Emotiva

Gestart door Miesepies, oktober 20, 2009, 10:23:15

Vorige topic - Volgende topic

treky22

Citaat van: Raphie op mei 25, 2010, 15:16:43
Optoma, op AVS wordt diverse malen gesproken over updates voor de H78

Wat ik kon vinden daar was dit:

http://www.avsforum.com/avs-vb/archive/index.php/t-1065267.html

Geen oplossing dus
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

treky22

CiteerHello Huib,

First of all thank you for being an Emotiva customer. We are working on a new firmware release that will deal with such issues. We should have this out within the next week and it should solve the problem you are having. When it comes out, load it into your UMC and see if it fixes your issue and let me know if it doesn't. I hope this helps and please let me know if you have any other questions.

Best Regards,

Emotiva Support

Nou, even geduld hebben. En dan kijken of het werkt  ::)

Roger Black

Tot die tijd dus even kabeltjes wisselen als je beamer wilt kijken?

treky22

Citaat van: Roger Black op mei 25, 2010, 19:06:31
Tot die tijd dus even kabeltjes wisselen als je beamer wilt kijken?

Eigenlijk pas weer BR kijken als die update er is, want ik heb daar geen LCD tv hangen (nog niet).
Vandaag om te testen even van boven een lcd gepakt.

Kan wel xbox-en via component dan, dus dat scheelt

weirdorob

Jammer dat er toch nog zo veel problemen zijn met de umc-1 wil graag de onkyo 876 vervangen al was het alleen maar voor het het mooie plaatje :sleepy:
Maar we wachten rustig af tot alles goed werkt en dan rap bestellen :clapping:
Heb de beslissing genomen en een nieuwe sub besteld nu alleen nog een rack als miesepies ben ik voorlopig weer tevreden :angel:
infinity kappa 100. infinity kappa center b. infinity kappa 90. infinity kappa 70 . sony bdp s-770. optoma hd33. mede8er. samsung le46a786.emotiva xpa-2 emotiva xpa-5 emotiva umc-1 emotiva erc-1 svs pb-13ultra. Acoustic solid small.

treky22

Citaat van: weirdorob op mei 25, 2010, 21:12:05
Jammer dat er toch nog zo veel problemen zijn met de umc-1 wil graag de onkyo 876 vervangen al was het alleen maar voor het het mooie plaatje :sleepy:
Maar we wachten rustig af tot alles goed werkt en dan rap bestellen :clapping:
Heb de beslissing genomen en een nieuwe sub besteld nu alleen nog een rack als miesepies ben ik voorlopig weer tevreden :angel:

Buiten deze HDMI-fout (bij mij tenminste) ben ik nog geen problemen tegen gekomen.

Hoe bevalt de combi XPA-2/XPA-5 ?
Ik wil, dit jaar niet meer, er nog een keer een XPA-2 bij hebben als dit voor stereo-weergave iets is.
Dit jaar nog een paar dingen in de planning  ::)

weirdorob

Eerste indruk erg mooi en vol verder nog niet veel tijd gehad om het setje stevig aan de tand te voelen druk druk druk.
Hopelijk snel de svs pb13 ultra binnen dan gauw een paar films proberen :headbanging:
Citaat van: treky22 op mei 25, 2010, 21:17:15
Buiten deze HDMI-fout (bij mij tenminste) ben ik nog geen problemen tegen gekomen.

Hoe bevalt de combi XPA-2/XPA-5 ?
Ik wil, dit jaar niet meer, er nog een keer een XPA-2 bij hebben als dit voor stereo-weergave iets is.
Dit jaar nog een paar dingen in de planning  ::)

infinity kappa 100. infinity kappa center b. infinity kappa 90. infinity kappa 70 . sony bdp s-770. optoma hd33. mede8er. samsung le46a786.emotiva xpa-2 emotiva xpa-5 emotiva umc-1 emotiva erc-1 svs pb-13ultra. Acoustic solid small.

FloR

vandaag pakje gekregen:

met dit als inhoud:

Ziet er allemaal heel goed uit,
kan wel nog niet echt testen, we zitten nog volop in verbouwingen.

Heb bovendien nog niet de juiste kabels..
Harman Kardon TU9600 - Harman Kardon HD775 - Emotiva UMC-1 - Harman Kardon AP2500 - 2 x Harman Kardon 2200 Signature Series - 3 x Harman Kardon 2400 Signature Series - Infinity Kappa 9.2i - Netgear EVA9150 - LG 60PK950 - Wii - PS3

weirdorob

Citaat van: FloR op mei 25, 2010, 22:00:13
vandaag pakje gekregen:

met dit als inhoud:

Ziet er allemaal heel goed uit,
kan wel nog niet echt testen, we zitten nog volop in verbouwingen.

Heb bovendien nog niet de juiste kabels..
Gauw verder klussen flor kan je snel genieten succes met je nieuwe aanwinst :popcorn:

treky22

@ FloR:

Feli met je nieuwe aanwinst.
Hopelijk kun je er snel van genieten  :thumbs-up:

Roger Black

Heeft iemand via bankoverschrijving Emotiva belaald? En hoe lang duurde dit?

clockwork

Bij de bank met de oranje leeuw duurde het een dag of 2 voordat het daar binnen was.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Roger Black

Vrijdag overgemaakt, dan zou het nu toch onderhand wel daar binnen moeten stromen..

clockwork

ik zou even een mailtje sturen om te vragen of ze het binnen hebben. Er hebben wel feestdagen tussen gezeten dus dat kan voor wat vertraging gezorgd hebben.  :devil:
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)

Roger Black

Citaat van: clockwork op mei 26, 2010, 08:43:47
ik zou even een mailtje sturen om te vragen of ze het binnen hebben. Er hebben wel feestdagen tussen gezeten dus dat kan voor wat vertraging gezorgd hebben.  :devil:

Heb ik ook wel gedaan, maar gisteren avond (voor ons) nog niks binnen. Sarah laat het me weten wanneer het binnen is.

Roger Black

Ondertussen heb ik al wel mijn UPA-1's binnen gekergen! Wat een verassing.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=91551.50

clockwork

Prachtig! Staat erg mooi zo.

De levering is uiteindelijk snel gegaan. Ben benieuwd naar je verdere ervaringen. Leuk om te lezen dat de eerste bevindingen zo positief zijn.
Had je nu ook de USP-1 besteld? 

Raphie

Ziet er goed uit! feli en enjoy!
JBL PRX Power!

Roger Black

Thanks. Ik heb de USP-1 nóg niet bestelt. Maar die volgt snel.
Ik vind het bijzonder dat ik deze ervaring al heb met de DAC als vv...

Nooff

Citaat van: Roger Black op mei 27, 2010, 08:50:06

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=91551.50

Gefeliciteerd! Ziet er erg mooi uit, heb zelf ook nog zitten denken aan een setje voor stereo. Geniet er van!  :thumbs-up:

Kjelt

Citaat van: Roger Black op mei 27, 2010, 08:50:06
Gefeliciteerd. Let je wel op de koeling, de versterkers zitten behoorlijk ingebouwd, de bovenste kan zijn warmte makkelijk kwijt maar hoe zit het met de onderste? Even wat extra afstandhouders tussen beide versterkers plaatsen ofzoiets.

Nooff

Citaat van: Kjelt op mei 27, 2010, 13:06:40
Gefeliciteerd. Let je wel op de koeling, de versterkers zitten behoorlijk ingebouwd, de bovenste kan zijn warmte makkelijk kwijt maar hoe zit het met de onderste? Even wat extra afstandhouders tussen beide versterkers plaatsen ofzoiets.
Ik heb ook een stapeltje staan en ondanks dat ze op elkaar staan wordt alles niet meer dan lauw warm.  :)

Kjelt

Citaat van: Nooff op mei 27, 2010, 13:15:41
Ik heb ook een stapeltje staan en ondanks dat ze op elkaar staan wordt alles niet meer dan lauw warm.  :)
Logisch als je normaal draait, tot je een wild feestje hebt en je op referentieniveau gaat draaien  ;)  Maar goed het is maar een tip om er naar te kijken, vooral elco's in de versterker vinden hoge temperaturen niet zo fijn.

Roger Black

Bedankt voor de tip, aan de achterkant hebben de amps ook nog ruim 15 cm. Ik heb nog wel wat vibrapods liggen als het te warm wordt.

Nooff

Citaat van: Kjelt op mei 27, 2010, 13:56:46
Logisch als je normaal draait, tot je een wild feestje hebt en je op referentieniveau gaat draaien  ;)  Maar goed het is maar een tip om er naar te kijken, vooral elco's in de versterker vinden hoge temperaturen niet zo fijn.
Ik denk dat ik toch wel hard genoeg draai. Referentie niveau is wat, 75dB? Daar worden die dingen niet anders van in ieder geval. Ze komen niet in de buurt van heet, ze blijven gewoon lauw warm.  ;)