De shootout tussen de Oppo's en de Cambridge Audio BD650 (31/01/2010).

Gestart door LittleNinja, januari 15, 2010, 12:54:53

Vorige topic - Volgende topic

marconist

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

marconist

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

theo technics

;D

Veel plezier, allemaal zondag.
Ik zal het op de voet volgen, het zal mij ook benieuwen. ;)

O, ja ik speel met zo'n saaie standaard Oppo.

hifiman

Citaat van: LittleNinja op januari 28, 2010, 19:15:45
Sorry... Ging niet helemaal goed.

We hebben de Dune al eens tegenover de Oppo gezet ( samen met de PS3 en de Pana BD80 ). Uitkomst was in dat geval dat de Dune wat beeld betreft een prima plaatje neerzette ( beter dan de PS3 en dicht in de buurt van de Oppo ). Geluid over optische kabel was heel goed te noemen ( ruimschoots beter dan de PS3 ). Echter analoog kwam hij niet in de buurt van de Pana of de Oppo.

Daarnaast hebben we al een grote hoeveelheid spelers en hebben we besloten de hoeveelheid te beperken.

I see   :P Echter, de topictitel zou dan wellicht gewijzigd kunnen worden in de grote Oppo (kloon) shootout  ;)

Ronin79

Bieden ..... voor de Oppo Signature

Die 210 schiet niet echt op he  :P

Honderdje of 5 ... ben ik ook nog goedkoper uit ook, je kan hem vanavond nog komen brengen ... en ik betaal contant :headbanging:

Zal Viktor leuk vinden  ;D

Vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Ronin79

LittleNinja

Inmiddels is er toch weer zicht op de aanwezigheid van een SE uitvoering, dankzij een zeer vriendelijk en meedenkend forumlid. 8)

We houden jullie op de hoogte.

2 days to go..
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Snowmaster

Citaat van: LittleNinja op januari 29, 2010, 08:54:49
2 days to go..

Voor jullie beginnen, hebben jullie al tien pagina's gevuld in dit topic......kun je nagaan wat er gebeurd als jullie klaar zijn  ;).

Succes zondag en veel plezier !
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

tiptop

Citaat van: Snowmaster op januari 29, 2010, 11:46:19
Voor jullie beginnen, hebben jullie al tien pagina's gevuld in dit topic......kun je nagaan wat er gebeurd als jullie klaar zijn  ;).

Succes zondag en veel plezier !
Voorbereiding is 80% van het werk, he. ;) ;D

WickedGame

Verslag zien we wel tegemoed, ben zeer benieuwd in iedergeval en dan met name ook op het analoge audio vlak.

tiptop

LittleNinja

Citaat van: tiptop op januari 29, 2010, 13:53:32
LN heeft goed nieuws 8)

Dat klopt wel. Door enorme bereidwilligheid van een aantal forumleden is het gelukt om de gewenste reeks apparatuur compleet te krijgen!

Komende zondag staan uiteindelijk de volgende apparaten mijn woonkamer te vullen met ongetwijfeld prachtige geluiden:
Cambridge Audio BD650
Oppo BD83
Oppo BD83 SE
Oppo BD83 NuForce
Oppo BD83 Signature Edition ( by TheUpgradeCompany )

Ik wil dan ook een speciaal dankwoord uitspreken aan de forumleden die door extra inspanningen dit mogelijk gaan maken:
  Vik                ( Die zijn Signature Edition beschikbaar heeft gesteld en gebracht! )
  Garfield2        ( Die zijn SE beschikbaar heeft gesteld! )
  Charlemagne   ( Die de SE special gaat halen op locatie! )

:clapping: :worship: :clapping: :worship: :clapping:

LittleNinja

Citaat van: WickedGame op januari 29, 2010, 13:13:16
Verslag zien we wel tegemoed, ben zeer benieuwd in iedergeval en dan met name ook op het analoge audio vlak.

Sterker nog.... Zoals al eerder gemeld doen we tijdens dit gebeuren een soort beknopte "Live" verslaggeving. ;)

Ronin79

Mooi rijtje ...  

Je mist alleen nog de:

Oppo NuForce Signature RAF Edition  :P  :laugh:

Vol verwachting klopt mijn hard .. wie er zoet is krijgt; Viks Oppo  :blink:  :hehe:

LittleNinja

Citaat van: SillentWolf op januari 29, 2010, 14:41:08
Mooi rijtje ...  :thumbs-up:

Je mist alleen nog de:

Oppo NuForce Signature RAF Edition  :P  :laugh:

Tja... Ik probeer nog vliegtickets te krijgen zodat ik deze en de BD80 nog even kan ophalen in China... :bigsmile:

fugazi_2009

Citaat van: SillentWolf op januari 29, 2010, 14:41:08
Mooi rijtje ... 

Je mist alleen nog de:

Oppo NuForce Signature RAF Edition  :P  :laugh:

Heb je daar meer info over? Ik heb er niks van kunnen vinden en het klinkt ook niet logisch. Bij de Signature Edition pakken ze waarschijnlijk dezelfde dingen aan die NuForce ook heeft aangepakt. Dus volgens mij kom je dan uiteindelijk gewoon weer op een SE Signature Edition uit.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

The Upgrade Company wil volgends mij ook de NuForce aanpakken.

De RAF editie bestaat namelijk ook. Of The Upgrade deze ook doet, weet ik zo even niet.

Vik

Citaat van: LittleNinja op januari 29, 2010, 14:38:34
Dat klopt wel. Door enorme bereidwilligheid van een aantal forumleden is het gelukt om de gewenste reeks apparatuur compleet te krijgen!

Komende zondag staan uiteindelijk de volgende apparaten mijn woonkamer te vullen met ongetwijfeld prachtige geluiden:
Cambridge Audio BD650
Oppo BD83
Oppo BD83 SE
Oppo BD83 NuForce

Ik wil dan ook een speciaal dankwoord uitspreken aan de forumleden die door extra inspanningen dit mogelijk gaan maken:
  Vik                ( Die zijn Signature Edition beschikbaar heeft gesteld en gebracht! )

Your welcome !  ;)

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Vik

Citaat van: fugazi_2009 op januari 29, 2010, 14:50:52
Heb je daar meer info over? Ik heb er niks van kunnen vinden en het klinkt ook niet logisch. Bij de Signature Edition pakken ze waarschijnlijk dezelfde dingen aan die NuForce ook heeft aangepakt. Dus volgens mij kom je dan uiteindelijk gewoon weer op een SE Signature Edition uit.

Hoi fugazi,

The upgrade company veranderd niets aan de DAC's , voeding etc.

De Nuforce is totaal anders opgebouwd (beter) en heeft o.a. betere DAC's, een betere voeding en nog meer dingen.

celerontje

Citaat van: LittleNinja op januari 29, 2010, 14:38:34

Cambridge Audio BD650
Oppo BD83
Oppo BD83 SE
Oppo BD83 NuForce

Ik zeg maar niks over deze uitmuntende samenwerking, want dan praat ik als Balkenende! :clapping: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Balken-elende zul je bedoelen  ;)

@ Vik

Viktor, is de NF dan beter als de SI ? aangezien je het over betere Dacs en voeding hebt

Snowmaster

Citaat van: SillentWolf op januari 29, 2010, 23:32:54

Viktor, is de NF dan beter als de SI ? aangezien je het over betere Dacs en voeding hebt

Kun je niet wachten tot zondag  ;) ?
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)