xbox

Gestart door christa, juli 18, 2003, 19:15:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

christa

ik heb me door frank over laten halen om een xbox te kopen nou eindelijk heb ik er dan een.en gelijk het spel buffy gekocht.
maar nu heb ik toch twee vraagjes.de eerste is dat men in de winkel zij dat ik een losse geheugen kaart nodig heb want ik kon geen spelletjes op de harde schijf opslaan.mijn vraag dus is dit echt zo of kan ik de spelletjes wel op de harde schijf van de xbox opslaan.
vraag 2 wie weet er nog goeie tips voor spelletjes heb nu buffy maar wil er een paar bij op de psx1 was ik gek van nightmare creatures en bandicoot ,turok,doom en aliens wat zijn vergelijk bare spelletjes op de xbox
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

J.A.F._Doorhof

Hi,

PURE ONZIN !!!
De X-box slaat gewoon alles op op de HD.

Goede games zijn:
Crash bandicoot (hij is er)
Halo (als je van first person shooters houdt)
Splinter cell (voor het kruipen en sluipen)

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

christa

frank kan het ook kwaad om de xbox op de projectie tv aan te sluiten en morgen ga ik gelijk die geheugen kaart terug brengen.kan ik weer een spelletje kopen hihihihi denk crash bandicoot.moet er ook een betere scart komen of kan het met de kabels van de xbox die bij de doos in zaten
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

J.A.F._Doorhof

Hi,
Waar wil je die geheugen kaart plaatsen ?
Volgens mij zijn die alleen om van de ene persoon naar de andere mee te nemen.

De projectietv kan moderne games wel aan maar pas op met statische beelden die mogen niet te lang op het beeld staan, zet in ieder geval je contrast wat lager.

De RGB uitbreidingskabel (geeft ook DD) is een goede upgrade.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"