Verschillen in kabels ja/nee

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 14, 2009, 22:50:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik hoor een verschil tussen de standaard dropveter en een goede interlink

JA
349 (66.5%)
NEE
176 (33.5%)

Totaal aantal stemmen: 515

scrutinizer

Citaat van: chansig op maart  2, 2011, 14:24:20
Je reageert toch ?

Dat bedoel ik met opzoeken..je kan ook een rondje gaan wandelen of een stukkie muziek opzetten. Jij ergert je eraan.

Gr Hans

Maybe you're right. ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

dekkersj

Citaat van: scrutinizer op maart  2, 2011, 13:55:13
[...] wel dat hij zich hier met elleboog en voet tussen de deur manifesteert.[...]
Wat is nu eigenlijk je probleem? Mijn gedrag? Of heb je moeite met de inhoud? Ik kan het niet plaatsen voor mezelf.

Groet,
Jacco
"De introductie van digitale audio heeft getoond dat acceptatie van deze technische verbetering een zaak van emoties is." E. Stikvoort

chansig

Citaat van: scrutinizer op maart  2, 2011, 14:29:03
Maybe you're right. ;)

Anton.

Maybe ???:D :D :D

Hier nu weer Jah Wobble and the invaders of the heart...met Michel Schoots drummer van the Urban dance squad...oef dat is de moeite waard hoor.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Citaat van: dekkersj op maart  2, 2011, 14:51:45
Wat is nu eigenlijk je probleem? Mijn gedrag? Of heb je moeite met de inhoud? Ik kan het niet plaatsen voor mezelf.
Ik ook niet.  Kan niet in je huidige gedrag zitten,
want hij ergert zich bij voorbaat al veel meer aan jou dan aan mij  >:D

Ejorne

Kijk, nu dit forum deel er is, over "technische en wetenschappelijke discussies over..." is iedereen volledig in zijn recht om hier zijn zendelingswerk uit te voeren, of dat nu voor of tegen kabels of wat dan ook is.

Echter werd voorheen (en nu nog heel af en toe) te pas en te onpas overal het hele forum bestookt door de anti-verschillen goeroes.

Ja, en dat werd niet altijd even prettig gevonden. Het is misschien een beetje als tijdens het dankgebed de kerk binnenstormen en roepen dat iedereen een plank voor zijn kop heeft die in god geloofd...

AbZ

#555
Ben niet zo christelijk maar je bedoelt dus zoiets als een open deur intrappen, maar dan van een heilig huisje?
Op zich is de culturele parallel wel zinnig denk ik.  Dwingt iig wat meer respect af dan de lamme argumenten i.c.

scrutinizer

Citaat van: AbZ op maart  2, 2011, 19:54:02
Ik ook niet.  Kan niet in je huidige gedrag zitten,
want hij ergert zich bij voorbaat al veel meer aan jou dan aan mij  >:D

Ergeren is een groot woord.
Ik heb gewoon wat moeite met je second agenda en mean streak. Verder ... no spang :-*



Wat Dekkers betreft ben ik duidelijk geweest.

Anton.

 
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

AbZ

#557
Citaat van: scrutinizer op maart  2, 2011, 20:11:05
Ergeren is een groot woord.
Ik heb gewoon wat moeite met je second agenda en mean streak. Verder ... no spang :-*

Wat Dekkers betreft ben ik duidelijk geweest.
Jij hebt duidelijk grote moeite met mensen waar je argumenten futiel blijken te zijn,
en dan ga je het karakter en de intenties van die mensen ter discussie stellen,
oftewel op de man spelen.  Tja, daar helpt die mudra niet tegen.

Ejorne

Citaat van: AbZ op maart  2, 2011, 20:07:01
Ben niet zo christelijk maar je bedoelt dus zoiets als een open deur intrappen, maar dan van een heilig huisje?
Op zich is de culturele parallel wel zinnig denk ik.  Dwingt iig wat meer respect af dan de lamme argumenten i.c.

Die deur is voor eenieder zo open of dicht als dat hij/zij ervaart en zichzelf voorstelt, dat geldt dan ook voor de heiligheid daarvan.
Wetenschappelijk valt er verder niet zoveel te roepen of het nu een dichte of open deur betreft.

Dus wat dat betreft geef ik je wel gelijk.  ;)

Martijn M

Iedereen weet dat oneindig discussiëren niet helpt. Iedereen heeft zijn kaarten uitgespeeld - alle argumenten liggen op tafel. De non-believers kunnen niets doen om de believers te overtuigen. Alleen een blinde test kan de non-believers overtuigen dat er werkelijk klankverschillen zijn. Wie is bereid middels een blinde test aan te tonen dat er een klankverschil tussen 1.5mm^2 tweelingsnoer en een highend speakerkabel, of een bij het apparaat geleverde 'dropveter' en een highend interlink bestaat?
Dutch & Dutch

scrutinizer

#560
Citaat van: AbZ op maart  2, 2011, 20:15:03
Jij hebt duidelijk grote moeite met mensen waar je argumenten futiel blijken te zijn,
en dan ga je het karakter en de intenties van die mensen ter discussie stellen,
oftewel op de man spelen.  Tja, daar helpt die mudra niet tegen.

Sure, Buck!!

If that give you the feeling of being off the hook. ::)

Verder speel ik niet op de man, ik spreek hem rechtstreeks aan. There's a difference.

Jij en ik weten dat geen mudra uberhaupt nog iets voor jouw 'temper' kan betekenen.
Aint that a bitch. ;)

Anton
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

AbZ

#561
Citaat van: scrutinizer op maart  2, 2011, 20:29:30
Shore, Buck!!

If that give you the feeling of being off the hook. ::)

Ik speel niet op de man, ik spreek hem rechtstreeks aan. There's a difference.

Jij en ik weten dat geen mudra uberhaupt nog iets voor jouw 'temper' kan betekenen.
Aint that a bitch. ;)

Anton
Ok, wat jij wil hoor.  Je spreekt valt me rechtstreeks aan.  Same difference.
Een blinde kan zien dat je al over de rooie bent.

But what's the fuzz?  We waren het niet eens zo oneens.  Toen begon je eerst over mijn houding 'hoog te paard' (ben daar maar ff niet serieus op ingegaan) en vervolgens ga je Jacco zwartmaken.  Tja, wat wil je dan.  There ain't no hook but the one you throw out.  Zullen we maar weer on topic gaan?  Het ging eigenlijk best goed.

scrutinizer

#562
Citaat van: AbZ op maart  2, 2011, 20:39:15
Ok, wat jij wil hoor.  Je spreekt valt me rechtstreeks aan.  Same difference.
Een blinde kan zien dat je al over de rooie bent.
:nowink:

Je weet het knopje toch te gebruiken als geen ander? Wat let je ......
Lees anders ter oriëntatie je posts gewoon eens terug.

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

AbZ

Citaat van: scrutinizer op maart  2, 2011, 20:47:35
Je weet het knopje toch te gebruiken als geen ander? Wat let je ......
Seems like I know how to push your buttons  :D
Zie verder de voorgaande posting.

scrutinizer

Citaat van: AbZ op maart  2, 2011, 20:50:49
Seems like I know how to push your buttons  :D
Zie verder de voorgaande posting.
Short memory? ::)

Ah! Je hebt het geblocked. Kan me het gezien je amok wel voorstellen. ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

dekkersj

#565
Citaat van: scrutinizer op maart  2, 2011, 20:11:05
[...]
Wat Dekkers betreft ben ik duidelijk geweest.
Kennelijk niet. Jammer dat je de mistigheid verkiest boven een heldere discussie op basis van inhoud. Ik ga er dan maar vanuit dat je inderdaad niet beschikt over technische kennis die er toe doet. Hoef ik mijn tijd niet langer te verdoen. Mochten de argumenten uitblijven, hetgeen ik overigens van je verwacht, zal ik jouw bijdragen beschouwen als ruis.

Groet,
Jacco
"De introductie van digitale audio heeft getoond dat acceptatie van deze technische verbetering een zaak van emoties is." E. Stikvoort

AbZ

#566
Citaat van: scrutinizer op maart  2, 2011, 20:58:04
Short memory? ::)

Ah! Je hebt het geblocked. Kan me het gezien je amok wel voorstellen. ;)
Not at all.  We agreed to disagree on that one.
Voorzover haalbaar probeer ik verder je gewoon een beetje te ontzien  :coffee:
Ik geloof (wegens gebrek aan bewijs) dat we beiden geen kwaad in de zin hebben.

scrutinizer

#567
Citaat van: AbZ op maart  2, 2011, 21:03:09
Not at all.  We agreed to disagree on that one.
Voorzover haalbaar probeer ik verder je gewoon een beetje te ontzien  :coffee:
Ik geloof (wegens gebrek aan bewijs) dat we beiden geen kwaad in de zin hebben.
;D

En zich dan afvragen waar een opmerking als hoog te paard zitten vandaan komt.

@Jacco

Casus closed.

Live long and prosper

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

AbZ

Citaat van: scrutinizer op maart  2, 2011, 21:10:19
;D

En zich dan afvragen waar een opmerking als hoog te paard zitten vandaan komt.
Nee hoor.  Hij komt van iemand die er tegen opkijkt  :hehe:

maximus79

#569
Ik ben vrij sceptisch over kabels, maar heb zelf mogen ervaren deze week dat er wel degelijk verschil zit tussen speakerkabels. Zelfs mijn vrouw hoorde verschil, dat zegt genoeg. ;D

Edit: Crap! mmmh deze ging over interlinks, daar ben ik minder zeker van.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

scrutinizer

#570
 :smile:

Mijn respons alhier behoeft geen uitleg. Zo toch:
Laagdrempeligheid voor wat hobby beleving en beschrijving ervan betreft.
Mensen niet uit hun verhaal halen door te reageren op taalfouten ipv inhoud.
En ieder lid te laten participeren, ongeacht referentie kader of kennis.

What's wrong in this picture?

IT'S A HOBBY :notify:

Anton.


Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

AbZ

#571
Citaat van: maximus79 op maart  2, 2011, 21:21:42Zelfs mijn vrouw hoorde verschil, dat zegt genoeg. ;D
LOL.  Zij heeft altijd gelijk?  Of het kleurde goed bij de gordijnen?
Vrouwen horen vaak idd beter.  Of ze luisteren is een andere vraag.
Citaat van: maximus79 op maart  2, 2011, 21:21:42Edit: Crap! mmmh deze ging over interlinks, daar ben ik minder zeker van.
LOL again.  Volgens mij mag je alle cable crap hier dumpen hoor.

chansig

Mijn engels wordt in ieder geval ook weer lekker bij gespijkerd. Irritant is dat ..eens zien of de PVV hier wat aan kan doen..de verloedering van de Nederlandse taal op het forum.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

#573
Citaat van: chansig op maart  2, 2011, 21:58:09
Mijn engels wordt in ieder geval ook weer lekker bij gespijkerd. Irritant is dat ..eens zien of de PVV hier wat aan kan doen..de verloedering van de Nederlandse taal op het forum.
Sorry!  O nee, dat kan dan ook al niet meer. 
Affijn, jij hoort iig verschil tussen interlinks en tussenverbindingen.

chansig

Zie het als een joke but apologies accepted... ;D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.