uit waarom en krijg te horen dat ik erom vraag dus het kan krijgen LOL




eigenlijk best wel erg (maar goed dit valt toch buiten zijn scherm :D)
Posted by Dirc
 - March 19, 2010, 14:39:24
Zullen we dit topic houden op Frank opbouwende feedback te geven over zijn nieuwe website en niet om daarna over te gaan op het feit hoe Frank er dan mee om gaat en of dat al dan niet fout of goed is?

Wellicht helpt het als mensen hun punt geven en uitleggen. Opmerkingen als deze horen hier niet thuis:

QuoteFrank ik vind het wel weer typerend dat je een topic opent en om input vraagt om vervolgens bijna alle input af te wijzen en je te verdedigen.
Jammer, gemiste kans.

QuoteKritiek ontvangen is nou eenmaal niet zijn sterkste punt (no offense).

Het gaat hier niet om Frank zijn sterke en zwakke punten maar om de webshop.

Posted by JeKa
 - March 19, 2010, 14:35:32
Quote from: Tube-freak on March 19, 2010, 14:20:37
Zo een openings tekst leest natuurlijk niemand.  Ik in elk geval niet.   Op geen een webshop overigens.
Ik zal wel niet de enige zijn.  

Die tekst valt overigens net onder mijn scherm weg.  Dus ik zie eerst nieuwe producten en dan is het scherm vol en daaronder komt pas de openings tekst.
Ja dan leest niemand dat natuurlijk, want dan klikken ze op de menutjes links om wat te zoeken.

Klopt, bijna niemand leest iets op een webshop.
Posted by Tube-freak
 - March 19, 2010, 14:20:37
Zo een openings tekst leest natuurlijk niemand.  Ik in elk geval niet.   Op geen een webshop overigens.
Ik zal wel niet de enige zijn.  

Die tekst valt overigens net onder mijn scherm weg.  Dus ik zie eerst nieuwe producten en dan is het scherm vol en daaronder komt pas de openings tekst.
Ja dan leest niemand dat natuurlijk, want dan klikken ze op de menutjes links om wat te zoeken.
Posted by J.A.F._Doorhof
 - March 19, 2010, 13:51:11
Dit bewijst maar weer eens hoe goed mensen lezen, ik geef alleen maar aan dat er een testversie online is :D
Ik vraag nergens om kritiek, weet dat ik dat toch wel weer krijg.

Dat we schermen verkopen staat in de openingstekst, dus ook daar weer even de openings tekst lezen.

Ik kan zeer goed tegen opbouwende kritiek, en veel van de dingen zijn ook al aangepast die aangegeven waren.
Waar ik minder goed op reageer zijn opmerkingen die we aangeven als dat dit onze bedrijfs policy is, we willen voor schermen gewoon een persoonlijk advies geven, en nogmaals dit staat direct op de eerste pagina..... LEZEN dus :D

Voor de gemiddelde particulier lijkt het allemaal makkelijk, gewoon een schermpje kopen, maar simpel voorbeeld wat we voor 1 scherm zouden moeten doen, en bedenk je dan dat er dus gemiddeld 25 schermen per leverancier zijn, en dat we ongeveer 8-9 verschillende merken leveren:

Scherm type A:
Optie custom : formaat (kan zijn 4:3 of 16:9 of 2.35:1)
Optie custom 2 : formaat in inches, niet alles is mogelijk dus hier moet de klant een keuze maken uit gemiddeld 5-6 formaten
Optie custom 3 : drop size (kan bij sommige exact, bij sommige vaste maten, bij sommige niet)
Optie custom 4 : bak kleur (kan bij sommige elke ral kleur zijn).
Optie custom 5 : soort doek (bv highcontrast, 1.0, 1.2, 1.4, 1.7 etc.)
Optie custom 6 : soort backdrop (bij sommige schermen kun je andere backdrops kiezen)
Optie custom 7 : Remote control (meestal 3-4 opties weer daarbinnen)
Optie custom 8 : soort bak (plafond, muur, links, rechts, rond, vierkant, opbouw, inbouw)
Optie custom 9 : soort beugels voor bevestiging

Deze opties verschillen PER scherm, en zijn ook niet bij elke leverancier gelijk, en niet eens per scherm gelijk, bv een 2.35 scherm kan een andere drop hebben dan een 16:9, of een bepaald scherm type heeft wel een backdrop andere niet.

Je zal dus een webshop moeten maken die onthoud dat ALS je dit kiest de volgende opties mogelijk zijn, maar ALS je dit kiest dan niet.

Waarom denk je dat zelfs op de websites van de fabrikanten dit vaak niet is te vinden.

Sla ik dit over in de shop besteld de klant iets, komt er later achter dat iets anders mogelijk was en zitten wij met de problemen.

Snap je het een beetje :D
Het is geen onwil maar schermen zijn gewoon niet zo simpel als je denkt, die goedkope schermen van 199.00 wel natuurlijk maar die doen we niet of zelden.
Posted by Tube-freak
 - March 19, 2010, 13:26:12
Kritiek ontvangen is nou eenmaal niet zijn sterkste punt (no offense).

Posted by Kjelt
 - March 19, 2010, 13:25:06
Frank ik vind het wel weer typerend dat je een topic opent en om input vraagt om vervolgens bijna alle input af te wijzen en je te verdedigen.
Jammer, gemiste kans.
Posted by Tube-freak
 - March 19, 2010, 13:23:32
Jamaar als er niets over schermen op je webshop staat dan weten ze ook niet dat het te koop is,
Beetje vreemde manier van zaken doen om het er dan maar niet op te zetten.
Posted by J.A.F._Doorhof
 - March 19, 2010, 10:12:54
PDF's van schermen is een optie maar ook dat lijkt makkelijker dan het is, veel leveranciers hebben niet echt een consumenten prijslijst met alle opties.
Vandaar dus dat we schermen veel liever gewoon op maat adviseren, nut van een webshop voor ons is dat mensen de dingen die online besteld worden zoals de calibratie DVD's, merchandise, schoonmaakspullen, bekabelingen, pluggen etc. gewoon online kunnen bestellen.
Projectoren hebben we opgenomen omdat Epson het hardst loopt bij ons maar ook dat is voor ons een twijfel punt, beugels bv lopen wel weer hard via de shop.

De webshop is dus niet bedoeld als DIT IS DE ITC WEBSHOP KOOP HIER !!!, we willen het liefst gewoon persoonlijk advies geven, en dat hoort ook zo met de producten die we voeren, apparatuur waar geen opties en advies bij nodig is die zul je wel online vinden.

@Attie,
Inhuren kan altijd, maar we vinden het ook gewoon leuk om het persoonlijk te houden, en de teksten worden regelmatig aangepast als het goed is.

Het kan altijd beter, het kan altijd uitgebreider, maar we moeten wel kijken wat de bedoeling van ons is met de webshop natuurlijk, we willen geen internet dozenschuiver zijn, bijhouden van een webshop zoals hier word voorgesteld is ENORM veel werk, en mensen mailen toch voor persoonlijk advies dus het zou niet enorm veel werk achteraf zijn, maar juist enorm veel werk op beide punten :D

Heb ondertussen wel wat teksten aangepast.
Posted by Attie
 - March 19, 2010, 09:52:04
Frank,

Teksten schrijven is een vak. Ik raad je aan een professionele (reclame) tekstschrijver in te huren. Juist ook omdat mensen vluchtig lezen, is het belangrijk dat de teksten 'raak' zijn. Het is hetzelfde als met calibreren...dat moet je aan een deskundige overlaten... ;)