Peerless Monsters Room

Gestart door Peerless Monster, december 23, 2009, 14:02:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mr.M

hey peer, ziet er goed uit maat, en ik maar denken dat je rustig aan ging doen..nadat je de audiophysics had weggedaan,,,,hahah
**UNDER CONSTRUCTION**

WickedGame

Ook al aan de Anthem....

En met jouw gehoor en opmrkzaamheid tijdens luisteren moet ik haast nu wel denken dat een anthem een holy grail is  ;D Ik vond hem bij Raymond ook al erg goed klinken.

RonG

Dat zijn wel erg mooie upgrades cq nieuwe spulletjes :). Veel plezier ermee ;D

HTip

Mooie aanwinsten Rens! Je leeft maar 1 keer :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

cardas49

Weer een Anthem owner erbij  8). Enjoy  :headbanging:. Op alle fronten een uitstekende koop, behalve inderdaad uiterlijk.

En wow, wat een dikke mac is dat zeg. Das geen basis config  :D

Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

StefaanD

Mooie aanwinst die receiver Rens, en die Macs natuurlijk ook :)

Wat Mac geheugen betreft, kijk eens op crucial.com dat is een fabrikant waar je rechtstreeks kan bestellen. Zelf zeer tevreden van, en hier op het werk komen alle geheugen updates tegenwoordig ook daar vandaan.

Audiofiel

Ik ben meer van de Kingston machine-specifiek, dat gebruik ik voor alle klanten. ;)


Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, Rens! :pompom:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

Dank je wel allen! ;) Ben er zeer content mee. Heb lekker lang met mijn 24 inch imac gedaan en die gaat lekker naar mijn vrouw. Haar 20 inch gaat nu ook vrij komen...
Eerst de 20 inch van Audiofiel van de markt ;).

De Apple moet nog komen, maar dat geheugen wordt over een tijdje pas uitgebreid.
Nu nog zo'n beetje 300 euro (bij Apple 600) voor 32 gig, dus dat vind ik nog ietsje teveel.

De Anthem is echt heel erg goed in surround.
Het was al weer lang geleden dat ik dingen heb geupgrade, dus het mocht weer ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Nahpets

Citaat van: Peerless Monster op december  3, 2013, 20:57:48
Eerst de 20 inch van Audiofiel van de markt ;).

Die is van de markt.

Binnenkort weer eens afspreken? ik heb er een paar Tb aan muziek bij.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

AbZ


Nahpets

Geloof je me als ik zeg dat de cd's erg goedkoop zijn tegenwoordig?  :angel:
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

AbZ

Citaat van: Nahpets op december  3, 2013, 21:57:02
Geloof je me als ik zeg dat de cd's erg goedkoop zijn tegenwoordig?  :angel:
Klopt wel qua prijs vd cd's  ;D

Peerless Monster

Citaat van: Nahpets op december  3, 2013, 21:02:00
Die is van de markt.

Binnenkort weer eens afspreken? ik heb er een paar Tb aan muziek bij.

Me 2! ;D
Lijkt me goed plan.
Als het goed is binnenkort ook nog meer.
Heb inmiddels maar 2 schijfjes van 4 Tb gekocht ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Raymond187

Citaat van: Peerless Monster op december  3, 2013, 20:57:48

Eerst de 20 inch van Audiofiel van de markt ;).


Biedt hij ze " 20inch diensten " aan via de markt sectie :D

Peerless Monster

Citaat van: Raymond187 op december  4, 2013, 09:35:21
Biedt hij ze " 20inch diensten " aan via de markt sectie :D

Hmmm wat klinkt dat klein... Ik heb nu een 27 inch.
Hij staat hier in de verpakking te wachten totdat vanavond Sinterklaas voorbij is getrokken.
Waarschijnlijk dus pas morgenavond....
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

henkhifi

audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

Raymond187

Nog tevreden met de Anthem?

Peerless Monster

#467
Citaat van: henkhifi op december 10, 2013, 15:15:11
mooie upgrades Rens

Thanks Henk!

Citaat van: Raymond187 op december 10, 2013, 15:16:02
Nog tevreden met de Anthem?

Mwha. Ja en nee. Merk dat de Marantz van HTip toch ook wel flink wat meer output heeft dan de Anthem.
Wellicht in de toekomst een eindbak ervoor, maar ik speel nooit op hard niveau (vanwege mijn zoontje die in de kamer eronder slaapt...).
Ik heb destijds geen rekening gehouden met het isoleren, maar wellicht dat er een room 2.0 komt.
Ook is het wat behelpen met de hand shakes met de dune en projector.
Ik moet hem op Through zetten, anders schokken MKV's. En voordat hij het allemaal doorheeft ben je toch wel flink wat seconden verder...
Swa ik ben meer dan tevreden over het surround. Klinkt erg leuk. Ook op "zachtere" volumes (standje -35 db op de Anthem).

Vandaag maar weer eens aan het wegwerken van de bekabeling gewerkt.
Ik had nog een flinke lange cablemesh liggen, waar ik nu de 3 luidsprekerkabels heb zitten voor de fronts.
Nu nog mijn ethernetkabel wegwerken en subinterlink (die gaan onder het tapijt) en wellicht een dedicated stroomkabel maken voor de JVC beamer.
Center iets lager gezet en meer gericht op de luisterpositie.
Daarnaast ook de fronts voorzien van de gewone CA-plates en de sub rechts gezet ipv links.
Ik merk dat door mijn opruimwoede het geheel nu weer iets beter gaat klinken.
Ik ga nog experimenteren met mijn CA-plates, want dat geeft ook een behoorlijk grote verbetering in de ruimtelijkheid en details, maar goed ik heb ineens veel veranderd...

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Raymond187

Vermogen @ 5 channel valt ook wat tegen. Wat mis je precies? Helpt het aanpassen van room gain niks? Zet hem op 4.9.

Peerless Monster

Citaat van: Raymond187 op januari  9, 2014, 17:28:19
Vermogen @ 5 channel valt ook wat tegen. Wat mis je precies? Helpt het aanpassen van room gain niks? Zet hem op 4.9.

Ik denk dat het wellicht kan zijn. Las het in het topic van de Anthems...
Het is ook zo dat ik echt controle gewend ben he ;).
Van het weekeinde eens experimenteren.
Nu even bijkomen van werken met een kleine longontsteking achter de rug.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Nahpets

Citaat van: Peerless Monster op januari  9, 2014, 17:57:08
Nu even bijkomen van werken met een kleine longontsteking achter de rug.
:nopompom:

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Marino

Even genieten van de kleine man helpt ook!
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

Peerless Monster

Citaat van: Marino op januari  9, 2014, 18:40:50
Even genieten van de kleine man helpt ook!



Heerlijk he!! We hadden net de volgende conversatiena de eerste keer naar boven moeten gaan...
- Ga je lekker slapen?
> JA!
- welterusten Siem!
> weldedusten (hij zegt nog maar amper boom of aap)...
Hahaha geweldig!

Citaat van: Nahpets op januari  9, 2014, 18:20:03
:nopompom:



Komen we overheen!! ;D ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Marino

Ja goed he en dat helpt je er zo weer bovenop! Kleine pratende kereltjes.
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

WickedGame

Citaat van: Peerless Monster op januari  9, 2014, 19:41:59

Heerlijk he!! We hadden net de volgende conversatiena de eerste keer naar boven moeten gaan...
- Ga je lekker slapen?
> JA!
- welterusten Siem!
> weldedusten (hij zegt nog maar amper boom of aap)...
Hahaha geweldig!


Heerlijk zoiets :)

Hoop toch ook over een paar jaartjes in het zelfde schuitje te zitten.