Squeezebox tot €400,-

Gestart door Lex Groningen, oktober 18, 2009, 18:07:55

Vorige topic - Volgende topic

Lex Groningen

Citaat van: S@m op oktober 19, 2009, 19:21:14
Enige tijd geleden had een kennis (nou ja) er één te koop vraagprijs 1250,- klinkt als je A5cd...fantastisch dus! Is overigens reeds verkocht.

Had gehoopt op een goedkopere prijsje. ;) Maar mocht er een keer één voorbijkomen dan zal ik er zeker eens goed over nadenken.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

S@m

Citaat van: Alex Groningen op oktober 19, 2009, 19:46:43
Had gehoopt op een goedkopere prijsje. ;) Maar mocht er een keer één voorbijkomen dan zal ik er zeker eens goed over nadenken.

Je weet nooit waar Erik S. over struikelt...

eddy135

Ben toch bang dat wanneer je een echt goede streamer neerzet, de CD speler (en misschien de tuner, met internetradio) overbodig worden.
Ik had ook een behoorlijk goede cd speler, maar de Linn Majik DS gaat 'm links en rechts voorbij.
Cd speler wordt alleen nog voor de cd's gebruikt die ik niet op m'n nas wil. ;)

En in plaats van 2 app. erbij, kunnen er gewoon 2 weg!

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Lex Groningen

Citaat van: eddy135 op oktober 19, 2009, 19:56:19
Ben toch bang dat wanneer je een echt goede streamer neerzet, de CD speler (en misschien de tuner, met internetradio) overbodig worden.
Ik had ook een behoorlijk goede cd speler, maar de Linn Majik DS gaat 'm links en rechts voorbij.

Bij jou dus net andersom met de cd´s. ;) Maar ik zoek eigenlijk in een heel andere prijsklasse, lees goedkoper, niet te vergelijken waar jij mee speelt. Geloof gelijk dat je een fantastische geluid hebt met de Linn.
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/

S@m

Citaat van: eddy135 op oktober 19, 2009, 19:56:19

Jij wilt voor een prikkie Alex zijn MF A5 cd speler overnemen hè Eddy....

eddy135

Citaat van: S@m op oktober 19, 2009, 20:10:35
Jij wilt voor een prikkie Alex zijn MF A5 cd speler overnemen hè Eddy....
SSSSSSSSSSSST, klikspaan. :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Lex Groningen

erik s.

de DAC25 is ook 2de hands behoorlijk aan de prijs. je zou ook een A1008 versterker kunnen overwegen ipv de A5's. die heeft ook een DAC aan boord.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Lex Groningen

Citaat van: erik s. op oktober 19, 2009, 21:18:06
de DAC25 is ook 2de hands behoorlijk aan de prijs. je zou ook een A1008 versterker kunnen overwegen ipv de A5's. die heeft ook een DAC aan boord.

Tja, zou ik kunnen overwegen. ;D Maar zoek een Squeezebox/mediaspeler voor €400,- maar er mag straks wel een nul achter. ;) ;D

erik s.

Citaat van: Alex Groningen op oktober 19, 2009, 21:26:16
Tja, zou ik kunnen overwegen. ;D Maar zoek een Squeezebox/mediaspeler voor €400,- maar er mag straks wel een nul achter. ;) ;D

een A1008 kun je wel vinden voor ongeveer de waarde van je A5's....
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Lex Groningen

Citaat van: erik s. op oktober 19, 2009, 21:27:21
een A1008 kun je wel vinden voor ongeveer de waarde van je A5's....

Blijf de eerste tijd nog wel even met mijn voor en eind versterker spelen. Ben trouwens nog wel een leuk stukje tegen gekomen over de A1008.

http://www.vi-fi.nl/downloads/vifi31musicalfidelitya1008versterker.pdf