welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

fugazi_2009

Citaat van: VTEC_genieter op november 16, 2013, 20:17:31
@Fugazi,
Ik ben benieuwd naar je mening over je nieuwe film ;)

Verder heb ik de volgende film gekocht:


Trage reactie, kom niet zo vaak meer op het forum. Maar ik vond de film echt heel bijzonder. Wel een film die je of helemaal fantastisch vind of helemaal niks. Als je Drive toevallig hebt gezien en je vond dat wat dan zal je deze ook wel kunnen waarderen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one


bodiug


VTEC_genieter


Citaat van: fugazi_2009 op december  3, 2013, 21:22:37
Trage reactie, kom niet zo vaak meer op het forum. Maar ik vond de film echt heel bijzonder. Wel een film die je of helemaal fantastisch vind of helemaal niks. Als je Drive toevallig hebt gezien en je vond dat wat dan zal je deze ook wel kunnen waarderen.

Drive had ik eerst gezien, daarna The Place Beyond The Pines,
als laatste Only God Forgives.

Heb sterk het gevoel dat Ryan Gosling een soort dezelfde personage speelde in deze 3 films. Top!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

fugazi_2009

Sheehan, Macalpine, Sherinian, Portnoy - Live In Tokyo, Epica - Retrospect, National Lampoon Vaction Box Set, The Freddie Mercury Tribute Concert



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

#4931
Moet ik nog binnen krijgen ...

Batman: The Dark Knight - NL Limited Edition Steelbook (1st Print / 1e uitgave - OOP)
Het blijkt idd. de goede versie te zijn aan de achterkant van de Steelbook te zien.
Het mooie is ... koste mij € 8,50 op Marktplaats. Een 2e versie is er ook, de Media Markt Exclusive.
De zogenaamde heruitgave (De Duitse Exclusive Steelbooks en de NL / DE Digibooks had ik al  ;) )

Solomon Kane - NL Limited Edition MetalCase (OOP)
€ 10,00 incl verzending Marktplaats.

Afgelopen week binnen:

Gladiator - NL Limited Edition Steelbook (1st print / 1e uitgave) EBAY
Via een Nederlander.

Gladiator - UK Limited Edition Steelbook (1st Print / 1e uitgave / OOP)
Incl. Cards. Voor een mooie deal.

The Road - NL Limited Edition MetalCase (OOP = out of Print) € 7 Marktplaats
Drag Me To Hell (NL Limited Edition MetalCase) (OOP = out of print) € 7,00 Markltplaats

Kwestie van goed zoeken en geduld hebben. Alleen jammer genoeg is niet alles te vinden,
dan wel nagenoeg bijna niet te vinden. Dat is soms wel jammer, vooral als je iets compleet
wilt hebben.

Spaart of heeft iemand hier ook Steelbooks of MetalCases, of die ze misschien weg wil doen.
Zo ja ... welke. gewoon nieuwschierig ;)

Robinmull112

Zojuist alle 4 de delen van Pirates of the Carribean en The Dark Knight besteld bij Amazon :D
Bowers & Wilkins 804 D3- HTM1 D3 - DB2D - CCM 663RD | Yamaha CX-A5100 | Rotel RMB-1585 | LG OLED65C8 | Panasonic TX-P50ST60 | Oppo BDP-203 | Audioquest Rocket 88 - Water- King Cobra - Mackenzie - Sub-X  |

fugazi_2009

Hobbit - An Unexpected Journey (Extended Edition), Kick-Ass 2



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Citaat van: VTEC_genieter op december  5, 2013, 23:10:23
Drive had ik eerst gezien, daarna The Place Beyond The Pines,
als laatste Only God Forgives.

Heb sterk het gevoel dat Ryan Gosling een soort dezelfde personage speelde in deze 3 films. Top!

Zojuist de trailer bekeken van The Place Beyond The Pines. Daar had ik nog niet van gehoord, maar lijkt me wel een must see!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

Van de week binnen:

Kick-Ass 2 - Uk Limited Edition Steelbook
The Dark Knight - NL Limited Edition Steelbook  - 1ste Uitgave (print run)

Besteld:

Rambo Trilogy (Zweedse versie)
Percy Jackson 2: NL Saturn Exclusive L.E. Steelbook.

Robinmull112

Zojuist de volgende blu ray besteld als primeur voor de Panasonic TX-P50ST60E die hopelijk morgen wordt bezorgd  :wub:
Avatar (Collector's Edition) (3D+2D Blu-ray+Dvd)
Bowers & Wilkins 804 D3- HTM1 D3 - DB2D - CCM 663RD | Yamaha CX-A5100 | Rotel RMB-1585 | LG OLED65C8 | Panasonic TX-P50ST60 | Oppo BDP-203 | Audioquest Rocket 88 - Water- King Cobra - Mackenzie - Sub-X  |

Ronin79

Afgelopen tijd binnen gekregen (redelijk veel uit pre-orders)...

* Pan's Labyrinth (Zavvi Exclusive L.E. Steelbook)
* Rambo First Blood Part II (Zavvi Exclusive L.E. Steelbook)
* Rambo III (Zavvi Exclusive L.E. Steelbook)
* Rambo Ultimate Collection (2010 Remastered versie Noorwegen)
* From Paris With Love (NL Limited Edition MetalCase)
* Ghost Rider (NL Limted Edition Steelbook)
* The Crow
* Tropic Thunder: Director's Cut (Duitse Limited Edition Steelbook)

LittleNinja

Vandaag ontvangen:
Man of Steel 2D & 3D
Sherlock Holmes 2
Inception
Collaterol
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Etiennevh

Al een tijd niets meer gepost in dit topic!

Mijn recente BD's..

Chris Botti - Live in Boston
Man On Fire
The Art Of Flight Collectors Edition
BBC Oceans
BBC Wonders of Life
Kick Ass

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VTEC_genieter

Dark Feed,
The Prestige,
The Grudge 1 + 2 duobox.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4941
Afgelopen week binnen (sommige uit pre-orders):

* Sucker Punch (Duitse Amazon Exclusive Steelbook - 1st Print) Ik heb ook de 2e Print.
* The Punisher (zowel de versie uit 1989 en deel 2 heb ik ook)
* Toy Story 1 (Zavvi Exclusive L.E. Steelbook)
* Toy Story 2 (Zavvi Exclusive L.E. Steelbook)
* Toy Story 3 (Zavvi Exclusive L.E. Steelbook)
* Batman: Gotham Knight
* Batman: The Movie

Alleen heb ik nog steeds niet: Game Of Thrones Season 1 en 2 binnen, die ik half Jan. besteld had
(via verkoper op Amazon).

Besteld:

* X-Men (UK Limited Edition Steelbook)
* X-Men 2 (UK Limited Edition Steelbook)
* X-Men 3 (UK Limited Edition Steelbook) - Pre-Order

Geen van deze is NL ondertiteld, maar kon ze met korting bij Amazon kopen.
De NL 2 Disk BR's heb ik besteld (voor de helft van het geld), deze komen erbij in.
De oplettende forum gebruiker weet dat ik al de Franse Jumbo Steelbook heb van de X-Men trilogy (Franse Amazon), maar
deze losse delen kon ik niet laten liggen.
Zoals je weet kijk ik bijna geen films, maar ben wel een verzamelaar. Veel Sci-Fi en Fantasy (oa. Superhelden in bijvoorbeeld Steelbook vorm),
en bepaalde andere genres. het is net postzegels verzamelen ... maar dan in het groot ;)

* Fantastic Four (UK Limited Edition Steelbook) - Pre-Order. (komt mijn eigen NL disk bij in)
* Alien 3 (UK Limited Edition Steelbook) - Pre-Order Aliens (Zavvi exclusive steelbook staat ook in pre-order. NL Subs)

Ebay:

* Riddick (Franse FNAC Exclusive Steelbook + Comic) geen NL subs.
Nu heb ik de serie compleet.

* X-Men Wolverine: (Franse FNAC Exclusive Steelbook)
Een van de must haves die ik op mijn lijstje had staan. Deze vrij zeldzame versie was gelukkig
niet zo heel duur. Heb je hem nieuw gesealed, met de FNAC stickers er nog op ... moet deze rond
de € 210 kosten. Ik betaalde: € 32 voor een gebruikte versie (zonder stickers), wat een echt koopje is.
Nu alleen nog een keer de Franse The Wolverine, en de Duitse Steelbook van beide films.
De UK Steelbook versie van Wolverine en de NL versie van The Wolverine had ik al.

Ronin79

#4942
3 en een halve week geleden had ik Game Of Thrones season 1 en 2,
in een mooie aanbieding gekocht (33 pond incl verzending) bij een verkoper op Amazon.co.uk.

Nu vond ik het wel erg lang duren, en zond hem gisteren een email.
Wat bleek; dat de desbetreffende verkoper niet meer op Amazon actief is.
Best vreemd, dus keek ik op Amazon bij zijn naam, en het bleek dat elke verkoper
die omstreeks dezelfde dag als ik een artikel bij hem bestelde ... tot nu toe helemaal niets
gekregen hebben. Ruim 100 mensen hebben voor iets betaald, wat niet geleverd is.

Vervolgens vannacht Amazon een mailtje gestuurd, met een vraag voor een refund, dan wel een nieuw artikel.
Net om 08.45 (07.45 UK tijd) een mail terug gehad. Ik krijg netjes het bedrag een dezer dagen op mijn Credit Card gestort.

Perfecte service, kan niets anders zeggen ;)

VTEC_genieter

#4943
Heb de film Notting Hill gekocht :)  8 euro bij de Saturn.
Is al een bekende film voor mij, maar die is zo aangenaam dat ik hem origineel wil hebben!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4944
Vandaag; Aliens (Zavvi Exclusive Steelbook) uit Engeland binnen gekregen, en Alien (UK Limited Edition Steelbook
in pre-order laten zetten (Amazon.co.uk).

Gisteren; Spider-Man 1,2 en 3 (Future Shop Exclusive Steelbook) uit Canada besteld.
Aangezien dat deze steeds duurder en zeldzamer worden, vond ik da de tijd rijp was om ze te bestellen.
In de Steelbooks zal ook de UK versies van Spider-Man komen, die ik op een later tijdstip zal bijvoegen.
De Canadese disks kan ik wel afspelen, geen probleem ... maar veelal heb ik NL ondertitelde disks erbij zitten,
dan wel die ik erbij in stop (de originele laat ik er ook in). Ik kijk wel is waar erg weinig, maar ik ben gewoon een verzamelaar ;)

Daarnaast nog; Justice League: War (Target Exclusive Steelbook) bij een verkoper uit Californië (USA) gekocht.
Deze is niet in Europa te krijgen. Dus gewoon Engelse Subs.

Naast Justice League: War ... komen er binnenkort nog wat meer films uit.
Son Of Batman (hopelijk Steelbook. release; USA), nog een Justice League film (USA), en ons forum (HDN)
is bezig met waarschijnlijk een Exclusive Steelbook van de 2 Avengers tekenfilms (UK / USA release - Engels ondertiteld) ... die
natuurlijk hier nooit op BR zijn en zullen verschijnen (net zoals bijna al zulke Animatie films), wat ik best jammer vind.

skyfox

Een tijdje niets gekocht, maar ik kon deze niet in de budget bak laten liggen:

 
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

RubenV.

Ik heb onlangs ook de budgetbak geplunderd  :colgate:

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Het is soms ook beter dan D/L. ;)  Want voor een paar euro heb je de film origineel en meteen in huis dan wekenlang minder kwaliteit D/L. :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Heb de downloadversie al een beetje gezien, wat een beeld- en geluidskwaliteit en setting!
Dus heb vandaag bij de V&D het origineel gekocht voor € 6,99 !

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Goede en vooral ook lange film. Lekker lang kijk plezier dus  :clapping:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie