Aansluitproblemen MY BOOK World Edition met WD TV

Gestart door adriaan1234, oktober 9, 2009, 20:32:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

adriaan1234

Goede dag,

IK heb een vraag betreft de WD TV en een Wester Digitaal.  MY BOOK World Edition 1 tera.

IK heb van wester digitaal de MY BOOK  World Edition gekocht met een UTP en een USB aansluiting.
Nou heb ik mijn MY BOOK aangesloten UTO op mijn router om zo via mijn laptop films over te zetten maar mijn probleem is nu dat ik nu niet mijn WD TV kan aansluiten er op. Ik heb op beide apparaten een gewone USB aansluiting zitten en ik kan die kabel niet vinden zodat ik het kan aansluiten. Weet er iemand hier een oplossing voor of kunnen die twee niet op elkaar aangesloten worden???

MVG.
Adriaan.....

J@cco



Volgens mij sluit je of je laptop aan of je wd tv en niet allebei tegelijk.
Intel i7 920, Gigabyte x58 ud5, Corsair dominators 6gb
MSI nvidia 275gtx twin frozer oc , OZC Vertex ssd 60 gb, Samsung 1 tb F1 Spinpoint

adriaan1234

mijn laptop gaat via mijn router en mijn MY BOOK ook en dat is geen enkel probleem, maar ik moet mijn wd TV aansluiten op mijn MY BOOK.

J@cco



Je moet je My book en Wd tv met usb aan elkaar koppelen
Intel i7 920, Gigabyte x58 ud5, Corsair dominators 6gb
MSI nvidia 275gtx twin frozer oc , OZC Vertex ssd 60 gb, Samsung 1 tb F1 Spinpoint

adriaan1234

Citaat van: J@cco op oktober  9, 2009, 21:36:49
Je moet je My book en Wd tv met usb aan elkaar koppelen
[/quote

Ja maar ik moet een usb kabel hebben mat aan de beide kanten de zelfde usb aansluiting  ( de plate ) en die kan ik namelijk neregens vinden.

J@cco


Was die dan niet bijgeleverd??

Anders zijn die wel bij iedere computerzaak te koop
Intel i7 920, Gigabyte x58 ud5, Corsair dominators 6gb
MSI nvidia 275gtx twin frozer oc , OZC Vertex ssd 60 gb, Samsung 1 tb F1 Spinpoint

silent cinema

WD en laptop met usb werkte bij mij ook niet, alleen via de router, dus alle drie op de router en laten zoeken is mijn gedachten.
Sony 75" - Sonos - B&W