welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AnubisNefer

Citaat van: SillentWolf op februari 11, 2014, 23:27:14
Vandaag; Aliens (Zavvi Exclusive Steelbook) uit Engeland binnen gekregen, en Alien (UK Limited Edition Steelbook
in pre-order laten zetten (Amazon.co.uk).

Gisteren; Spider-Man 1,2 en 3 (Future Shop Exclusive Steelbook) uit Canada besteld.
Aangezien dat deze steeds duurder en zeldzamer worden, vond ik da de tijd rijp was om ze te bestellen.
In de Steelbooks zal ook de UK versies van Spider-Man komen, die ik op een later tijdstip zal bijvoegen.
De Canadese disks kan ik wel afspelen, geen probleem ... maar veelal heb ik NL ondertitelde disks erbij zitten,
dan wel die ik erbij in stop (de originele laat ik er ook in). Ik kijk wel is waar erg weinig, maar ik ben gewoon een verzamelaar ;)

Daarnaast nog; Justice League: War (Target Exclusive Steelbook) bij een verkoper uit Californië (USA) gekocht.
Deze is niet in Europa te krijgen. Dus gewoon Engelse Subs.

Naast Justice League: War ... komen er binnenkort nog wat meer films uit.
Son Of Batman (hopelijk Steelbook. release; USA), nog een Justice League film (USA), en ons forum (HDN)
is bezig met waarschijnlijk een Exclusive Steelbook van de 2 Avengers tekenfilms (UK / USA release - Engels ondertiteld) ... die
natuurlijk hier nooit op BR zijn en zullen verschijnen (net zoals bijna al zulke Animatie films), wat ik best jammer vind.

Welke steels zoek je nog?

Mag anders ook via Pm....

Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Zaagstra

Game of Thrones seizoen 3, en ik kom heel erg in de verleiding Hannibal seizoen 1 ook aan te schaffen.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Ronin79

#4952
Welke steel ik nog zoek ?

Eigenlijk nog aardig wat, maar ik probeer eerst mij eens op een bepaald soort te richten,
oa. Sci-Fi en Fantasy. Dat deed ik veel al al, maar nog nog wat specifieker.
Met uitzondering van bijvoorbeeld de Steelbook; Full Metal Jacket.
waarvan ik dan de FMJ collectie aardig compleet heb, in ieder geval qua Steelbooks.

Afgezien van wat series en normale uitgaves van films, die ik nog op mijn lijstje heb staan
(GOT S1 t/m 3, Vikings en Arrow Season 2) zoek of wacht ik nog op deze:

* Justice League: Flash Paradox (Franse Steelbook - Animatie)
* Superman: Unbound (Franse Steelbook - Animatie)
* The Ultimate Avengers Collection (UK Zavvi Exclusive Steelbook - Animatie)
* Wolverine: Extended Version (Duitse Limited Edition Steelbook)
* The Wolverine (Duitse Media Markt Exclusive Steelbook)
* Man Of Steel (Tin-Case) ... heel misschien.

Daarnaast heb ik ook nog wat aankomende releases op de lijst, zoals;

* Robocop 2014, Hobbit 2: Franse Ultimate Edition, 300: Rise Of An Empire,
Amazing Spider-Man 2, Captain America: Winter Soldier (UK Steelbook), Gardians of The Galaxy,
Divergent, I, Frankenstein, etc.


En deze heb ik in bestelling staan:

* Ultimate Avengers Collection (UK Steelbook - Animatie)
* Justice League: Doom (Franse Steelbook)
* X-Men 3 (UK Steelbook)
* The Wolverine (Franse Ultimate Edition Steelbook)
* The Fantastic Four (UK Steelbook)
* Alien (UK Steelbook)
* Alien 3 (UK Steelbook)
* Full Metal Jacket (Zavvi Exclusive Steelbook)

Maar een vraag ..... had jij nog zelf Steelbooks ?

Zymotic

Ik koop zelden nog BluRays , maar vandaag is Gravity 3D binnen gekomen  ;D


VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Sommige schietscenes leken wel op de schietscenes in het spelletje Max Payne :)
Gaaf!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Citaat van: VTEC_genieter op maart 19, 2014, 00:42:44
Sommige schietscenes leken wel op de schietscenes in het spelletje Max Payne :)
Gaaf!

Op en om het kerkhof bij Max Payne 3 idd.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie


Ronin79

#4960
Eigenlijk zou ik de Special Editions van Batman: The Red Hood en Justice League; War On Two Earths
uit de V.S. ontvangen ... (ik spaar oa. Superhelden / Fantasy films)
hebben de ukkels mij de normale versies gestuurd. Geef ik dit aan, zeggen ze doodleuk;
ja ... maar het staat er niet bij, dat er een Slipcover bij zit.
Tja ... dan heb je er geen verstand van, van wat je verkoopt. De Special Editions zijn namelijk met
Slipcover en extra disk, en niet zonder. Maar goed. Terug sturen heeft ook geen zin, anders ben ik
€ 20+ aan verzending kwijt (die zijn namelijk voor de koper). Kopen doe ik er in ieder geval niet meer.

Voor de mensen die deze films leuk vinden .. ze komen dus uit de Verenigde Staten en hebben geen NL Subs.
Veelal bestel ik ze op Ebay, maar kan bijvoorbeeld ook op Amazon. Als het goed is zijn de meeste regiovrij
,maar aangezien dat ik omgebouwde Oppo BR spelers heb, hoef ik daar perse niet op te letten, mocht ik ze
een keer willen kijken. De films zijn verkrijgbaar in Normale, Special Editions, en Best Buy versies te koop
(met figurine, vrij zeldzaam en vaak erg duur). De meeste helaas niet in Steelbook vorm.

Mocht je Steelbooks sparen zoals ikzelf, dan zijn deze superhelden animatiefilms te koop
(ik heb ze zelf nog niet allemaal) ...
Ik zal niet de normale Amray uitgaves noemen, of de Special Editions met Slipcovers want dat zijn te veel.
Al kan ik er wel een paar voor je benoemen, mocht je dat perse willen.

De Steelbooks:

* Justice League: War (USA, best Buy Exclusive) ... heb ik zelf
* Justice League: Doom (Amazon Frankrijk) ... heb ik zelf
* Batman: The Dark Knight Returns, Deel 1 en 2 (USA Best Buy Exclusive en Frankrijk) ... zelf heb ik de Best Buy Exclusive
* Justice League: The Flash Paradox (Amazon Frankrijk)
* Superman: Unbound (Amazon Frankrijk)
* The Ultimate Avengers - deel 1 en 2 (Zavvi Exclusive L.E. Steelbook) ... heb ik in pre-order staan.

Geen van de bovenstaande heeft NL subs, sommige wel Engels.

LuPo

Verkoop je dat rijtje films nou? Ik snap je post niet helemaal volgens mij. :tounge:


Ronin79

Nee .... ik verkoop mijn Steelbooks niet  ;)

Dat rijtje wat ik opnoemde zijn Superhelden Animatie films, in een Steelbook vorm.
Voor zover ik weet, de enige. 2 daarvan heb ik zelf niet. het was gewoon ter informatie,
voor de verzamelaar onder ons. ;)

LuPo

Citaat van: SillentWolf op maart 20, 2014, 23:23:00
Nee .... ik verkoop mijn Steelbooks niet  ;)

Dat rijtje wat ik opnoemde zijn Superhelden Animatie films, in een Steelbook vorm.
Voor zover ik weet, de enige. 2 daarvan heb ik zelf niet. het was gewoon ter informatie,
voor de verzamelaar onder ons. ;)

Ah ok. Het is me duidelijk nu!


VTEC_genieter

Zojuist gekocht voor € 4,99 bij de MM:

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

Dezelfde als hierboven net besteld bij de MM online. € 6,95 incl verzending.
Past mooi bij mijn Fantasy films.

Gisteren via DVD.nl; besteld bij een verkoper waar ik wel eens vaker wat koop ...... The Lone Ranger (nieuw in seal) € 10 incl. verzending.

VTEC_genieter

Ow ja, en deze heb ik ook voor € 4,99 gehaald:

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

Thor: The Dark World ...  15 incl verzending (nieuw gesealed). Bij dezelfde verkoper op DVD.nl forum,
als waar ik The Lone Ranger en in het verleden oa. wat Steelbooks vandaan heb.

Ik had Thor: The Dark World Steelbook al meer dan een maand thuis liggen (UK Zavvi Exclusive),
maar ik wou er graag een disk bij in hebben met NL Subs, vandaar ;)

AnubisNefer

Me so happy.... Melancholia Ultra Limited Edition weten te bemachtigen

Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

AnubisNefer

The Wrestler (Limited Blu-ray steelbook)







Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

VTEC_genieter

Als SillentWolf dit ziet..............of hij heeft deze al lang in z'n collectie! :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4973
Ik ken de Steelbook wel, maar ik heb deze film niet ;)

Van de week wel wat pre-orders gedaan;

* Captain America: The Winter Soldier - Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook (Engeland)
* Alien: Resurrection - UK Limited Edition Steelbook (om de Engelse serie Steelbooks
compleet te maken. Deel 1, en 3 staan ook nog in pre-order.
Aliens - Zavvi Exclusive Steelbook was al maanden geleden uitgekomen)

Nu nog even wachten op de aankomende; Amazing Spider-Man 2, Guardians Of The Galaxy en oa.
X-Men: Days Of Future Past. Die kunnen natuurlijk ook niet ontbreken in de Steelbook collectie ;)



Bas Akkerman

Mooi aankopen weer. :worship:

Anubis, zou je je plaatjes iets kleiner willen uploaden? Mijn iPad vindt het niet zo heel erg leuk volgens mij. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten