XBMC (live)

Gestart door nyos, januari 2, 2010, 11:30:39

Vorige topic - Volgende topic

nyos

1080p mkv loopt hier ook soepel. Ik heb ook nog met de optie 'Sync playback to diplay' ge-experimenteerd maar dit geeft geen zichtbaar verschil. (zowel audio en video clock)
Heeft een van jullie goede ervaring met de Sync playback to display en welke setting gebruik je dan?

bart_nl

Citaat van: deniax op januari  5, 2010, 23:48:15Het is jammer dat je een HD1 hebt, anders vroeg ik of ik je modelines kon krijgen zodat ik het op mijn RS10 kon gaan proberen.
ik heb er ook nog steeds een dvdo vp50 tussen maar volgens mij zie ik ook daarmee niet meer dan dat de HTPC netjes 1080p bij 23.976 fps uitstuurd. Datzelde stuur ik dan door naar de HD1. Momenteel staat de HTPC overigens aan een niet full HD TV in de huiskamer. Daar moest ik wel "sync to display"  uitzetten omdat het beeld anders enorm stotterde.

nyos

ik heb ook nog wat mpeg2 1080i (ts) getest en dit gaat icm vdpau niet goed. De de-interlacer maakt grote fouten en zo loopt ineens weer even soepel. Deinterlacing lijkt mij nog niet stabiel. Gebruik ik software renderer of glsl dan loopt het weer prima.

Hebben andere vdpau gebruikers hier ook last van of zie ik nog een instelling over het hoofd?
Het is niet handig om steeds handmatig tussen vdpau en glsl te switchen :(