Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 20.00 MB, maximum individual size 20.00 MB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Springbank
 - June 24, 2012, 14:58:35
Sinds twee weken een Epson EH-TW9000 in bezit, gekocht bij ICT in Emmeloord. In de orienterende fase (waar ik oorspronkelijk voor een TW6000 kwam) werd ik persoonlijk en prettig geholpen. Op al mijn vragen (en ook kritische) werd een goed en helder antwoord gegeven. Er werd ook met mij meegedacht en mij advies op maat gegeven in mijn situatie en setup. M.a.w. ik als klant werd centraal gesteld en er werd oprecht meegedacht. Ik heb dit weleens anders ervaren.

Uiteindelijk toch een Epson EH-TW9000 gekocht  ;D  De nog betere specs, + de lensshift deden mij dit besluiten.

Ook de hele afhandeling heb ik als zeer prettig ervaren, en nog bedankt voor het snelle calibreren nadat de projector binnen was, zodat ik de 9000 al meteen in het weekend kon gaan gebruiken!  ;)

Jullie zien mij terug!
Posted by skyfox
 - December 22, 2011, 11:42:35
Ik heb bij ITC nog niets gekocht, maar ik heb wel 2x gebruik gemaakt van het voortraject. De eerste keer heb ik geinformeerd naar een beamer die bij mijn situatie past en een daarbij passend scherm. Toen ik uiteindelijk besloot niet nieuw maar 2e hands te kopen heb ik nogmaals bij ITC geinformeerd, maar toen voor een muurbeugel, een scherm en een hdmi oplossing ivm een afstand van +/- 15m.

In beide gevallen heeft Annewiek mijn vragen duidelijk en redelijk vlot (binnen 2 dagen reactie, vaak al binnen 1 dag) beantwoord. Mijn complimenten hiervoor!

Hoewel ik uiteindelijk voor andere producten heb gekozen, zal ik uiteindelijk bij een volgende aankoop absoluut weer ITC overwegen.

Om het in heerlijk subjectieve cijfers uit te drukken:
* Service: 9
* Snelheid: 8
* Kwaliteit: 9
* Kennis: 9 1/2
* Shop: nvt
* Prijzen: 9
Posted by ArnoldV
 - December 21, 2011, 10:02:19
Gister bij ITC de TW6000W opgehaald. Was ook mijn eerste bezoek (toch 1 1/2 uur rijden...)

Erg vriendelijk ontvangen door Annewiek  :pompom:
Beamer stond al klaar in de demo ruimte, zodat ze, zoals die ochtend nog afgesproken, een korte demo kon geven.
De demo ruimte van ITC is een zaaltje aan de zijkant in de winkel. Zeker geen hoogstaand geheel, maar juist een gezellige huiskamersfeer.
Misschien zou het allemaal net wat netter/strakker kunnen, maar de huidige opzet is precies wat bij Annewiek als persoon past.
Kan wel indenken dat mensen die verwachten een winkel aan te treffen zoals een hifi zaak/mediamarkt/bcc dat het amateuristisch oogt.
Echter ben ik heel blij met de ongedrongen sfeer bij ITC. Alles is te vragen, alles wordt verteld, ook de dingen die minder goed zijn aan een product.

Als demo kreeg ik een stuk Final Destination 3D te zien via media player en de Epson demo disk.
TW6000 heeft blijkbaar wel wat last van de communicatie met de afstandsbediening als hij in 3D staat, hopelijk is dat in mijn thuisopstelling straks wat beter...

3D scene van Final Destination was erg netjes, beter dan ik had verwacht!
Bril die bij de projector zit is voor mij goed en ook niet te zwaar, maar thuis vond m'n vriendin hem wat aan de (te) grote kant.
Voor nu is het nog wat onbekend of er ook andere brillen compatible zijn, maar anders tegen die tijd een kleinere erbij halen...

Projector was door Frank van het weekeind gecalibreerd, en bij een scene van Gladiator was ik ZEER verbaasd over de enorm realistische kleuren!
Mijn huidige TV (5 jaar oud...) vond ik het nooit echt verkeerd doen, maar dit was gewoon in mijn ogen PERFECT! :inlove: Frank :inlove: ;)

Ben ook expres niet naar een demo van de HW30 of TW9000 gaan kijken, dat geld kon/wil ik nu nog niet uitgeven en zou de beleving van deze projector verpesten...


Grote nadeel... mijn huis is nog niet klaar, dus het duurt nog zo'n 1 1/2 tot 2 maanden (!) voor ik er zelf van kan genieten...  :unhappy: :unhappy:
Zou nu eventueel op een muur (aaargh!) kunnen projecteren, maar dat is gewoon zonde. Ga in m'n huidige woning ook geen gaten meer boren om scherm op te hangen voor die korte tijd. Dus alles blijft nog even lekker in de doos.


Overall:

Ben zeer goed geholpen in de aanloop naar de aanschaf van scherm + beugel + projector.
Prijzen zijn (zeker inclusief de calibraties voor en na de aankoop) gewoon netjes. 0

Op een schaal van 1 tot 10 komen we dan uit op:

* Service: 9
* Snelheid: 7
* Kwaliteit: 8
* Kennis: 9
* Shop: 6
* Prijzen: 8

Nu heb ik niet maandelijks een nieuwe projector nodig (ha!), maar ik zal anderen zeker aanraden om hier te bestellen!

Wat misschien trouwens leuk zou zijn is om een rode loper neer te leggen vanaf de deur naar de projectieruimte.
Kost bijna niets, maar geeft iets meer beleving naar die ruimte toe.
Posted by wupsie
 - November 15, 2011, 19:07:48
Contact:top
Informatie: top
Verkoop/demonstratie : top
Aftersales: top

shop: ouderwest computerwinkel uitstraling:) top
Heb een epson tw3200 beamer gekocht, met een kp scherm, en bn  zeer tevreden.
Ouderwetse vriendelijkheid en service, niet te vergelijken met zaken als saturn/mediamarkt.
Posted by J.A.F._Doorhof
 - August 1, 2011, 21:57:26
Let wel dat je even een genen en laad voor het eerste gebruik. Standaard willen ze soms terug springen de eerste keer.  Staat ook op het meegeleverde formulier ;)
Posted by XanaduNL
 - August 1, 2011, 15:36:58
Ik heb een Epson TW-3200 bij ITC gekocht, met name vanwege de 4 calibraties die je erbij krijgt voor een nette "meerprijs" in vergelijking met andere shops zonder deze calibraties.
Deze is na een weekje binnengekomen, en ik vind het beeld werkelijk schitterend!
Ik moet de fabrieksinstellingen nog proberen eigenlijk uit nieuwsgierigheid naar het verschil. :p
Posted by Nusret
 - May 1, 2011, 23:33:41
Ik heb alleen een ISF calibratie laten doen op mijn Pioneer KRP500 en het verschil was niet meteen heel groot maar na paar dagen werd het beeld steeds beter,ik weet niet hoe dat komt maar het was de juiste keuze om het te laten doen na twee jaar.
Bedankt nog Frank voor de service en de uitleg. :clapping:
Groeten
Posted by J.A.F._Doorhof
 - June 14, 2009, 10:48:24
Vrij ?
Zonder gekheid, ik heb de policy dat we minimaal 2x per dag de mails controleren en antwoorden, maar meestal is dit veel vaker.
Ik heb er zelf een bloedhekel aan als ik een mail stuur en gewoon niets terug hoor.
Alleen bij offertes of uitzoek werk kan het soms langer duren maar ook dan reageren we direct als een klant iets vraagt waar we wel een antwoord op hebben, het is een net2.0 wereld dus snel antwoorden is van levensbelang.
Posted by Icarus314
 - June 14, 2009, 09:58:37
Ja je krijgt zelfs op kerst antwoord op je email vragen. Hebben ze daar ooit vrij?
Posted by sjakieswitch
 - June 14, 2009, 09:54:25
Eind 2004 mijn projector gekocht bij ITC. Na 4,5 jaar zat ik pas aan de 1000 uur (ik kijk maar zo'n 2 a 3 films per week) dus het was tijd voor de 1000 uur hercalibratie. Afspraak gemaakt (werd snel gereageerd op email) en projector mee onder de arm en op naar Emmeloord.
Toen Frank eenmaal klaar was met calibreren vermelde hij wel dat zodra ik m thuis weer had aangesloten dat ik een memory moest laden. Zo gezegd, zo gedaan. Thuis alles aangesloten, memory geladen, dvdtje aan... mmm, wat zijn die gezichten rood. Beetje rooie waas... Vreemd dacht ik. Ik nog eens kijken of ik wel een memory geladen had, andere memories even laden, misschien zit daar iets in, maar de rode waas bleef. Maar weer even contact opgenomen met Frank en wat bleek, ik had niet het memory geladen maar opgeslagen. Dom dom dom, natuurlijk, maar de orginele afstandbediening gebruik ik dan ook nooit (heb een Logitech harmony). Gelukkig kon ik weer langskomen bij Frank en hij heeft m'n projector opnieuw gecalibreerd. Meteen maar even een test-dvdtje opgezet bij Frank en de gezichten waren nog steeds een beetje rood. Gelukkig heeft Frank dat nog even bijgestelt. Al met al toch weer een uur bezig geweest op een vrijdagavond, en dat geheel kosteloos.

En dit is nou de reden dat ik mijn volgende projector ook bij ITC ga kopen, de service en de kennis die daar zit is het wel waard om wat extra neer te leggen voor je projector. Je wil toch niet 3000 euro neerleggen voor een projector bij een 1 of andere dozenschuiver en dat je ddan wel een aardig beeld hebt (terwijl er veel meer uit te halen valt!).

Nogmaals bedankt Frank!
Posted by MarcelS
 - July 24, 2005, 00:00:13
das dan nog vlot hoor  ;)  neem aan dat ie door TPG word bezorgd (noord nederland)  ben niet thuis, maar mn ouders hopelijk wel hehe. en anders heb ik vriendelijke buren  :P

tja depots :(  heb idd al vaker een slechte ervaring daarmee gehad.  nou moek zeggen dat ik ook niet zo'n hoge dunk heb van de bezorgers.  Het word meestal maar achterin die bus gegooit zonder dat ze erbij nadenken dat er kwetsbare spullen in kunnen zitten.

zal er voor zorgen dat ie woensdag met open armen word ontvangen  ;) ;D
Posted by J.A.F._Doorhof
 - July 23, 2005, 20:48:08
Je hebt hem woensdag, we hebben geprobeerd hem donderdag weg te krijgen maar ik was te laat met de calibratie :(.
En we willen niet dat projectoren in een weekend in een depot staan dus we verzenden hem dinsdag, mijn exusses voor de verlate levering, maar depots hebben we HELE slechte ervaringen mee in weekenden.
Posted by MarcelS
 - July 23, 2005, 20:27:05
op 18-07 een mail gestuur met betrekking op de tw200h van epson.  tot mn stomme verbazing 1 minuut later al reactie via mail.  :o
na een paar mailtjes over en weer  heb ik de tw200h besteld.  eind van de week ongeveer zou ie verstuur worden.

Zat te hopen dat ie er vrijdag of zaterdag was, maar helaas.  zal wel maandag ofzo worden  ;)

- Service. 10/10  prima en supersnel geholpen via de mail.  toppie
- Snelheid. 9/10  gewoon uitstekend. vlotte afhandeling. kan niet beter.  tis nog ff afwachten op de levering, maar heb daar ook alle vertrouwen in.
- Kwaliteit. 9/10  Kan ik nog niet veel over zeggen omdat ik hem nog niet ontvangen heb. maar zo te lezen zit dat ook wel goed.
- Shop. 7/10  Besteld via de online shop.  eenvoudig, makkelijk te volgen.  gewoon goed.  misschien wat meer productinfo erbij en een plaatje van het product.
- Prijzen.  9/10 Prijs van de beamer was gewoon uitstekend.  en de service die erbij zit.  (200 en 1000 uur ISF Callibraties is super)

Kortom 1 van de betere zaken waar je iets kunt bestellen.   ;D
Posted by B. Kuiper
 - March 9, 2005, 18:12:52
Tot nu toe de volgende producted van jullie betrokken.

Een ISF calibratie voor mijn TV
DD/DTS bordjes voor mijn HT
Denon DVD1600 met PSM1
Infocus X1 met calibratie
Marantz DV6400
Bekabeling
200 uurs hercalibratie + aanschaf filter
Vervanging filter na Catattack :D

- Service, uitstekend.....alle tijd voor mij als klant individueel zelfs binnen een toer.
- Snelheid, geheel volgens verwachting......zie boven
- Kwaliteit, beloftes worden nagekomen. Het geleverde product levert de verbetering waarover zoveel gesproken is. (ISF calibraties)
- Shop, de online shop wel te verstaan. Makkelijk in gebruik
- Prijzen, conform de kwaliteitsproducten die geleverd worden

Al met al ben ik zeer tevreden met ITC als adviseur en leverancier...Al loopt Nederland over met zgn HTspecialisten, kom nu vanaf 2002 bij Frank's ITC en het is elke keer de rit waard.

Tijd voor een vaste klanten Tshirt Frank? I'll take a xlarge black w/ logo :D O0
Posted by Mieghie
 - November 28, 2004, 09:47:30
Het is gelukt  ;D ;D

*happy happy*
Posted by jaco
 - November 26, 2004, 17:42:50
Ja neem die AB mee, zonde van die lange rit....

Jaco
Posted by BOUBOU
 - November 26, 2004, 09:51:31
Quote from: Mieghie on November 26, 2004, 08:47:41
Morgen tergu een afspraak,  mag ik aan iedereen die dit leest vragen om een gebedje voor me te doen zodat ik men AB weer niet vergeet?  ;D ::)

Ik zal voor je duimen  ::)  ;)

MvGr. BOUBOU
Posted by Mieghie
 - November 26, 2004, 08:47:41
Morgen tergu een afspraak,  mag ik aan iedereen die dit leest vragen om een gebedje voor me te doen zodat ik men AB weer niet vergeet?  ;D ::)
Posted by Audiofiel
 - November 22, 2004, 09:22:26
Oh wat zonde, Jeroen!
En thumbs up voor de service!
Posted by Mieghie
 - November 22, 2004, 08:09:46
Vorige zaterdag afspraak met Frank voor calibratie van men tv,  ik met men autooke naar Emmeloord (ik kom van België dus dat was om en bij de 250km) en ja hoor, men afstandsbediening vergeten  :P  Frank heeft echt ALLES geprobeert om men tv alsnog te kunnen calibreren (bellen, pronto programmeren,...) maar helaas.  De tijd en moeite die jij in je klanten steekt is UNIEK, nogmaals bedankt!  Al bij al was het leuk eens in je winkel geweest te zijn en hebben we (ik en mijn vriendin) er nog een leuke dag van kunnen maken.  Volgende week een andere afspraak en deze keer kom ik wel met AB  >:D

kortom: BESTE SERVICE OOIT!

greetz,
Jeroen de domme Belg
Posted by searcher
 - October 27, 2004, 08:44:38
Vorige week heb ik mijn BenQ 8700+ opgehaald.
Omdat ik van mening ben dat als klant ook kunt bijdragen aan een soepele samenwerking ben ik gezien het drukke programma van ITC om 06:15 gaan karren.

Om 09:20 werd ik welkom geheten door Annewiek met een bak koffie die smaakte.
Leendert onderzocht mijn Goliath meteen en er werd een keurig rapportje gemaakt.

Omdat we elkaar inmiddels wat beter kennen werd er gebabbeld.
Het e.a nam wat tijd in beslag en Annewiek loste dit op om wat HVT's te overhandigen.

Een zeer nette oplossing,ver kwam ik niet omdat Frank mij kon ontvangen. :D

Zeker als je van ver komt is het prettig om snel geholpen te worden en dit streeft ITC ook na.
De BenQ stond keurig opgesteld en de ISF calibratie kon beginnen.

Hierbij werd weer ruim de tijd genomen.

Ik heb weinig toe te voegen en ik hoop dat ITC deze weg blijft vervolgen.
Juist door kritische vragen te stellen wat vindt u als klant ervan en waar liggen de verbeter mogelijkheden kun je groeien als bedrijf.

                                                                                      Bedankt en Succes Searcher
Posted by searcher
 - September 24, 2004, 17:20:50
Quote from: hr15 on September 24, 2004, 15:21:50
Na een klein misverstand wat betreft betaling verder gewoon een topservice (mailtjes die 's avonds in de late uurtjes nog worden beantwoord hulde :D)

Product (Epson TW200 en Beamaxscherm) werd netjes thuisbezorgd op de beloofde data.

En zoals al vaker gezegd de afstand is wat ver (vanuit Zeeland een aantal uurtjes rijden:P)

Frank z'n winkel is volgens mij aardig gegroeid om een 2e filiaal te openen.

Ze willen bij ons het centrum opknappen. ;D

                                                                                Searcher
Posted by hr15
 - September 24, 2004, 15:21:50
Na een klein misverstand wat betreft betaling verder gewoon een topservice (mailtjes die 's avonds in de late uurtjes nog worden beantwoord hulde :D)

Product (Epson TW200 en Beamaxscherm) werd netjes thuisbezorgd op de beloofde data.

En zoals al vaker gezegd de afstand is wat ver (vanuit Zeeland een aantal uurtjes rijden:P)
Posted by searcher
 - May 11, 2004, 18:12:22
Aangeschaft ;

PSM-Toshiba
Eichmann Bekabeling
ISF Calibratie Projector

Goliath
Scanner
DVD ROM speler
en "kennis" ;D

Ik ben tevreden over de snelle reply's op mijn e-mails en dat waren er in het begin heel wat.


Men probeert bij ITC altijd ook in persoonlijke omstandigheden een oplossing te zoeken.
Het enige nadeel vind ik de afstand een goede koerier zou voor mij een geweldige oplossing zijn.

Naar mijn mening heeft ITC baanbrekend werk verricht op HT gebied en schuwt het de kritiek niet door destijds het HT forum te starten.



                                                                                                        MvrGr Searcher
Posted by BOUBOU
 - May 3, 2004, 20:50:16
Aantal maanden geleden een aantal eichmann four interlinks besteld via de email, werden aangeleverd via DHL.
Ik kon ze via hun niet op een ander adres laten afleveren.
En kon ook wegens grote drukte op mijn werk niet thuis blijven om het op te wachten.
Ik heb eerst contact gehad met de pakket diens over een nieuw adres.
Het was voor hun niet mogelijk om het adres te wijzigen zonder toestemming van ITC.
Ik heb toen via de email contact gehad met Frank, over een alternatief adres.

Ik heb het nieuwe aflever adres doorgeven aan Frank.
Hij heeft toen via de fax de pakketdiens ingelicht over het nieuwe adres.
Daar werd het op de afgesproken dag afgeleverd.

Een zeer correcte, nette en snelle afhandeling van Frank  :D

MvGr. BOUBOU