Post hier je landschapsfoto's

Gestart door denoontje, augustus 20, 2009, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Rob Eric Blank

snopper

:clapping: :clapping:
doet het goed als fotobehangetje zo op 6x2meter... èèn van de betere tot dusver ....

Snopper

VlisChris

Thanx heren.
@ Snopper: kan geregeld worden ;) Zeg maar wanneer je wilt bestellen :P

Valkyrie

Hele mooie plaat Christiaan!! :inlove:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

R

VlisChris

Thanx.
Hier even iets totaal anders.
Snap dat veel mensen dit werkelijk helemaal niets vinden ;) Ben ik in ieder geval niet met die mensen eens ;)

29032011_006 by Sauer Fotografie, on Flickr

Miracle.

Citaat van: Christiaan S op maart 30, 2011, 15:36:44
Thanx.
Hier even iets totaal anders.
Snap dat veel mensen dit werkelijk helemaal niets vinden ;) Ben ik in ieder geval niet met die mensen eens ;)

Het heeft wel iets apparts, zo'n onzuivere foto, waar je, als je goed kijkt toch in kunt zien wat er gefotografeerd is.

Ik heb een aantal jaar een vergelijkbare foto op vinyl geprint aan de muur gehad.
Het leukste daarvan was dat iedereen er iets anders in zag. :D

RonG

.

frank2

Een tuinbloem. Gefotografeerd 's-ochtends met Canon 1000D F; 8, Telezoom Canon 70-300
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

svenG

Dracoplasm

foutje
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Tube-freak

Rhododendron gefotografeerd in een lokaal parkje hier in de stad.  Gemaakt met een Nikkon D7000 en 70-300mm lens.  Is een van mijn eerste goed gelukte fotos die ik heb gemaakt met mijn camera die ik pas een dag heb.  Nabewerkt met ViewNX2.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

Nog een andere foto van de rhodondendron maar dan met een bij erop.  Deze heb ik met lightroom gecorrigeerd.  De vorige was met Nikon ViewNX gecorrigeerd.
Verder alleen de RAW settings aangepast geen filters of ander bewerking toegepast.

BernHardN

Had nog wat ge-experimenteert met wat foto's

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

RonG

Vind die laatste erg gaaf, goed gedaan.

VlisChris

Al vind ik de zon wel erg centraal staan, de tweede is degene die mij het meest aanspreekt.
Derde vind ik persoonlijk te donker en flets om echt geslaagd te zijn om eerlijk te zijn.

RonG

Neem aan dat iedereen weet waar en wat dit is  :D

VlisChris

Ja.
Mijn achtertuin. Vanochtend vroeg. Als je goed kijkt zie je het hek naar de buren op de achtergrond nog staan.

migailov

Citaat van: RonG op mei 18, 2011, 09:41:00
Neem aan dat iedereen weet waar en wat dit is  :D

Mooie foto!

Hier iets heel anders uit Italië:

1.

2.

RonG

Citaat van: Christiaan S op mei 18, 2011, 09:46:15
Ja.
Mijn achtertuin. Vanochtend vroeg. Als je goed kijkt zie je het hek naar de buren op de achtergrond nog staan.

Had ik dat geweten had ik even aangebeld

VlisChris

Koffie was warm geweest ;) (maarja, wat is in die hitte niet warm lijkt me zo....)
Mooie foto overigens. Weet je zeker dat je de lucht er zo prominent op wilt houden?

RonG

Citaat van: Christiaan S op mei 18, 2011, 13:42:43
Koffie was warm geweest ;) (maarja, wat is in die hitte niet warm lijkt me zo....)
Mooie foto overigens. Weet je zeker dat je de lucht er zo prominent op wilt houden?

Het was idd erg warm.

Ik weet idd dat het eigenlijk not done is die horizon in het midden maar ik meen me te herinneren dat wanneer ik er 1/3 van wilde maken ik het niet mooi vond gezien dan de onderkant waarin teveel ondewerpen zaten zoals een balustrade enz. te nadrukkelijk aanwezig waren. Misschien is croppen een mogelijkheid, ik ga eens proberen.

EDIT: is gecropped, ziet er idd beter uit. Zoveel mensen hebben deze foto al gezien en veel comments op Flickr, echter nooit een advies ofzo, thnx

Tube-freak

Rule of thirds (daarom zit er ook zo een grid met 9 vierkantjes op je camera).

http://en.wikipedia.org/wiki/Rule_of_thirds

Maar je moet naar eigen inzicht fotos maken natuurlijk.  Aangezien ik zelf totaal geen artistiek inzicht heb heb ik het grid altijd aanstaan in elk geval, dat helpt me bij het maken van composities. Maar iedereen moet lekker zelf weten hoe hij zijn fotos maakt natuurlijk.