Re: Ondergetekende moderator af

Gestart door DVDGuy, juli 21, 2009, 22:48:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reza

Citaat van: reza op juli 22, 2009, 11:31:53
Nou das lekker dan als het Showcase dicht zou gaan omdat Jack vertrekt.
Waar gaat het nou allemaal nog over? Dit is toch te triest voor woorden.


Das toch nog een beetje goed nieuws. Je bent er gewoon helemaal klaar mee Jack? Je laat je eigen toch niet
gek maken door jowi? Ik vind het echt heel erg suf hoe het ALLEMAAL gelopen is.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman

Citaat van: reza op juli 22, 2009, 11:46:44
Ik vind het echt heel erg suf hoe het ALLEMAAL gelopen is.
Geheel conform poldermodel  ^-^  ;)

Raphie

mijn 2cts, dit soort geneuzel komt altijd alleen maar voor in DE KLAAGPLEK en AFTERHOURS

gewoon deze secties opdoeken en alle niet HT/Stereo gerelateerde posts wegmodereren
tevens allle foto topics over naar het foto forum

moet je eens kijken wat dat scheelt  ;D

op andere fora's waar off topic posts gewoon hup verdwijnen heb je nooit van dit soort lagere school geneuzel, "he said, she said"
en dan alle leden die nadat het kwaad geschied is hier nog eens lekker op lopen door te stoken, bah... hou je toch gewoon afzijdig.

En Frank mijn bericht was geen sneer, maar puur om naar Jack aan te geven wat zijn rol is binnen het draaiend houden van dit forum.

En voor alle Geraniumknippers: Jack heeft gelukkig (hopelijk) nog steeds gewoon een erg drukke carriere en een hoeveelheid hobbies.
Dat sommigen van jullie het merendeel je leven hier op het forum leiden en dit soort zaken je zeer persoonlijk raken, geeft maar aan dat je eens wat vaker achter je scherm vandaan moet komen. FFS het is maar een forum..........

JBL PRX Power!

reza

Citaat van: SOS-Master op juli 22, 2009, 11:57:06

Dat sommigen van jullie het merendeel je leven hier op het forum leiden en dit soort zaken je zeer persoonlijk raken, geeft maar aan dat je eens wat vaker achter je scherm vandaan moet komen. FFS het is maar een forum..........



AMEN!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Jimmy Conway

Citaat van: SOS-Master op juli 22, 2009, 11:57:06
En voor alle Geraniumknippers: Jack heeft gelukkig (hopelijk) nog steeds gewoon een erg drukke carriere en een hoeveelheid hobbies.
Dat sommigen van jullie het merendeel je leven hier op het forum leiden en dit soort zaken je zeer persoonlijk raken, geeft maar aan dat je eens wat vaker achter je scherm vandaan moet komen. FFS het is maar een forum..........

Dude, je bent gemiddeld 30 dagen per jaar online op het htforum..... :D :D :D

Ejorne

Citaat van: Jimmy Conway op juli 22, 2009, 12:03:26
Dude, je bent gemiddeld 30 dagen per jaar online op het htforum..... :D :D :D

Ontkennigsverschijnselen van een verslaafde...  :P

Spacebass

Ik vind het nog steeds steeds sneu voor Jowi en Jack dat zij in deze situatie terecht zijn gekomen, maar begin wel een soort humor te zien op een heel ander vlak.

Het forum is onderhand een echte afspiegeling van de maatschappij ;D

Van die hardliners die altijd hele heftige dingen over anderen roepen maar het niet eens zijn als er harde maatregelen en regels op hen worden toegepast ;D
Sterker...de andere hardliners laten hun hardline maatjes in de steek en trappen die dan zelfs nog na ook ;D


@Jack
Eigenlijk beperk je je dus tot achtergrond werk en op de voorgrond het "normale" forum lidmaatschap?





Raphie

mijn PC staat 24/7 aan en het HTforum is één van de vele tabbladen in m'n Firefox  :sigh:
JBL PRX Power!

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

BarcoCRT

Toch jammer dat er een mod verdwijnt. Iig bedankt voor je inzet al die jaren.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

robbie12345

Citaat van: SOS-Master op juli 22, 2009, 11:57:06
mijn 2cts, dit soort geneuzel komt altijd alleen maar voor in DE KLAAGPLEK en AFTERHOURS

Precies hetzelfde was ik ook aan het denken.
Het afterhours topic is leuk... Ik lees vaak de post m.b.t. auto's e.d. maar de klaagplek mijd ik meestal zoveel mogelijk.

We hebben allemaal dezelfde hobby, proberen zoveel mogelijk elkaar te helpen en van elkaar te leren.

Daarnaast zijn er mensen die het leuk vinden om te zeuren en dan bedoel ik niet op dit forum, maar over het algemeen. Ik ontmoet ze vrijwel dagelijks. Dit is niet goed, dat zou zo moeten etc. etc. Als buitenstaander is het makkelijk om kritiek te leveren, maar krijg je kritiek terug vindt eigenlijk niemand dat leuk (including myself).

Mix dit geheel op, met het feit dat mensen soms ongenuanceerd dingen roepen, bepaalde uitspraken verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden omdat je niet het gezicht van degene ziet bij hetgeen dat gezegd wordt. En je loopt tegen problemen op.
De enige oplossing is, hoe "cheesy" hij ook klinkt behandel anderen zoals je zelf behandeld zou willen worden. Daarnaast voor de mensen die denken dat ze, "omdat ze alleen maar eerlijk zijn", alles kunnen roepen. Hou je een beetje breng je kritiek wat milder en hou het gezellig.

Gr Rob.
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Raphie

ik zou zeggen neem gewoon de gelegenheid weg: of het nu gaat om pittbulls, noordafrikanen, Wilders, de Mediamarkt of traag rijdende NS treinen, doe het gewoon niet hier. Dan heb je ook geen andersdenkenen die je tegen het zere been kan schoppen en blijven escalaties uit.

Wil je toch lekker ouwenelen dan ga je maar naar FOK of zo (waar de meeste van dit soort figuren sowieso de rest van hun verveling al uitzitten)


zo moeilijk is het toch niet?!? OP SLOT DIE BOEL........
JBL PRX Power!

oud_account_1

Citaat van: SOS-Master op juli 22, 2009, 14:37:44
ik zou zeggen neem gewoon de gelegenheid weg: of het nu gaat om pittbulls, noordafrikanen, Wilders, de Mediamarkt of traag rijdende NS treinen, doe het gewoon niet hier. Dan heb je ook geen andersdenkenen die je tegen het zere been kan schoppen en blijven escalaties uit.

Wil je toch lekker ouwenelen dan ga je maar naar FOK of zo (waar de meeste van dit soort figuren sowieso de rest van hun verveling al uitzitten)


zo moeilijk is het toch niet?!? OP SLOT DIE BOEL........
Hoe onwaarschijnlijk het ook mag klinken, ik ben het een keer volledig met SOS-M eens :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Ejorne

#88
Citaat van: SOS-Master op juli 22, 2009, 14:37:44
Dan heb je ook geen andersdenkenen die je tegen het zere been kan schoppen en blijven escalaties uit.

Hoho, we hebben het "Interconnects, bekabelingen en stroom" gedeelte altijd nog...  :P

ivo1986

Jack bedankt voor het werk wat je voor het forum verricht hebt  :clapping:.

hifiman


reza

Citaat van: Audioloog op juli 22, 2009, 16:09:53
Vergeet Jacco niet  ;)



Nou indd. Wat een gedoe zeg. Even voor de duidelijkheid : Ik begrijp dat Jowi dus gewoon weer terug komt
of kan komen? En dat daar sommige mods het niet mee eens zijn.

Jacco ik vond je altijd een zeer coole mod. Nou das lekker allemaal zeg.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

BarcoCRT

De collateral damage wordt nu wel heel erg groot....
Erg jammer dat je opstapt Jaco!
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

MdB

#93
Jammer ???

Hoop dat dit ook zo'n verandering is (in tijd?) als veranderen van luidsprekers ;)

Edit: verbetering
Beter duur dan niet te koop.

erik s.

ik heb dit hele gebeuren door mijn verblijf in het ziekenhuis gemist.

ik wil alleen "zeggen" Jack, dank je voor je bijdrage aan dit forum.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Audiofiel

Jongens, het wordt wel erg leeg zo... Echt super jammer dat jullie het opgeven... :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Inderdaad, drink lekker een kop  :coffee: vanavond en denk er nog eens goed over na  :notify:

Michel8

lekker volwassen allemaal.

Misschien vanavond even allemaal verdiepen in kinderkanker? Of in prostitutie in Rusland? Of bekijk dit even
http://images.google.com/images?client=safari&rls=nl-nl&q=hongersnood&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&ei=jyVnSsf_LpTm-Qbp8cBj&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5

Relativeert misschien even.

Triest dat er aandacht gevraagd wordt voor het stoppen als mod. Je opende toch ook geen topic of melde toch ook niet dat je mod werd. Snap dat je geirriteerd bent of teleurgesteld of hoe je het wil noemen, maar dit is echt te triest voor worden, om aandacht te vragen en zo duidelijk te maken dat je geplaagd wordt door negatieve emoties. Zowel de reacties van forumleden als het feit dat jullie er zelf aan bijdragen om in diverse topics commentaar te leveren.

Kleuters gaan ook altijd boos met de handen over elkaar zitten mokken.

oud_account_1

Citaat van: Michel8 op juli 22, 2009, 16:47:18
Misschien vanavond even allemaal verdiepen in kinderkanker? Of in prostitutie in Rusland?
Waarom? Is het in Rusland dan zoveel goedkoper? :baaa:

Citaat van: Michel8 op juli 22, 2009, 16:47:18
Triest dat er aandacht gevraagd wordt voor het stoppen als mod.
Niet triest maar vanzelfsprekend.
In de functie van Mod krijg je veel berichten.
Je wilt niet iedere keer moeten reageren dat je geen mod meer bent.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values