Wie van dit forum speelt er allemaal met een XXLS 400 subwoofer

Gestart door B., april 6, 2010, 22:19:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rainesh

Heb nu een JBL Studio L8400P, maar zat te twijfelen om over te stappen naar een XXLS400FF. Alleen klopt het dat de 400 geen standby functie heeft?


screw

Citaat van: Rainesh op oktober  9, 2015, 12:58:30
Heb nu een JBL Studio L8400P, maar zat te twijfelen om over te stappen naar een XXLS400FF. Alleen klopt het dat de 400 geen standby functie heeft?

de BK p12 300sb heeft dit wel, al is de 400xxls geen stroom vreter in standby modus
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

ml


frankp

Tjah, mocht er bij mij een leuke gepoorte sub op mijn weg komen dan gaat de XXLS400 er wel uit, maar wanneer dat gaat zijn...

martien

@ml
al eens naar een rythmik gekeken?
Er loopt een power u voor dit merk, kan je wellicht een korting meepakken.
Zie markt, en dan power u, rythmik

@rangschikking
Ze kunnen er bij bk wel kosteloos een auto switch op zetten, hebben ze mij iig aangeboden een paar weken geleden.

yorkie13

Denk dat de xxls400 in een hele andere prijsklasse zit als bv een F12 van Rythmik.


ml

Citaat van: martien op december  6, 2015, 11:01:13
@ml
al eens naar een rythmik gekeken? Er loopt een power u voor dit merk, kan je wellicht een korting meepakken. Zie markt, en dan power u, rythmik

Bedankt voor de tip, ziet er wel erg interessant uit.

ml

Inderdaad wat Ralf zegt, gezien de extra kosten aan verzending en VAT komt het toch wat hoger uit dan gedacht.

Is de Klipsch R-112SW een goed alternatief voor de XXL400? Als die Klipsch bevalt kan ik, gezien de prijs, later overwegen een tweede aan te schaffen.

Cobraatje

De Rythmik L12 is een stuk goedkoper, misschien is dat een optie.

Ligt eraan waarvoor je de sub wilt gebruiken en hoe 'pietluttig' je bent.
Voor muziek heeft BK duidelijk mijn voorkeur.

Fred Mulder


Citaat van: ml op december  7, 2015, 21:53:12
Is de Klipsch R-112SW een goed alternatief voor de XXL400?

Ik had dezelfde overweging, inmiddels voorkeur om voor de BK te gaan. Naast stereo weergave lijkt deze ook beter/bestendiger te zijn afgewerkt, plus een downfire optie (dus geen 'speaker' in het zicht, maar een gesloten bijzettafel ;-)

Zit nu aan 2 stuks te denken, voor woonkamer en luisterkamer. Maar het 2e hands aanbod lijkt even te zijn opgedroogd.. Dus nog even aankijken..

ml

Ik mail BK wel even wat 3 stuks incl verzending gaat kosten. Kom ik nog wel even bij je op terug.

yorkie13

Verzending van een xxls400 is ongeveer 30 euro per stuk.
bij een huidige koers is de xxls400 er vanaf 620 euro exclusief verzending.
Wie weet zijn ze bij BK in voor een Power buy  8)

Cobraatje

 :headbanging:
Hoe meer powerbuys met goede kortingen, hoe beter

ml


Witalik

Citaat van: martien op december  6, 2015, 11:01:13
@ml
al eens naar een rythmik gekeken?
Er loopt een power u voor dit merk, kan je wellicht een korting meepakken.
Zie markt, en dan power u, rythmik

@rangschikking
Ze kunnen er bij bk wel kosteloos een auto switch op zetten, hebben ze mij iig aangeboden een paar weken geleden.

Een auto switch, dat ie zonder signaal gewoon uitschakeld bedoel je ? Hebben ze dat pas sinds kort ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

yorkie13

40 euro korting is niet echt veel.

martien

Citaat van: Witalik op december 11, 2015, 16:49:08
Een auto switch, dat ie zonder signaal gewoon uitschakeld bedoel je ? Hebben ze dat pas sinds kort ?

Op mijn vraag aan bk elec. Of je de xxls400 zelf steeds aan/uit moest zetten,
Zeiden ze dat ze er kosteloos wel zo'n auto-switch in wilde zetten. Net als in hun platinum edition.

Witalik

Citaat van: martien op december 11, 2015, 18:21:23
Op mijn vraag aan bk elec. Of je de xxls400 zelf steeds aan/uit moest zetten,
Zeiden ze dat ze er kosteloos wel zo'n auto-switch in wilde zetten. Net als in hun platinum edition.

Hmmm ok, goed om te weten. Jammer alleen dat de communicatie zo slecht is met die mensen. Op het mail adres reageren ze iig niet...
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

martien

Ik moet zeggen dat ik ze erg behulpzaam vond.
Net als bij rythmik, die reageren ook snel.
Audiophonics daarentegen, reageert erg langzaam tot niet.
Met meerdere geen ervaringen.

Witalik

Citaat van: martien op december 11, 2015, 18:43:33
Ik moet zeggen dat ik ze erg behulpzaam vond.
Net als bij rythmik, die reageren ook snel.
Audiophonics daarentegen, reageert erg langzaam tot niet.
Met meerdere geen ervaringen.

In de afgelopen tijd 3 mails gestuurd, nog geen reply gehad.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"


sparda

Misschien op korte termijn ook aan het lijstje toegevoegd worden. Ik heb nog wat twijfels tussen de XXLS 400 en de nieuwere P12-300SB dus daar eerst nog wat over opzoeken.
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

yorkie13

De BK P12-300sb presteert ongeveer 90% van de xxls400.


sparda

Onder het motto 'bigger is better', in de loop van volgende maand eens een bestelling plaatsen dan!  :pompom:
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4