De beste muziek Blu-ray's

Gestart door Marcel_T., januari 20, 2009, 15:01:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lucky.L

Citaat van: Raymond187 op mei 24, 2013, 14:08:03
Bee gees - One Night Only

Mooie opnames qua beeld en geluid vind ik ook prima.
Is die er ook in blu-ray?

mvg
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

skoebiedoe

David Foster and friends,Hitman en hitman returns. ;)

Witalik

Heb 2 blurays weten te bemachtigen met stukken vanuit verschillende concerten en muziek clips.

DTS Music Demo Bluray 1 en 2

Wow wat een beelden en geluiden ik dan te horen krijg ! Echt bizar. Leuk dat het ook best divers is.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

FDLARRY

Citaat van: Witalik op december 13, 2013, 20:21:22
Heb 2 blurays weten te bemachtigen met stukken vanuit verschillende concerten en muziek clips.

DTS Music Demo Bluray 1 en 2

Wow wat een beelden en geluiden ik dan te horen krijg ! Echt bizar. Leuk dat het ook best divers is.
3 en 4 kun je nu ook bemachtigen.  ;)
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

skoebiedoe

Muse : live at Rome Olympic Stadium

De blu ray of dvd versie zit bij de cd.;)

Witalik

Citaat van: FDLARRY op december 14, 2013, 22:47:58
3 en 4 kun je nu ook bemachtigen.  ;)

3 had ik ook al gespot inderdaad die heb ik nu ook. 4 moet ik nog even kijken maar dat komt ook wel goed denk ik.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

LP

De hele serie tm 9 is wel te vinden. Leuk om te zien welke muziek blu-rays er zijn (en die dan weer binnen te halen).

gew55

Citaat van: Worstebrood op maart  1, 2013, 17:57:44
De blu-ray audio van Steven Wilson zijn nieuwe album is erg goed!

Eigenlijk alles van Steven of PT op Blu-Ray is  :wow:

gew55


RobertVanWoerden

Citaat van: gew55 op december 18, 2013, 15:30:02
Eigenlijk alles van Steven of PT op Blu-Ray is  :wow:

Mee eens. De recente heruitgaven van XTC, Nonsuch, en Yes, Close to the Edge, zijn ook heel goed, voor de XTC set. Opnieuw gemixed door Steven Wilson in stereo en 5.1.

Witalik

Citaat van: LP op december 15, 2013, 16:47:50
De hele serie tm 9 is wel te vinden. Leuk om te zien welke muziek blu-rays er zijn (en die dan weer binnen te halen).

Het is alleen niet zo goed voor me schijfruimte  ;D heb gister meteen maar een extra schijf besteld.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

gew55

Citaat van: RobertVanWoerden op december 18, 2013, 18:39:57
Mee eens. De recente heruitgaven van XTC, Nonsuch, en Yes, Close to the Edge, zijn ook heel goed, voor de XTC set. Opnieuw gemixed door Steven Wilson in stereo en 5.1.
Bedankt voor de tip, gevonden  :headbanging:
http://stevenwilsonhq.com/sw/headphonedust/

bert50

De blu-Ray van Chris Botti live from Boston een geweldig dvd met perfect beeld en geluid
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

RobertVanWoerden

Citaat van: gew55 op december 20, 2013, 21:13:53
Bedankt voor de tip, gevonden  :headbanging:
http://stevenwilsonhq.com/sw/headphonedust/
Graag gedaan, het zijn de eersten uit een serie, SW wil zeker de klassieke albums van Yes remixen en wellicht de hele XTC catalogus. In het voorjaar 2014 komt de tweede voor Yes en XTC uit, welke albums is nog niet bekend maar het zal zeker als cd/bd set zijn.

skoebiedoe

Citaat van: bert50 op december 20, 2013, 21:36:47
De blu-Ray van Chris Botti live from Boston een geweldig dvd met perfect beeld en geluid


perfect beeld?????
camera's die te laat scherpstellen niet gezien dus. ;)

LuPo

Citaat van: bert50 op december 20, 2013, 21:36:47
De blu-Ray van Chris Botti live from Boston een geweldig dvd met perfect beeld en geluid

Blu-ray en dvd in één zin.. :wow:

W.Otter

als jullie zo enthousiast zijn over DTS music demo Seed ze dan even zodat ze voor de BT gebruikers ook te vinden zijn  :coffee:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LP


Citaat van: W.Otter op december 22, 2013, 11:06:22
als jullie zo enthousiast zijn over DTS music demo Seed ze dan even zodat ze voor de BT gebruikers ook te vinden zijn  :coffee:

Ze moeten als torrent ook wel te vinden zijn. Zo heb ik ze ook binnen gehaald (gesloten tracker). Later zijn ze op usenet verschenen. Andere optie die ik vaak gebruik is btdigg.org. Leuke zoekmachine voor torrents. Via deze route heb ik meerdere muziek blu-rays gevonden die ik nergens anders heb kunnen vinden.

Maar zo bijzonder zijn die DTS demo schijven ook niet. Veel van hetzelfde. Heb ze inmiddels al weer allemaal weggegooid.

Lucky.L

Heb ze gewoon [2 t/m 9] binnengehaald met BT!

Mvg
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

alexander2

Muse 4k en het geluid is top.

peterrr

Weergaloos....Muse in Rome.


De grootsheid die alleen voor maar mij te vergelijken is met PF in een weergaloos beeld spektakel... :worship:

De uitgave van het jaar.

Grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

alexander2

Citaat van: peterrr op december 24, 2013, 16:40:11
Weergaloos....Muse in Rome.


De grootsheid die alleen voor maar mij te vergelijken is met PF in een weergaloos beeld spektakel... :worship:

De uitgave van het jaar.

Grt Peterr

Het is niet mijn soort muziek maar ik vind het opmerkelijk dat je vrijwel niemand hoort hierover.
Ik zie Bd's voorbij komen die niet slecht zijn maar kwa opname beeld en geluid echt niet tot de top behoort.

Maro

Heb vele muziek BR's maar eentje die kwa beeld, geluid en het aller belangrijkste ....muziek!! Het meeste bij mij binnen komt is toch wel de BR van Amy Winehouse  - I Told You I Was Trouble.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Etiennevh

Ik heb hem ook al de BR van Muse. Geloof ik al 5 keer gekeken. Beste BR die ik dit jaar heb gekocht qua beeld en geluid.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto