2e hands MIT speakerkabels

Gestart door jeroen_B, juni 29, 2003, 14:55:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeroen_B

Ik ben op zoek naar MIT speakerkabels op de 2e hands markt.

Ik weet echter niet wat die dingen nieuw kosten en wat ze waard zouden moeten zijn.

Ik ben op zoek naar 2 maal 6 meter terminator 4 of 5
Dit is de oude lijn die niet meer word gemaakt. Iemand een idee wat die dingen hebben gekost en wat ze waard zijn ?



jeroen

garmtz

Ik zou voor de Terminator 2 gaan. Van prijzen heb ik niet echt kaas gegeten...

J.A.F._Doorhof

Dat is te merken  ;D, de 2 is amper te betalen.
De 4 en 3 zijn perfecte kabels.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

diceman

Zie hier de terminator 2, 4.5 meter.

239 Euro
Beschrijving: Werkelijk fanatastisch mooie set van MIT.
Deze Terminator 2 is het vlaggeschip van de Terminator serie geweest.
De lengte van de kabels is maar liefst 4,5 meter (15 ft). Voor wie dat nodig heeft een uitgelezen kans, want in deze lengte wordt deze set niet zo vaak aangeboden
De kabels zijn afgemonteerd met Iconn Regular Spades (7 mm), aan beide zijden.
De set is gebruikt en in prima staat.
Deze set is later opgevolgd door de WorldTerminator 2, die in deze uitvoering een prijs had van 685 Euro.
Alleen serieuze reacties s.v.p.
Foto: Klik hier om de foto te bekijken
Naam: K. Stringa
E-mail: E-mail de adverteerder
Telefoon: 0318-565269

Bel eens zou ik zeggen,zie dat de persoon meerdere kabel aanbied misschien ook de lengte die jij zoekt.

garmtz

Voor sommigen amper te betalen, voor anderen instapkabels...  :-X  

patrick_vdb

De Terminator-serie was eigenlijk nog best goed te betalen, de "fun" begint pas echt bij hun voormalige reference-, high end- en bij de huidige Magnum, Oracle of Shotgun-lijn :o

239 euro voor de T2 is zeker geen gekke prijs ;)

Mvrgr

Patrick

suyver

Citaat van: garmtz op juni 30, 2003, 16:13:09
Voor sommigen amper te betalen, voor anderen instapkabels...  :-X  

Eigenlijk is dat best wel erg, Garmt! Er zijn een hoop mensen "out there" die voor zo'n hoeveelheid geld hun hele 5.1-set gekocht hebben...  :-\

On-topic en gewoon uit interesse: Jeroen, heb je wel eens naar MIT-speakerkabels geluisterd? Op je eigen set?

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Tapeshirt

Je zou een vriend van mij eens kunnen mailen. [email protected]
Rogier dus. Hij gaat zijn hele set upgraden van MIT naar Twisted Pair Design. En hij heeft nogal wat kabel liggen. Wie weet. Bovendien nogal wat kennissen in het wereldje.

Je kunt ook op de link rechtsboven op de site klikken van Twisted Pair Design. Dat is zijn site.

Doe hem maar de groeten van Berend, dan zal het wel goedkomen..

Groetjes en succes,

Berend

J.A.F._Doorhof

Voor dat geld zou ik ze direct aanschaffen.
Ik weet dat ze nieuw EEN HEEL stuk duurder zijn/waren.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Citaat van: suyver op juni 30, 2003, 16:50:20
Eigenlijk is dat best wel erg, Garmt! Er zijn een hoop mensen "out there" die voor zo'n hoeveelheid geld hun hele 5.1-set gekocht hebben... :-\

Het gaat er niet om om op te scheppen, meer om aan te geven dat duur een zeer relatief begrip is... Ik vind de Terminator 2 gewoon geen dure luidsprekerkabel, maarja, dat ben ik...

Citaat
On-topic en gewoon uit interesse: Jeroen, heb je wel eens naar MIT-speakerkabels geluisterd? Op je eigen set?

Ja, lijkt me wel handig om dat eens te hebben uitgeprobeerd ja... Goeie tip!

jeroen_B

Hi,

Ben weer online. PC was kapot dus even 2 dagen afkicken en zo.

Ik heb hier nu een MIT interconnect en moet zeggen om eens uit te proberen en moet zeggen dat dat heel goed klinkt.Ik kon er eentje kopen voor niet te veel geld.
Ik wou dus ook een een stel MIT kabels gaan proberen voor de speakers. Tweedehands en als ze niet bevallen gaan ze de verkoop weer in!

Nu wou ik alleen even weten wat 2 maal 6 meter moet opbrengen voor de MIT speakerkabels op de 2e hands markt. Ik weet geen nieuwprijzen dus ik kan het niet inschatten. MIT kan ik hier in de buurt helemaal niet krijgen op proef dus dat houd snel op.


weet iemand ongeveer de prijzen van
terminator 5,4 en 2 per setje van 6 meter dan ?
Hoeft niet op de cent nauwkeurig uiteraard. Je mag er best een euro naast zitten ;D


grtz jeroen

garmtz

Citaat van: jeroen_B op juli  1, 2003, 18:13:55
Ik heb hier nu een MIT interconnect en moet zeggen om eens uit te proberen en moet zeggen dat dat heel goed klinkt.Ik kon er eentje kopen voor niet te veel geld.

Welke interconnect? Dat maakt namelijk nogal uit... Twee MIT kabels kunnen hetzelfde heten maar redelijk verschillend klinken (generatieverschillen).

jeroen_B

Hi,

een terminator 3 heb ik hier nu.


grtz jeroen

Cinematic


suyver

#14
Citaat350 evo shotgun 1,5 meter van: 4356,- voor: 3260,-

:o :o :o

Lang leve de dropveters? ;)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Cinematic

Citaat van: suyver op juli  2, 2003, 11:15:12
Citaat350 evo shotgun 1,5 meter van: 4356,- voor: 3260,-

Lang leve de dropveters? ;)

-Freek.


Let op, je moet wel in het bezit zijn van een vergunning voor handwapens ;D

Rogiervh

#16
Nieuwprijzen van mit vind je op de site van de importeur,

www.moremusic.nl

kun je alle mit prijzen downloaden.

Bij mit is het helaas zo dat verschillende generaties ook veel in klank kunnen verschillen. Verder valt ook op dat iedere nieuwe generatie ook een stuk duurder wordt.

gr. Rogier