Weer een nieuwe...

Gestart door GTDesign, februari 17, 2009, 01:08:36

Vorige topic - Volgende topic

henkt1

hoi,

Ge is begonnen met verven. Dat maakt al direct een giga verschil! De vloerbedekking is uitgezocht en komt ergens volgende week. Morgen wordt een nieuwe deur geplaatst. De originele was te hoog. Dat is weer eens wat anders  :-\

Zelf moet ik toch echt aan de gang om de auralex verder af te schilderen. Maar ja, een Marillion weekendje had prioriteit.

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

GTDesign

Vandaag zijn de diffuser panelen geboren die zo meteen achter de radiatoren worden geplaatst.
De panelen worden nog overtrokken met een geluidsdoorlatend zwart doek.

Fabian92

Citaat van: henkt1 op maart 25, 2009, 09:03:20
hoi,

Ge is begonnen met verven. Dat maakt al direct een giga verschil! De vloerbedekking is uitgezocht en komt ergens volgende week. Morgen wordt een nieuwe deur geplaatst. De originele was te hoog. Dat is weer eens wat anders  :-\

Zelf moet ik toch echt aan de gang om de auralex verder af te schilderen. Maar ja, een Marillion weekendje had prioriteit.

groet,

Henk

Welke kleuren worden het dan ? :tounge2:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

henkt1

ziet er goed uit Ge!  :-*

Ondertussen heb ik 10 van de 16 metrofusers geschilderd. Straks dus nog 6 te gaan!

groet,

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

henkt1

Citaat van: Fabian92 op maart 27, 2009, 18:13:35
Welke kleuren worden het dan ? :tounge2:

Ik zei gister nog tegen Ge: moet ik wel gaan opschrijven welke kleuren want dat wordt toch gevraagd.

plafond en voorkant muur: zwart.
zijmuren: 70nogwat. Zal ik vanavond even opschrijven.
auralex aan het plafond en de radiatoren: ral 7016
elite b22 pro panels aan de zijmuren en achtermuur : garnet (zie auralex.com)  zwart met een rood stiksel.

groet,

Henk

GTDesign

Automaat

Mijn vrouw is ook in Port Zélande geweest! Het was haar eerste keer om de conventie mee te maken maar ze heeft genoten.
Als jij het ook zo naar je zin hebt gehad  ..........
Reading the HTForum is learning every day!!

henkt1

yep, was super. Ben er nog ziek van! Letterlijk. Teveel bier en zweet en te weinig slaap.  :wacko:

Henk

gelbgrau stond er ook nog op de verfemmer.  :)

Fabian92

Echt een soort van mengel moesje van veel kleuren dus :colgate:, ben benieuwd hoe het eruit zal gaan zien  ::)
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

henkt1

hmmm, 4 kleuren. lijkt me niet overdreven. Maar ik ben ook benieuwd!

we zullen zien.

Henk

GTDesign

Het geluids doorlatend doek heb ik vannacht nog speciaal laten weven voor henk om ze zwart met een vleugje RAL 7016 te krijgen.  ;D

Het opspannen van het doek:

JeKa

Citaat van: GTDesign op maart 28, 2009, 11:29:04
Het geluids doorlatend doek heb ik vannacht nog speciaal laten weven voor henk om ze zwart met een vleugje RAL 7016 te krijgen.  ;D

Toch handig dan zo'n Chinese familie in je kelder!  ;D

Fabian92

Citaat van: henkt1 op maart 28, 2009, 09:43:47
hmmm, 4 kleuren. lijkt me niet overdreven. Maar ik ben ook benieuwd!

we zullen zien.

Henk

Nee het kunnen er natuurlijk altijd meer zijn  :biggrin: , maar het zal vast mooi worden  :laugh:

henkt1

ha ha, ik vind het wel stoer. Al die aandacht voor de zaken die ACHTER de verwarming plaatsvinden. Dat wordt wat voor de dingen VOOR de verwarming!  :devil: :tounge2:

Henk

GTDesign

;)

GTDesign

:colgate:

Sol

Wow... over een metamorfose gesproken.. :thumbs-up:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Davey

Dit is KICK-ASS. Heel erg mooi. Die bass traps en dat plafond. Waanzinnig mooi!

Davey

Of zijn het nou radiatoren  :-[

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

GTDesign

In de twee hoeken, dat zijn radiatoren. Eerst zit er een lading Auralex achter, dan de panelen op pagina 6 en tenslotte de radiatoren.  :tongue2:

Robbert54

begint al ergens op te lijken. heel mooi plafond ook
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Davey

Citaat van: GTDesign op maart 30, 2009, 20:23:21
In de twee hoeken, dat zijn radiatoren. Eerst zit er een lading Auralex achter, dan de panelen op pagina 6 en tenslotte de radiatoren.  :tongue2:

Hmmmmm, had het gezien maar was het vergeten  :-\. Ik was teveel geïmponeerd doordat het er weer super uitziet. Dan krijg ik last van m'n ogen  :blink:

henkt1

Hoi,

In het echt valt het kleurverschil wel mee. Trouwens. Het is gewoon mooi!! Met meevallen lijkt het of je het niet mooi vindt...  Wat overigens mag hoor  8)

Er is nog geen berekening gemaakt. Dat komt allemaal nog. Echter, op de vaste plekken (lees basstraps, plafond en 1e reflectie punten) kan je eigenlijk "nooit" mis. Het finetunen moet nog gebeuren.

groet,

Henk

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference