Ultieme HT?!?!?

Started by Rogier1988, July 2, 2003, 21:25:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rogier1988

wat is nou de grootste Thuisbioscoop ter wereld???

Als die er is??


Mvg

Rogier

GTDesign

Ik heb er ergens eentje gezien met 70 zitplaatsen, weet alleen niet meer waar precies.

Rogier1988

 :oDas best veel :o

P.S veel geluk met je bouw van dat HT

Mvg

Rogier

GTDesign

Ik zal effe kijken of ik nog ergens de foto kan vinden van die HT met 70 zitplaatsen   ;)

Rogier1988


GTDesign

#5
misschien heb je hier iets aan:[/url]
www.cin-tronics.com/Bobs_Monster.htm

Rogier1988


Rogier1988

das jammer dat je zijn zaal niet ziet:( maar ja ik zoek zelf nog wel ff door, maar iedergeval bedankt :)

mvg

Rogier

Pb

Hi,

Heb je voorbeelden nodig voor je eigen zolder.  ;)  ;D  ;D

Pb
Stereo: Devialet, Marten
HT: Front loos, 99.25MKII, Focal SIB, Marantz 8801

VlisChris

heb je een stevige zolder nodig.
Zowel van formaat als van sterkte. Dan hoef je je iig geen zorgen te maken over de speakers, dat die er doorheen gaan ;D
Groeten,

christiaan
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rogier1988

Nou ik zal je vertellen, dat de zolder 4 bij 9 wordt, dus das best groot!:D
alleen maar beter toch;), ik moet alleen nog goed doorsparen voor beamer/CTR, als het maar groot beeld geeft.
Maar voor de rest heb ik alles al, dus ja wat je zei ik zoek eventjes voorbeelden.

Mvg

RoGiEr

Pb

Hi,

Dat kan best nog wel wat worden.

Pb
Stereo: Devialet, Marten
HT: Front loos, 99.25MKII, Focal SIB, Marantz 8801

Hellbeast

Is er iets mis met de codec of zie je er echt zo rot uit?

Oracle

Voor nederlandse begrippen (maar ook een end daarbuiten ;) ) denk ik dat de sets van Garmt en Yves tot de top horen (in ieder geval qua apparatuur.

Qua buitenlandse HT's heb ik met open mond zitten kijken naar deze:

The Warfields

(p.s. de eigenaar is IT-er, dus er is nog hoop... 8) (OK,OK, hij is ex-directeur van Oracle, maar da's ook IT! ;) ;D )

Groet,
Mark

bryan vd B

Quote from: Mark Lemmens on July  4, 2003, 12:27:31
Voor nederlandse begrippen (maar ook een end daarbuiten ;) ) denk ik dat de sets van Garmt en Yves tot de top horen (in ieder geval qua apparatuur.



Vergeet die van Frank niet 8)

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Pb

Hi,

Ik vind het leuk hoe ze een soort spanning op bouwen op de site. En de controle panel van star trek vind ik erg gaaf.


Pb
Stereo: Devialet, Marten
HT: Front loos, 99.25MKII, Focal SIB, Marantz 8801

Rogier1988

JEZUSSS.........................................................wat een huis
om je in vast te bijten;).

een sterrekijker, wat een hobby's hebben die mensen zeg !!!:S!!

maar ja, trouwens leuke site met die 70 stoelen. dat is abnormaal groot!, dat is wel gaaf, maar wat als de telefoon gaat??? :D

mzzl

Hellbeast

Quote from: Rogier1988 on July  5, 2003, 18:14:01
maar ja, trouwens leuke site met die 70 stoelen. dat is abnormaal groot!, dat is wel gaaf, maar wat als de telefoon gaat??? :D

Dan wordt het signaal van de telefoon automatisch geroute naar de bioscoop. Je kan dan het gesprek in 7.1 THX horen.   8)  ;D
Is er iets mis met de codec of zie je er echt zo rot uit?

Rogier1988

hahahahahahahahahha,, als ze aan het koken zijn, hoor je in de rear (surround speaker) het beletje gaan van de kook wekker, en de kinderen hoor je jan ken door de sub :D:D:D

haha

mzl

HTH


Doerak

Quote from: Rogier1988 on July  5, 2003, 18:14:01
JEZUSSS.........................................................wat een huis
om je in vast te bijten;).

een sterrekijker, wat een hobby's hebben die mensen zeg !!!:S!!

maar ja, trouwens leuke site met die 70 stoelen. dat is abnormaal groot!, dat is wel gaaf, maar wat als de telefoon gaat??? :D

mzzl

Tis te koop.
FF geen dvd's meer kopen en/of ander HT spul en je hebt het zo bij elkaar gespaard  ;D

3470 Merrill Rd

Aptos, CA 95003

Offered at $3,990,000

Oracle

Quote from: HTH on July 17, 2003, 09:46:38
Hier een Home Theater van 300 plaatsen

http://www.audiovideointeriorsweb.com/archives/1002_interiors02.shtml

Hans

Eerlijk gezegd vind ik dit geen hometheater. Wel mooi spul (denk ik), m.n. de Lexicon, maar het is een echte bioscoop (weliswaar met DLP, maar toch).

Groet,
Mark

The Foundation

zouden die HT's van 70 en 300 personen , geen commerciele zaak  zijn?

ik denk niet dat daar nog veel Prive Home theater aan is.

Rogier1988

haha ohk,, tijdje geleden in deze topic:D

VlisChris

#24
Quote from: Mark Lemmens on July  4, 2003, 12:27:31
The Warfields

Heb ik toestemming enigzins jaloers te worden  :o :o :o :o.
Bijzonder heftig. Vind de prijs nog wel meevallen voor dit pand btw :o. Lijkt wellicht krankzinnig, maar 3.3 ofzo voor zo'n gigantisch huis: in Nederland zou je vele malen meer kwijt zijn. Jammer trouwens dat die persoon zijn HT mee zal nemen ;D

edit


QuoteAn NEC Plasma TV provides the entertainment for the master bedroom. Speakers are B&W Nautilus 803 and sound fabulous.[/img]
Een diehard Audiofiel zal die dus niet zijn? Daar deze speakers Nautilus 803's worden genoemd terwijl ik ze ken als Nautilus 805's? Of begin ik nu helemaal gek te worden?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.