Xbox360: Xbox Live gamertags

Started by Madhouse, August 6, 2009, 11:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

Het online gebeuren is natuurlijk belangrijk bij zo'n game ... maar een single player campagne mag best langer duren als 5 uur.  ;)

Marvin....

dat ben ik helemaal met je eens, uiteraard!

maar COD 5 heb ik nog niet eens helemaal uitgespeeld op het moeilijkste niveau, het online gamen trekt me meer.
ik begin een nieuw spel op het één-na moeilijkste niveau.....

Ronin79

#27
COD 2 op Veteran was al lastig. Ik kwam niet verder als dat pakhuis waar je in zit (ik dacht level 4)
Op een gegeven moment kwamen de duitsers echt van alle kanten. Best lastig.

COD 3 en 4 heb ik op normaal uitgespeeld. COD 4 level 55. online gehaald.
COD 5 moet ik zelfs nog mee beginnen. Wel heb ik op een andere account wat online gespeeld, maar verder was ik
nog niet gekomen. Nu staat COD 6 alweer voor de deur. Waarschijnlijk wordt die morgen geleverd.

Daarnaast ben ik maar weer eens begonnen met Soul Calibur 4 (voor de 3e keer op verschillende accounts), Halo 3 (voor de 4e keer) met zijn online achievements, Halo 3 ODST, Tekken 6 en straks nog MW2. Waar ga ik de tijd vandaan halen  ;D

Daarnaast wou ik de games; Star Wars: The Force Unleased - The Ultimate Sith Edition, Fifa 2010 en Assassins Creed 2
nog een keer in Engeland gaan kopen. Voordat de kleine er is (januari) heb ik deze games nog niet uitgespeeld.

Waarschijnlijk heb ik daar ook erg weinig tijd voor. Mijn schoonouders komen wellicht van de week terug uit Ecuador.
Mijn schoonvader heeft daar een zeer ernstig ongeluk gehad. Hij is daar geopereerd en die operatie duurde 8 uur lang.
2 x was hij bijna gestorven, maar ze hebben hem weer terug kunnen halen. Hij is zo raar gevallen, dat hij permiment verlamd is geraakt.
Hij zal nooit meer kunnen lopen, en waarschijnlijk ook niet veel meer kunnen doen. Vanaf zijn nek is hij verlamd. Waarschijnlijk kan hij wel zijn
armen wat bewegen. De beste man is pas 54.
Hij wordt binnenkort opa en is zeker mijn beste vriend. Ik ken hem al zeker 11 jaar en ik (wij) zijn er echt kapot van.
Verder wil er ook niets meer over kwijt.

Dus je ziet dat er nog van alles geregeld moet en gaat worden.

Update:

Ik hoorde net dat mijn schoonvader nog een keer geopereerd was. Het thuiskomen is deze week zeker niet aan de orde.
Dat is al de zoveelste tegenvaller  :unhappy:

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Marvin....

doen jullie ook nog wat met deze informatie?

ik bedoel, zijn er hier groepen die elkaar niet kennen maar wel in party's ed zitten?

Ronin79

Ik heb geen idee.

Snutchz heb ik wel in de vriendenlijst staan.

Ik zou zeggen ... doe wat je wilt met de informatie.
Als je iemand wilt toevoegen, dan kan dat ... wil je dat niet; dan is het ook goed.  ;)

Snutchz

SillentWolf heb ik maar liefst 3x in den vriendenlijst staan  O0
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dan weet je in iedergeval of ik online ben of niet  :laugh:


squallgage

Ikke ook :P

Leonhearth  - Jerome Vet  ( nu zo'n 5jaar live, behalve nu over week weer een jaar aanschaffe :D)
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

Rob Eric Blank


treky22

Gamertag: Huib1968

Op dit moment flink aan het racen op 360Racing, echt een geweldige site en community.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Rob Eric Blank

Quote from: treky22 on February 15, 2010, 16:06:52
Gamertag: Huib1968

Op dit moment flink aan het racen op 360Racing, echt een geweldige site en community.

I Will Stick to Forza Motorsport 3

Ronin79

#38
Ik zie dat mijn gamerstag niet aangepast is.

Door bepaalde omstandigheden kan ik SmokedSoul niet meer gebruiken.

SillentWolf = SmokingSoul (mijn oude 360 account)

Zelfde als op PSN  ;)

Dus SmokedSoul en SillentWolf zijn op dit moment inactief, en gebruik ik nu dus even niet meer.

Snutchz

wat denk je Ron.. komt er nog 'n vierde bij?  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Oh ... ik heb wel meerdere accounts, maar die zijn oa. voor een 2e persoon die inlogt of van een oudere 360.
(SageDeath, CagedDark, etc.)

SmokingSoul heb ik al weer een paar maanden in gebruik, maar dat was ik volgends mij vergeten te vermelden.
In iedergeval speel ik bij elkaar al meer dan 2 jaar met dat account, dus nieuw is hij niet.  ;)


EdwinB

Heb mijn Gamertag als een eerder gepost dus bij sommige al bekend, hier nog een keer voor de volledigheid.  :)

EdwinB = BuKesshi


Madhouse

Zal vandeweek de lijst even bijwerken  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

treky22

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

christa

mijn tag is veranderd naar christa39
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

Snutchz

39 ? ..jouw profiel geeft toch duidelijk 40 aan  :unsure:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#46
Ik heb er een naampje bij:

* SjadowWolf (op de 360 slim)


Shadow was bezet, met een j, spreek je de naam hetzelfde uit.
Al staat een J best apart.

Voorlopig houd ik die naam, veranderen kost weer 800 points.
Het account SjadowWolf heeft ook een Gold account


Mijn Account SmokingSoul is nog gewoon actief.
Deze heb ik op de Elite ook met Live Gold.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dat is mooi om te horen.

Via het Internet heb ik op de uitnodiging gereageerd.
Je staat ertussen  ;)

treky22

Wordt hier de lijst ook aangepst ?

Heb al 2x m'n nick genoteerd.

Lijst is ook niet echt groot hier. Meer PS3-spelers zo te zien
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB