Blu-Rays bij Aldi € 13.99

Gestart door Madhouse, april 21, 2009, 08:03:16

Vorige topic - Volgende topic

MLCinema

Het is een hobby heh, misschien tijd voor een upgrade ;D
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Rega Fono MM MK5 | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega | P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 2i | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

Speedy

Citaat van: Kamidioblitz op april 22, 2009, 00:28:47
Oow jawel, maar het boeit haar niet. Ze vind het ook niet mooier als DVD...

Hoe sterk is d'r bril?  ;D
Denon AVR-3808A, Denon DVD1930, B&W CDM-9NT, B&W HTM-62, B&W 684, B&W 686, Pioneer PDP-436XDE, Sony RDR-HX1010, Sony RDR-HX1070, Sony Playstation3, WII

MLCinema

Ze heeft perfecte ogen hoor. Maar ze vind het allemaal maar onzin ;D
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Rega Fono MM MK5 | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega | P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 2i | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Wij zien toch ook het nut/verschil niet tussen al die sieraden die in hun sieradenkistje liggen?

Mijn vriendin ziet gelukkig het verschil wel tussen BD en DVD. Zelfs tussen Digitale TV en HD TV ziet ze het verschil goed  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Sonic Circle

Veel belangrijker als al die ongein; is er al iemand bij een Aldi geweest? ;)

Nooff

Same here, ook The Kingdom & American Gangster meegenomen.  :smile:

Sonic Circle

Thanks Jack.

Die heb ik beiden al op HD-DVD, zal zo even gaan kijken voor The Aviator en The Contract en heel misschien voor XIII.

Aleko

Hier in het dorp is geen blu-ray te bekennen.  :-X Morgen maar eens verderop kijken. Heb wel interesse in The kingdom en American Gangster...
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

tiptop

Net in Amsterdam toch in de buurt.

16 blocks, The Kingdom en Hero gehaald :bigsmile:

Nu nog een blurayspeler en gaan met die banaan ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ejorne

Citaat van: tiptop op april 22, 2009, 19:16:04

Maar het zijn BR-dvd's he! Dus je kan ook volstaan om een dvd-speler te kopen....  :P

celerontje

Citaat van: tiptop op april 22, 2009, 19:16:04

Lach niet te hard, 16 blocks en Hero zijn helaas matige uitgaves qua beeld, zie de reviews op DVD.nl.
The Kingdom is wel helemaal in orde.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Sonic Circle

Daar heb ik ook geprobeerd rekening mee te houden. Heb daarom Hero maar niet gekocht, alsook The Wickerman.
Hopelijk zijn The Aviator en The Contract wel van voldoende kwaliteit, want die liggen me nu aan te kijken.

En Cloverfiel op DVD.

Fabian92

Citaat van: Sonic Circle op april 22, 2009, 21:18:40

En Cloverfiel op DVD.

Cloverfield vond ik zelf een slechte film, beetje vreemd eigenlijk, maar zal wel aan mij liggen  :tounge2: ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

celerontje

Citaat van: Sonic Circle op april 22, 2009, 21:18:40
Daar heb ik ook geprobeerd rekening mee te houden. Heb daarom Hero maar niet gekocht, alsook The Wickerman.
Hopelijk zijn The Aviator en The Contract wel van voldoende kwaliteit, want die liggen me nu aan te kijken.

En Cloverfiel op DVD.
Lees je dan geen reviews op DVD.nl?
Hero is prima qua geluid, maar qua beeld niet geweldig, maar dat komt omdat daar geen betere HD master van is, de Duitse HD DVD is precies hetzelfde qua beeld.
The Wicker Man is volgens mij ook in orde, 1080p/24 en in zijn OAR, die kan je gerust halen.

The Aviator heb ik vanmiddag gekeken, die is uitstekend!
Er zitten scenes in die vaal en grainy zijn, maar ook scenes die contrastrijk en superscherp zijn, dit wordt perfect weergegeven.
Het geluid is ook dik in orde.

Sonic Circle

Niet perse DVD.nl, soms ook Highdefdigest.com of dat soort sites.

Hero heb ik in een shoutout thuis tijdens mijn M&G met LittleNinja en Joris1971 bekeken en kon eerlijk gezegd geen grote verschillen vinden in de DVD en BD transfer. Er was iets verschil, zeker niet groot.

Van Aviator en The Contract las ik dat beeld en geluid prima waren, wat voor mij de doorslag gaf.
Wicker Man kreeg volgens mij op HDD een slechte beoordeling.

tiptop

Persoonlijk houd ik er niet van om op de reviews af te gaan. Staat er dat iets slecht is, vind ik het toevallig geweldig en vv. Recensenten hebben meestal een andere smaak voor mij. :wacko:

Bepaal liever zelf wat wel of niet goed is. De films zelf vind ik erg goed en dat is het belangrijkst. Dat het er mooi uit mag zien is natuurlijk een leuke bonus. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Sonic Circle

Ik check bij BD's en HD-DVD's vooral of de beeld-en geluidkwaliteit een hogere aanschafprijs tov DVD rechtvaardigden. De rest kan ik meestal zelf redelijk inschatten inderdaad, daar is geen recensent voor nodig.

celerontje

Citaat van: Sonic Circle op april 22, 2009, 22:16:23
Niet perse DVD.nl, soms ook Highdefdigest.com of dat soort sites.

Hero heb ik in een shoutout thuis tijdens mijn M&G met LittleNinja en Joris1971 bekeken en kon eerlijk gezegd geen grote verschillen vinden in de DVD en BD transfer. Er was iets verschil, zeker niet groot.

Van Aviator en The Contract las ik dat beeld en geluid prima waren, wat voor mij de doorslag gaf.
Wicker Man kreeg volgens mij op HDD een slechte beoordeling.
Highdefdigest heb je weinig aan bij DFW titels, omdat de USA versies van een totaal andere distributeur zijn met hun eigen encoding.
Op DVD.nl staan veel DFW titels gereviewed met screenshots erbij.