Verschillen in kabels ja/nee

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 14, 2009, 22:50:38

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ik hoor een verschil tussen de standaard dropveter en een goede interlink

JA
349 (66.5%)
NEE
176 (33.5%)

Totaal aantal stemmen: 515

Midcall

Citaat van: Raphie op juni 21, 2011, 12:08:50
regeneratie is wezenlijk wat anders dan een katoenen mantel en een ebbenhouten connector..... en verkleinwoordjes verbloemen meestal afgunst beste S@m, dus tot op heden voel ik me vereerd  :P
Wat probeer je ons nou te vertellen Raphie? Niemand krijgt meer enige hoogte van je standpunten op dit forum.... zo zit je jarenlang in het het geloverskamp en speel je met in je volgende fase afgekondigde verketterde voodoo kabels. Dan krijgen we een paar jaar lang een ongenuanceerd windmolengevecht te zien tegen iedereen die in hetzelfde kamp zat als jij, om dan weer even plots je weer te moeten zien toetreden tot dit door jezelf uitgekafferde kamp, want uit eigen ervaring blijkt er toch verschil in kabels te zijn  :wacko:. En nu moet je ons weer doen glimlachen door weer opnieuw een strijd aan te gaan met voormalige medestanders. Met al je draaikonterij snapt niemand meer wat op dit moment nu weer je mening is.... blijkt het nu toch weer voodoo te zijn allemaal? En hoelang zal het dit keer duren eer je weer je inzicht 180 graden de andere kant op laat gaan?
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

ajbeefde

Citaat van: chansig op juni 21, 2011, 18:57:21
Het lijkt wel een beetje op een vrouwelijke cyclus dit hele verhaal..

Gr Hans

:clapping:
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raphie

#777
Ik ben al jaren geen believer meer, het waarderen van een PPP, toepassen van akoestiek beheersing, mooie versterker of speaker heeft in mijn optiek dan ook niks met het geloven in kabelvoodoo van doen, toch?!?
je moet niet techniek en voodoo over een kam scheren ;)
JBL PRX Power!

Ejorne

#778
Citaat van: Raphie op juni 21, 2011, 21:28:13
Ik ben al jaren geen believer meer, het waarderen van een PPP, toepassen van akoestiek beheersing, mooie versterker of speaker heeft in mijn optiek dan ook niks met het geloven in kabelvoodoo van doen, toch?!?
je moet niet techniek en voodoo over een kam scheren ;)

Jij bent toch zo'n aanhanger van de dbt?
Je hebt je in ieder geval in alle mogelijk bochten gewrongen om mij proberen te overtuigen van je gelijk; de dbt is geldig.

Echter op zeer veel punten; je DAC, je versterker, je kabels, je PPP en noem maar op, alle zaken die door de dbt (tot op zekere hoogte) als onhoorbaar worden bestempeld. Want zelfs een hi-end loopwerk DAC combinatie wordt door de dbt gelijk gesteld aan een sony-dvd spelertje van nog geen 100 euro.

Raphie

Onzin, een DBT (je blijft er maar mee bezig) is slechts een manier van meten. En geeft geen waarde oordeel over subject of populatie. dat wordt gedaan door degene die de resultaten interpreteert. Als jij andere conlcusies leest in meetresultaten ben je daar natuurlijk vrij in.
Snap even niet waar je heen wil?
JBL PRX Power!

S@m

Citaat van: Raphie op juni 22, 2011, 09:32:09

Snap even niet waar je heen wil?

En hoe ervaar je dat?

Die ervaring heb ik nou al die tijd met jouw posts...

Ejorne

Citaat van: Raphie op juni 22, 2011, 09:32:09
Onzin, een DBT (je blijft er maar mee bezig) is slechts een manier van meten. En geeft geen waarde oordeel over subject of populatie. dat wordt gedaan door degene die de resultaten interpreteert. Als jij andere conlcusies leest in meetresultaten ben je daar natuurlijk vrij in.
Snap even niet waar je heen wil?

Lees anders het topic nog even door. Daar staat van jou een heel andere interpretatie van de dbt.

Dus net wat ik zeg, lijkt deze reactie van mij inderdaad wel van toepassing op jou;
Citaat van: Ejorne op juni 21, 2011, 14:26:54
Ach S@m, Je weet toch onderhand wel hoe bepaalde personen in elkaar steken? Het ene om het hardst roepen en juist het andere doen. Waarbij het een of het ander, net zoals het uitkomt, bij voorkeur tijdelijk in de doofpot gestopt wordt. Om even later weer volop uit te schreeuwen...

:-X

;D

Raphie

heb liever dat je mij quote ipv jezelf, dan kunnen we daar ff verder over soebattten..... :D jouw onzin kent iedereen nu wel hier.
JBL PRX Power!

mansm

Zullen we nu weer ontopic gaan ofzo?

chansig

Duurt meestal een week en dan kunnen we weer een aantal weken verder.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

#785
DBT is on-topic, laten we nog even wachten op Ejorne om wat oude posts van mij te quoten.  :D

Hans, ik ga verder geen debat meer aan of kabels wel of niet verschillen hebben, dat mag ieder voor zichzelf uitmaken.
dit "ontspoort" door de pedante uitlatingen van solitaire, vorige week, waar de usual suspects S@m, Midcall & Ejorne graag op inspringen, ik speel gewoon even mee terwijl de heren zich verder ingraven....  :D
JBL PRX Power!

Ejorne

Citaat van: Raphie op juni 22, 2011, 10:04:11
heb liever dat je mij quote ipv jezelf, dan kunnen we daar ff verder over soebattten..... :D jouw onzin kent iedereen nu wel hier.

Goed zo raphie, zo ken ik je weer. Telkens een stapje verder op de man spelen totdat je weer een paar daagjes 'zoet' bent.

En over dat quoten, ik heb je nu al zo vaak gequote zonder inhoudelijk resultaat van jouw kant dat het wat dat betreft niet veel uitmaakt of het nu mijn inhoudelijke quotes zijn of jouw kontendraai quotes.

Citaat van: mansm op juni 22, 2011, 10:18:57
Zullen we nu weer ontopic gaan ofzo?

Goed idee.

S@m

Een tip voor wie Raphie niet begrijpt:


Ejorne

Citaat van: Raphie op juni 22, 2011, 10:21:50
DBT is on-topic, laten we nog even wachten op Ejorne om wat oude posts van mij te quoten.  :D


Dag raphie, ga maar lezen. Iedereen kent jouw onzin ook wel. Moet ik nu dit topic nog extra gaan vervuilen met jouw forumvervuiling?

Raphie

Citaat van: Ejorne op juni 22, 2011, 10:25:21
Dag raphie, ga maar lezen. Iedereen kent jouw onzin ook wel. Moet ik nu dit topic nog extra gaan vervuilen met jouw forumvervuiling?
Dat bedoel ik dus, zwaktebod Ejorne and you know it...  :P quote me anders maar om het tegendeel te bewijzen.....
JBL PRX Power!

Ejorne

Citaat van: Raphie op juni 22, 2011, 10:26:46
Dat bedoel ik dus, zwaktebod Ejorne and you know it...  :P quote me anders maar om het tegendeel te bewijzen.....

Nou, zie jij het dan maar op die manier raphie. Geen probleem.

Raphie

#791
Citaat van: S@m op juni 22, 2011, 10:24:18
Een tip voor wie Raphie niet begrijpt:


jong van geest zullen we maar zeggen, heb voor jouw state of mind ook nog een folder

JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: Ejorne op juni 22, 2011, 10:28:53
Nou, zie jij het dan maar op die manier raphie. Geen probleem.
Je mag het laatste woord Ejorne, word je weer rustig van  :D  :popcorn:
JBL PRX Power!

S@m

Citaat van: Raphie op juni 22, 2011, 10:31:33
jong van geest zullen we maar zeggen, heb voor jouw state of mind ook nog een folder


Had je maar zoveel empathie dat o.a. dit ook jouw zorg zou zijn  ;)

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

roland p

Citaat van: Ejorne op juni 22, 2011, 09:05:29Echter op zeer veel punten; je DAC, je versterker, je kabels, je PPP en noem maar op, alle zaken die door de dbt (tot op zekere hoogte) als onhoorbaar worden bestempeld. Want zelfs een hi-end loopwerk DAC combinatie wordt door de dbt gelijk gesteld aan een sony-dvd spelertje van nog geen 100 euro.
Volgens de echte non-believer zal alleen de speakers en de akoestiek er toe doen. De CD speler is al helemaal uit ontwikkeld en heeft betere specs dan het gehoor, versterker moet gewoon aan de specs voldoen, PPP nodig? (even gegoogled, iets wat tussen het stopcontact en je apparatuur komt?) > dan is de voeding van je apparatuur gewoon prut ontworpen  :D
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Ejorne

Citaat van: roland p op juni 22, 2011, 10:46:03
Volgens de echte non-believer zal alleen de speakers en de akoestiek er toe doen. De CD speler is al helemaal uit ontwikkeld en heeft betere specs dan het gehoor, versterker moet gewoon aan de specs voldoen, PPP nodig? (even gegoogled, iets wat tussen het stopcontact en je apparatuur komt?) > dan is de voeding van je apparatuur gewoon prut ontworpen  :D

Kun je dat raphie ook nog even meedelen?  ;D

roland p

Nee ik ga niet op de man spelen :P
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Nahpets

Altijd leuk zo'n knokfilm, ik mis alleen het geluid een beetje.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.