Modify message

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Reason for editing:
Attachments and other options
Attachments:
Drag and drop your files here, or use the button to add files.
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 8.00 MB, maximum individual size 2.00 MB
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by olavl
 - December 24, 2008, 15:38:32
Ik bel net ITC met de bedoeling een nieuw scherm voor mijn projector te kopen.

De verkoopster vraagt wat voor projector ik heb. Ik antwoord: een Barco, een echte CRT.
Antwoord van de verkoopster: Oh, nog zo'n oude. Wanneer ben je van plan deze te vervangen?

Met dit antwoord had ik genoeg informatie. Ik koop geen scherm bij ITC.

EDIT MOD: dit om verwarring in de toekomst te voorkomen als iemand dit leest.
QuoteWel goed luisteren.

De vraag was, GA JE HEM BINNENKORT VERVANGEN.
Dit is belangrijk voor het advies wat we geven voor het scherm dat je kiest.
MAW als je hem binnenkort vervangt voor bv een JVC dan krijg je een 1.0 gain scherm.
Als je hem NIET vervangt zullen we adviseren richting de 1.3 gain schermen.

Daarnaast was je boos dat je niet terug gebeld zou zijn maar dat hebben we wel gedaan, echter met kerstavond is het erg druk en er zijn maar 2 mensen bij ons die de klanten helpen met hometheater dus dan moet je wel net hebben dat die op dat moment beschikbaar zijn.

We zullen ten alle tijden vragen aan een klant of hij binnenkort een upgrade doet, een scherm koop je namelijk voor langere tijd en een projector is vaak voor upgrade toepasbaar.

Daarbij hebben we vandaag je zelfs nog alle prijzen door gestuurd en veel informatie doorgemaild voor alternatieve schermen, ik denk dat weinig bedrijven dat op kerstavond doen, wij staan voor onze service en informatie.
Beetje lullig dan dat dit zo word neer gepost.

We zijn zelf zeer goed op de hoogte van wat een CRT kan maar weten ook wat de digitale units doen, aangezien je niet om het goedkoopste scherm vroeg is het doodzonde als je dan binnen een half jaar veel geld weggooit.

MAW we zijn geen verkopers dien denken aan alleen maar verkopen, we doen nog ECHT maatwerk en dat is misschien even wennen