HDX-1000 vandaag (31 maart) op Ibood.com

Gestart door waf, maart 31, 2009, 10:25:56

Vorige topic - Volgende topic

Wuppy32

Hier nog steeds niks binnen...heb nog steeds status BETAALD  >:(

Communicatie vanuit IBOOD is ver te zoeken iig

ajblancke

Wuppy32 ....geen tr. nr .  nog gehad ?

mijn naam begint bij een b .. misschien op alfabet ?

afz. ton

Wuppy32

Citaat van: ajblancke op april 16, 2009, 13:36:03
Wuppy32 ....geen tr. nr .  nog gehad ?

mijn naam begint bij een b .. misschien op alfabet ?

afz. ton

Nope helemaal niks gehad...mijn achternaam begint met een K

ajblancke

Wuppy32

Citaat van: ajblancke op april 16, 2009, 13:41:17
ik woon in amsterdam ???

dus een A ???

Ik in Leiderdorp. Zou een beetje vreemd zijn dat ze op plaatsnaam selecteren.

sam922

De mensen die het hardst zeuren krijgen hem het laatst  ;D  :tongue2:

Ik heb hem trouwens al  :angel:

ajblancke

Douma

"Nothing lasts, but nothing is lost."

Raymen

ja hier hetzelfde niks.

Bestelnummer                 Besteldatum      Factuurnummer           Factuurdatum           Status              Actie 
532204                         31/03/2009        20091NL038829          31/03/2009              Betaald             [Details]

tja en daar moeten we het dan maar weer mee doen

Mvrg,
Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

TornadoGo

Citaat van: Raymen op april 16, 2009, 22:13:32
ja hier hetzelfde niks.

Bestelnummer                 Besteldatum      Factuurnummer           Factuurdatum           Status              Actie 
532204                         31/03/2009        20091NL038829          31/03/2009              Betaald             [Details]

tja en daar moeten we het dan maar weer mee doen

Mvrg,
Raymen

Bij mij hetzelfde..
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

TornadoGo

CiteerOp 31 maart heeft u op iBOOD.com één of meer HD Digitech HDX-1000 Full-HD Networked Media Tank's besteld.

Het spijt ons zeer u te moeten mededelen dat de uitlevering van uw product wederom vertraagd is. De afspraken die iBOOD heeft gemaakt met de leverancier zijn helaas niet nagekomen, wij hopen dat u kunt begrijpen dat wij hier te maken hebben met overmacht.

Uiteraard is iBOOD zelf verantwoordelijk voor het leveren binnen de gecommuniceerde termijn en dient zorg te dragen voor eenduidige communicatie wanneer daar van afgeweken wordt. iBOOD belooft u als klant dat wij betere afspraken zullen maken met onze leveranciers en u beter en eenduidig zullen informeren wanneer er sprake is van enige vertraging.

Wij verwachten dat u de HD Digitech HDX-1000 Full-HD Networked Media Tank's eind volgende week in ontvangst kunt nemen.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor deze vertraging.

Wuppy32

Ik heb mijn bestelling inmiddels maar geannulleerd...geen vertrouwen meer in IBOOD

JeKa

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

JeKa

Ik snap het gewoon niet, misschien doel ik daar meer op. Het duurt een paar dagen langer, nou en? Moet je daarom annuleren en je vertrouwen opzeggen?

Wuppy32

Citaat van: JeKa op april 18, 2009, 12:50:26
Waarom?

Omdat IBOOD al weken zijn klanten aan het lijntje houd / slecht communiceerd / vreemde manier van uitleveren heeft / afspraken niet nakomt...daarom

LexiconLogan

maar je koopt bij Ibood omdat je goedkoop wilt en je kent de Ibood formule neem ik aan?
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Ghosty J

wat is de ibood formule? [
Citaat van: LexiconLogan op april 18, 2009, 13:10:33
maar je koopt bij Ibood omdat je goedkoop wilt en je kent de Ibood formule neem ik aan?
quote author=LexiconLogan link=topic=86700.msg1420275#msg1420275 date=1240053033]
[/quote]
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

LexiconLogan

Ze nemen orders aan, hebben geen voorraad en leveren naar vraag. De leverancier van Ibood moet kunnen reageren op de vraag. Orderplanning is iets wat Ibood niet zelf in handen heeft.

SpeedyAndré

Citaat van: Wuppy32 op april 18, 2009, 13:09:03
Omdat IBOOD al weken zijn klanten aan het lijntje houd / slecht communiceerd / vreemde manier van uitleveren heeft / afspraken niet nakomt...daarom

Dat geldt ook voor het geld terug traject, heb je nog een maandje geduld? >:D
Bij mij gaan de leveringen van Ibood al een paar jaar goed, slechts 1x konden ze iets uiteindelijk niet leveren en toen duurde het even voordat ik m'n geld terug had.
Overigens kan je de boel versnellen door om 0:00 op hun forum om uitleg over de levering te vragen  :tounge2:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

Fleetwood

Citaat van: LexiconLogan op april 18, 2009, 13:14:21
Ze nemen orders aan, hebben geen voorraad en leveren naar vraag. De leverancier van Ibood moet kunnen reageren op de vraag. Orderplanning is iets wat Ibood niet zelf in handen heeft.

ik had begrepen dat ze iets aanbieden, mar dan voor die tijd bij de leverancier vragen,
hoeveel ze kunnen leveren.

als de leverancier er dus 1400 kan leveren, moet je er geen 2400 verkopen.
dan weet je namelijk vantevoren dat je de levertermijn niet zult halen.

ik denk dat ze zich daar een beetje op verkeken hebben.
toen ik hem bij ibood bestelde scheelde het echt 100 euro, en geloof me das best veel geld.
nu kan ik hem hier in de stad al kopen voor 50 euro meer dan bij ibood.

ze hebben er dus ook voor gezorg dat de prijzen naar beneden gingen.
hopelijk kunnen ze snel naleveren, want als je iets koopt wil jet toch snel hebben toch ;D

oja, ik wacht inmiddels 14 weken op me nieuwe bankstel.
maar dan weet je het vantevoren dat het ruim 16 weken gaat duren.
pioneer pdp-4280XA + Xtrend 10000
en nog wat andere zooi int kastje... :-)

fastlex

Bij mij ook gewoon de 16e binnen!
idd, als je zekerheid wil koop je hem in de winkel, ik vond het genoeg schelen om even te wachten.
Maar ook ik baal dat het ruim twee weken duurt.
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

TornadoGo

En als je het niet verwacht:

CiteerHartelijk dank voor je bestelling bij iBOOD!

Je bestelling is onderweg en verzonden naar:

Wel erg jammer dat ze via UPS verzenden.. Bij mij is er gegarandeerd niemand thuis overdag in de komende weken. Ik heb al weleens van Noordwijk naar Rotterdam moeten rijden om mijn pakket te gaan halen bij het distributiecentrum.. :(

SpeedyAndré

Bij mij is overdag ook zelden iemand thuis, ik laat het dan maar op m'n werk bezorgen ;)
Je kan ook aangeven dat het bij bepaalde buren mag.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB