Stereo set Alex Groningen.

Gestart door Alex Groningen, mei 13, 2009, 10:13:15

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Alex Groningen

#350
Citaat van: Koen K op oktober  4, 2009, 22:09:18
Lekker bezig Alex! Mooie set. Die speakers vind ik ook heel erg goed klinken.


Bedankt. Over de luidsprekers ben ik ook zeer te spreken, net als de MF. Maar het is gewoon leuk om er even lekker mee bezig te zijn, en hoe je met kleine dingen al leuke verbeteringen kunt krijgen.

Koen K

Absoluut. En wat een voldoening als je het dan goed krijgt hè! ;)

Alex Groningen

#352
Citaat van: Koen K op oktober  4, 2009, 22:22:47
Absoluut. En wat een voldoening als je het dan goed krijgt hè! ;)

Zeker weten. Het heeft wel even geduurd voordat ik tevreden was. Maar volgens mij staat het nu goed. ;D

Koen K


Alex Groningen

Citaat van: Koen K op oktober  4, 2009, 22:28:19
Nou... Genieten dan maar ;)


Ga ik zeker doen. Op dit moment aan het genieten van de muziek van Jeff Buckley.

ivo1986


Starred

Geen schade aan je vloer door het geschuif?

Alex Groningen

Citaat van: ivo1986 op oktober  5, 2009, 02:54:44
En welke bron gebruik je nu het meest?


Toch wel de cd speler. Maar ik mag ook graag naar de radio luisteren. De platenspeler staat hier toch ook wel gemiddeld 2 avonden in de week te draaien.

Alex Groningen

Citaat van: Starred op oktober  5, 2009, 06:03:26
Geen schade aan je vloer door het geschuif?


Nee helemaal geen schade. Moet zeggen dat er onder de SF ook niet echt puntige scherpe spikes zitten.

Starred

Citaat van: Alex Groningen op oktober  5, 2009, 06:50:13
Nee helemaal geen schade. Moet zeggen dat er onder de SF ook niet echt puntige scherpe spikes zitten.

Ik heb ze ook gehad, maar kreeg toch wel putten in m'n eikenhouten vloer. Eikenhout is echter niet zo hard

Alex Groningen

Vandaag even contact gehad met Hielco van Good2bHome. De meubel die ik er besteld heb wordt maandag de 19e geleverd, heb jammer genoeg niet eerder tijd.

S@m


Alex Groningen

Citaat van: S@m op oktober  5, 2009, 18:51:08
Heel mooi...!


Bedankt. Maar ben straks ook wel benieuwd hoe de MF op een rij er in lijkt.

S@m

Citaat van: Alex Groningen op oktober  5, 2009, 18:53:42
Bedankt. Maar ben straks ook wel benieuwd hoe de MF op een rij er in lijkt.

Ik denk dat dit prachtig zal zijn.

Ook al staat je apparatuur uit, dan nog is het een genot om er naar te kijken. Dat durf ik je bijna te verzekeren  ;)

Alex Groningen

#364
Citaat van: S@m op oktober  5, 2009, 19:06:12
Ik denk dat dit prachtig zal zijn.

Ook al staat je apparatuur uit, dan nog is het een genot om er naar te kijken. Dat durf ik je bijna te verzekeren  ;)


Denk ook dat het prachtig zal lijken. Kijk er nu al graag naar. al luister ik er liever naar. ;D Zodra het meubel er staat met de audio er in zal ik even een paar foto´s schieten.

Robbert54

mooi meubel hoor! word dat alleen geen probleem met de warmte??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op oktober  6, 2009, 00:03:32
mooi meubel hoor! word dat alleen geen probleem met de warmte??


Met de warmte valt het wel mee. Het apparatuur krijgt dezelfde ruimte qua hoogte als het nu ook heeft. Heb geregeld de temperatuur in de gaten gehouden, en moet zeggen dat de Mf eindversterker niet of nauwelijks warm wordt, ook niet na een langere luistertijd of op een hogere volume.

Alex Groningen

Morgenvroeg komt mijn nieuwe meubel binnen. ;D Vanmorgen gelijk maar begonnen met het leeg halen van mijn oude meubel omdat ik de rest van de dag er geen tijd voor heb en geen zin heb om morgenvroeg alles haastig te moeten doen. Alleen balen dat ik het nu een dagje zonder muziek moet doen.

Aankomende week ook maar eens de knoop doorhakken of ik voor de Okki Nokki platenwasmachine ga. En aangezien ik deze week vakantie heb ook maar even de stad in voor een Squeezebox.

S@m

Geen kind, geen partner, geen dieren in huis op dit moment..?  (zover je weet  :smile:)

Alex Groningen

Dochtertje haal ik vanmiddag op na de voetbalwedstrijd. Maar het apparatuur staat nu veilig op de eetkamertafel. ;D

S@m

Citaat van: Alex Groningen op oktober 18, 2009, 12:13:35
Dochtertje haal ik vanmiddag op na de voetbalwedstrijd. Maar het apparatuur staat nu veilig op de eetkamertafel. ;D

;)

Alex Groningen

Zit nu even op het net rond te kijken naar een Squeezebox. Maar heb nu een vraag waar ik zoal op moet letten, en wat zijn een eigenlijk goede merken zo rond de €400,. ? Zit zelf te denken aan de volgende Squeezebox zoals op het plaatje.

Nosferatu

Alex, hou ook Sonos even in gedachten, schijnt iets beter te zijn als je grote digitale bibliotheken hebt. Zelf geen ervaring mee maar 2 collega's wel. Botman heeft ze allebei staan. Verder.....geluidskwaliteit van die dingen is belabberd (vergeleken met jou spul), een losse DAC is iets wat je zeker even in gedachten moet houden.
Video corner: Denon X-4000 AVR + DBT-3313UD + DNP-2000NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Yamaha A-S3200 versterker + Denon DCD-2020AE SACD speler + Denon DCD-1520 CD speler + Denon DNP-2000NE streamer, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000 hoofdtelefoons.

Alex Groningen

#373
Zal Sonos ook even in de gaten houden, bedankt voor de tip. Zal deze week eens even gaan kijken bij Botman of het wat is voor mij. Dat er nog een DAC tussen moet had ik al wel een beetje in gedachten.

JeKa

Citaat van: Alex Groningen op oktober 18, 2009, 18:14:50
Zal Sonos ook even in de gaten houden, bedankt voor de tip. Zal deze week eens even gaan kijken bij Botman of het wat is voor mij. Dat er nog een DAC tussen moet had ik al wel een beetje in gedachten.

Ik woon pak 'm beet een paar honderd meter bij Botman vandaan (woon niet meer waar jij eerder bent geweest) en heb een Squeezebox Classic. Je bent welkom om er wat mee te spelen. Qua geluidskwaliteit zegt het niet veel, want mijn huis is nog steeds een echoput....