Emotiva

Gestart door Miesepies, oktober 20, 2009, 10:23:15

Vorige topic - Volgende topic

RobMeul

Zo, beetje veel centjes :dry:
En wat gaat de XMC-1 kosten?

Gaat Emotiva tenonder aan zijn eigen succes?
Of gaan ze alleen voor de pro-line met dealers werken?

Pioneer LX5090, Oppo BDP-93 Regiovrij. Paradigm speakers, Front Tribute, Center CC-590, SR ADP 590. Sub Velodyne CHT-12Q. Emotiva XMC-1, ERC-2, 2 x XPA-1, XPA-5. AKG K-701. Logitech Harmony One. Sony PS3.
Paradigm; "Life is to short for bad speakers"

planeet

Ziet er toch naar uit dat deze toch wel een andere markt benadert.
De processor kan geintegreerd worden met het domotica systeem van Control4.

Nou, leuk ... gans mijn huis is uitgerust met dit systeem  ;D

Nooff

Citaat van: RobMeul op september 16, 2010, 11:37:33
Zo, beetje veel centjes :dry:
En wat gaat de XMC-1 kosten?

Gaat Emotiva tenonder aan zijn eigen succes?
Of gaan ze alleen voor de pro-line met dealers werken?

Alleen de pro lijn gaat via dealers, de rest blijft internet verkoop. De XMC1 moet $999 gaan kosten.

Miesepies

Nooff

En even een plaatje van de Pro lijn..

Former member 78

Ik vind het qua uiterlijk prachtig spul.

Zal het graag eens thuis beluisteren, 2 mono's met een vv :)

Sjaudio

Qua uiterlijk een behoorlijke vooruitgang ja, vooral de UMC en de ERC vind ik net een kermis attractie. Echt totaal niet mijn smaak, al die knopjes en ledjes.

Nooff

Citaat van: Sjaudio op september 16, 2010, 14:56:10
Qua uiterlijk een behoorlijke vooruitgang ja, vooral de UMC en de ERC vind ik net een kermis attractie. Echt totaal niet mijn smaak, al die knopjes en ledjes.
Gelukkig kan je bijna alles uitschakelen. Bij de ERC blijft alleen het display en de powerbutton branden, daar is verder niets storends aan. De Pro lijn ziet er in ieder geval meer "mainstream" uit alleen ben ik bang dat de prijzen onnodig hoog gaan worden.

minicoopers

nou als ik dit hier dus lees, zijn er dus wel een aantal mensen die de overstap naar de xmc gaan maken.
dus als je een umc-1 wilt verkopen: PM me dan alsjeblieft!(upa 7 is ook welkom trouwens)

Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

Nooff

wat details over de Pro lijn. De Pre valt duurder uit dan gedacht:

Citeer
Shipping 1st qtr 2011. PMC-1 $2999, PMA-7350 $2999, so you can purchase the stack for less than a mid line processor alone from others and you receive a free built-in Control4 HC-200 and competent tech support. That 7x350 is a rock crusher amp. Over 100 lbs. Nothing like it out there."

"Details to follow next week." (that includes the product line)

Received this from Fred in response to my RFI.

clockwork

Citaat van: minicoopers op september 16, 2010, 16:45:41
nou als ik dit hier dus lees, zijn er dus wel een aantal mensen die de overstap naar de xmc gaan maken.
dus als je een umc-1 wilt verkopen: PM me dan alsjeblieft!(upa 7 is ook welkom trouwens)

Helaas duurt het nog wel even voordat de XMC uitkomt. Heb je veel haast?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

minicoopers

Citaat van: clockwork op september 16, 2010, 18:17:07
Helaas duurt het nog wel even voordat de XMC uitkomt. Heb je veel haast?

nou haast is een groot woord,maar ga geen half jaar of langer wachten dan koop ik het wel nieuw!
Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

clockwork

Citaat van: minicoopers op september 17, 2010, 06:57:28

nou haast is een groot woord,maar ga geen half jaar of langer wachten dan koop ik het wel nieuw!

Dan zou ik mijn adem maar niet inhouden.
Voordat de XMC op de markt is, de wachtlijst is ingevuld en de UMC kopers die met upgrade korting willen kopen aan de beurt zijn, ben je zo 6 maanden verder.

Je zou natuurlijk ook kunnen gaan voor de zogenoemde B-stock bij Emotiva. Voor zover ik het begrijp, zullen er toch wel een aantal retour gezonden worden.  :omg:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Miesepies

@minicoopers:  zie trouwens dat ze bij Emotiva nu een deal hebben van $100 korting bij een UMC-1+UPA-7 set. Ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar je zou kunnen informeren hoe lang deze deal geldt.

Ook hebben ze meestal aan het einde van het jaar een grote sale, met best wel leuke kortingen (mogelijk meer dan de huidige deal, maarja dat blijft een gok :)). Daar zou je ook op kunnen wachten - deze begint meestal ergens eind november begin december als ik me niet vergis.

weirdorob

Oke mannen om het rack toch een wat mooiere uitstraling te geven de erc-1 maar besteld ga ik mischien toch weer wat meer cd's luisteren :headbanging:
Luister nu muziek via de mede8er lekker vanuit de luie stoel dus ff trainen om overeind te komen en cd's te wisselen :notify:
infinity kappa 100. infinity kappa center b. infinity kappa 90. infinity kappa 70 . sony bdp s-770. optoma hd33. mede8er. samsung le46a786.emotiva xpa-2 emotiva xpa-5 emotiva umc-1 emotiva erc-1 svs pb-13ultra. Acoustic solid small.

minicoopers

Ja ik heb gezien dat ze 100 dollar korting geven op de combi umc en upa7. Dan kom ik op 1299 dollar. Wat zou dan het totale kostenplaatje worden incl verzenden invoeren en btw in euro's?

Nooff

Citaat van: minicoopers op september 18, 2010, 10:54:21
Ja ik heb gezien dat ze 100 dollar korting geven op de combi umc en upa7. Dan kom ik op 1299 dollar. Wat zou dan het totale kostenplaatje worden incl verzenden invoeren en btw in euro's?
Als je uit gaat van een 1 op 1 conversie, dan zit je wel redelijk goed. Ongeveer 1299 euro dus  ;)

weirdorob

Oke erc-1 is onderweg krijg gelijk de nieuwe umc-1 remote meegestuurd ook gevraagd om een nieuwe mic. maar dat kan nog wel even duren was nog niet op voorraad as donderdag word de erc-1 thuis verwacht joehoe  :clapping:
infinity kappa 100. infinity kappa center b. infinity kappa 90. infinity kappa 70 . sony bdp s-770. optoma hd33. mede8er. samsung le46a786.emotiva xpa-2 emotiva xpa-5 emotiva umc-1 emotiva erc-1 svs pb-13ultra. Acoustic solid small.

Sjaudio

Dat is nog vrij snel geleverd dan. Mooie complete set gaat dat worden zo!

treky22

Citaat van: weirdorob op september 18, 2010, 15:20:21
Oke erc-1 is onderweg krijg gelijk de nieuwe umc-1 remote meegestuurd ook gevraagd om een nieuwe mic. maar dat kan nog wel even duren was nog niet op voorraad as donderdag word de erc-1 thuis verwacht joehoe  :clapping:

Kun je eens laten weten wat je nu incl. alles voor de ERC-1 betaald ?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

vester86

Citaat van: treky22 op september 18, 2010, 22:37:16
Kun je eens laten weten wat je nu incl. alles voor de ERC-1 betaald ?
de prijs in dollars is de prijs in euro's na verzenden + import.

weirdorob

Kosten erc-1 + verzenden € 376,- komen alleen de invoer kosten nog bij duurt alleen wel een paar weken voordat fedex die rekening stuurt
Graag een tip voor een goede interlink tussen de erc-1 en de umc-1 en waar te koop???

Miesepies

Ik heb zelf Siltech MXT New York...zowel tussen de erc en de umc, als tussen umc en xpa. Vind deze erg prettig en clean klinken.

weirdorob

thanks miesepies nog een adres voor me??

Miesepies

Heb deze allemaal 2e hands hier van het forum af :)  Nieuw zijn ze redelijk prijzig, 2e hands iets minder :P