snelheid HTForum

Gestart door audiolover, november 13, 2009, 08:00:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Erik van Voorst (in memoriam)

Jeroen is er nog mee bezig.....
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

SV..S

ik kon net niet op de site komen maar kwam op deze



http://www.mediaplex.com/

via www.htforum.nl

nu nog steeds trouwens?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Ghosty J

#503
Laten we geen discussie houden of we naar een andere server hoster moeten, Frank heeft goeie ervaringen met hun, ze reageren snel op mailtjes of telefoontjes en dan draaid de boel weer. Dat is zijn standpunt laten we dat respecteren. :)

Citaat van: SV..S op januari 30, 2011, 20:11:38
ik kon net niet op de site komen maar kwam op deze



http://www.mediaplex.com/

via www.htforum.nl

nu nog steeds trouwens?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Citaat van: Ghosty J op januari 30, 2011, 22:41:08
Laten we geen discussie houden of we naar een andere server moeten, Frank heeft goeie ervaringen met hun, ze reageren snel op mailtjes of telefoontjes en dan draaid de boel weer. Dat is zijn standpunt laten we dat respecteren. :)

Moet je het wel goed zeggen, he? Hoster! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Sorry, andere server hebben we al ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jeroen de Waal

Citaat van: SV..S op januari 30, 2011, 20:11:38
ik kon net niet op de site komen maar kwam op deze



http://www.mediaplex.com/

via www.htforum.nl

nu nog steeds trouwens?

Bekijk de onderstaande pagina maar eens....mogelijk hetzelfde probleem?

http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=1728b68c938a3bc8&hl=en


Jeroen.

SV..S

#507
Citaat van: Ghosty J op januari 30, 2011, 22:41:08
Laten we geen discussie houden of we naar een andere server hoster moeten, Frank heeft goeie ervaringen met hun, ze reageren snel op mailtjes of telefoontjes en dan draaid de boel weer. Dat is zijn standpunt laten we dat respecteren. :)


?

Jeroen leest beter ;)

@Jeroen, lijkt er wel op, hier geen chrome maar vuurvos.
werkt nu weer goed :)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Jeroen de Waal

Mooi dat het nu beter is!
Begreep eerlijk gezegd het antwoord van Ghosty ook niet goed. Je maakte geen opmerking richting de hoster oid.


Jeroen.

celerontje

Als er wat mis is met de server geven we jou gewoon de schuld! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Toch blijf ik het raar vinden dat HTforum de enige site is die steeds op mijn laptop icoontjes en dingen verliest en altijd maar weer trager en trager wordt, totdat ik CCleaner draai, dan is het weer een uurtje goed, en dan begint de ellende weer. Geen enkele andere site heeft deze problemen.

Jeroen de Waal

Citaat van: celerontje op januari 31, 2011, 15:27:29
Als er wat mis is met de server geven we jou gewoon de schuld! :P

Persoonlijke aanval richting admin, ban voor een week  >:D


Jeroen.

Jeroen de Waal

Citaat van: jowi op januari 31, 2011, 15:40:21
Toch blijf ik het raar vinden dat HTforum de enige site is die steeds op mijn laptop icoontjes en dingen verliest en altijd maar weer trager en trager wordt, totdat ik CCleaner draai, dan is het weer een uurtje goed, en dan begint de ellende weer. Geen enkele andere site heeft deze problemen.

Ik begrijp de irritatie, maar kan het probleem jammer genoeg niet simuleren hier. Het is dan lastig te achterhalen waardoor jij de door jou genoemde problemen ervaart.
Welk besturingssysteem/browser/versie gebruik je?


Jeroen.

jowi


EJ

XP met ff geeft die problemen iig niet.

Jeroen de Waal

Citaat van: jowi op januari 31, 2011, 17:17:03
XP met Chrome.

Welke plugins zijn actief bij Chrome? Mag ook per pm hoor.


Jeroen.

Lars_Portman

Zojuist om 22:15 uur was forum even heel traag en kwam niet vooruit. Bleef bijna hangen zelfs.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Erik

#517
Yep hier ook. lege pagina's maar nu doet hij het weer. En terwijl ik zei dat hij het deed zat hij weer 5 min vast.  :D
Mompelt iets met met de goden verzoeken  :angel:
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

maxtrash

Citaat van: Erik op januari 31, 2011, 23:34:41
Yep hier ook. lege pagina's maar nu doet hij het weer. En terwijl ik zei dat hij het deed zat hij weer 5 min vast.  :D
Mompelt iets met met de goden verzoeken  :angel:

liep bij mij ook 5 minuten vast. Pingen naar htforum.nl ging perfect (30ms)

KHunt-er

#519
Heb hier zowel in XP als Win7 dat de site aan het doorladen is (Firefox).

Geeft de hele tijd onder in beeld: "Bezig met het laden van www.htforum.nl......."

Tijdens het lezen van dit topic staat er: "bezig met het laden van cas.be.eu.criteo.com..."

Edit:  en nu weer "bezig met het laden van img-cdn.mediaplex.com..."
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

fastlex

Precies, zijn het niet gewoon links naar andere sites die slecht werken?
Als je een icoontje gebruikt die gelinked wordt naar een andere site en die site reageert traag zal je op htforum geen icoontje zien.
Dat is ook het nadeel van plaatjes uit andere sites in je eigen site.
Wat is nu op het HTforum en wat niet?
Wie weet haalt dat juist de performance onderuit?
Ik gebruik IE8 met XP en Vista en ik het zelf weinig last.
Alleen met icoontjes en plaatjes die geladen worden uit andere sites, zo lijkt het me.
Ik heb er weinig aandacht aan besteed maar zal er eens nauwkeuriger op letten.
Gelinkte integreerde content is een hel voor de beheerder als hij meldingen krijgt over een trage site.
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

jowi

Citaat van: Jeroen de Waal op januari 31, 2011, 18:49:10
Welke plugins zijn actief bij Chrome?
Geen enkele, ik heb geen plugins...

Lars_Portman

De site zat echt even vast en bleef pingen maar kreeg voor aantal minuten geen bereik. Wel opvallend was dat na die tijd direct heel snel begon te lopen. Dus toen door starte eindelijk meteen ook full speed ging.
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Kingpin

#523
Mochten de problemen zich nog steeds voordoen zou ik persoonlijk toch naar een andere hoster kijken.
De genoemde hoster blijkt wel vaker last te hebben van stabiliteit! Persoonlijk denk ik dat daar de bottleneck ligt.
Daarnaast zou je ook eens kunnen overwegen om een ander forum te kiezen ipv SMF, gezien de weinige updates die zij tussentijds uitbrengen (patches) toch wel belangrijk vanwege de vele hacks.
Beter zou MyBB of VBulletin zijn.

Daarnaast zie ik dat jullie versie 1.1.12 gebruiken ... sinds vorig jaar zijn er nogal wat aanvallen geweest op SMF forums vanwege een lek, misschien toch maar eens tijd om te patchen naar 1.1.13 of ff wachten totdat 2.0 uitkomt.
Hebben jullie de checklist vanwege performance problemen ook doorgelopen ?

My 2 cents.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Jeroen de Waal

Checklist doorlopen. Tussentijdse patch naar .13 is in behandeling.
Kan niet eenvoudig doorgevoerd worden gezien er in het verleden handmatig mods zijn geinstalleerd.
Overstappen naar andere forumsoftware zie ik niet 1-2-3 gebeuren. Dit is in het verleden al een keer gebeurd.

Ben het eens dat ik wel twijfels heb bij de hoster.
Bedankt voor het meedenken.


Jeroen.