HDX-1000 AVI bestanden audio out of sync...

Gestart door Aeron, juli 2, 2009, 20:52:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aeron

Ik heb sinds een weekje een hdx-1000, en hij bevalt me echt uitstekend, zeker icm de 1TB hdd die ik erin heb gezet.

Nu heb ik alleen een probleempje waarvan ik niet weet hoe ik het op moet lossen.

Ik heb alle seizoenen van Family guy er gisteren opgezet, maar bij een heleboel bestanden (AVI) loopt het geluid niet synchroon met het beeld.
Sommige afleveringen beginnen met de intro van de show, en dan skipped hij plotseling een paar seconden, waardoor het geluid opeens helemaal out of sync loopt! :mad:

Echt superstorend, want bij iso en vob bestanden loopt alles helemaal prima... ???


Heeft iemand hier een oplossing voor?

NeoPhix

Ik heb hetzelfde gehad met een aantal Family Guy seizoenen (misschien hebben we dezelfde bron...  ;)) dus ik heb geconcludeerd dat het aan de bestanden lag, want alle andere avi's speelt ie inderdaad feilloos af.

Aeron

Citaat van: NeoPhix op juli  2, 2009, 21:25:59
Ik heb hetzelfde gehad met een aantal Family Guy seizoenen (misschien hebben we dezelfde bron...  ;)) dus ik heb geconcludeerd dat het aan de bestanden lag, want alle andere avi's speelt ie inderdaad feilloos af.


Ah ok! da's inderdaad toevallig! ;)

Dan ligt het gelukkig niet aan de hdx!
;D

Thnx! :thumbs-up: