welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Mooie films.

Wat jij inderdaad zegt ... tekenfilms kosten klauwen met geld.
Ik heb er zelf ook wle een paar, zoals de Ice Age films, en Cars ..... maar wil jij bijvoorbeeld
Rapunzel voor de kleine, of bepaalde andere films van Disney (ook Pixar), dan betaal je je soms helemaal scheel.
zelf 2e hands zijn ze een stuk duurder als bijvoorbeeld een net uitgekomen speelfilm.

LuPo

Citaat van: SillentWolf op maart 18, 2013, 10:30:22
Mooie films.

Wat jij inderdaad zegt ... tekenfilms kosten klauwen met geld.
Ik heb er zelf ook wle een paar, zoals de Ice Age films, en Cars ..... maar wil jij bijvoorbeeld
Rapunzel voor de kleine, of bepaalde andere films van Disney (ook Pixar), dan betaal je je soms helemaal scheel.
zelf 2e hands zijn ze een stuk duurder als bijvoorbeeld een net uitgekomen speelfilm.

Thanks. Ze zijn duur inderdaad zowel nieuw als tweedehands. Ik had laatst een gelukje dat ik Bolt en Cars voor €12,50 incl. verzenden tweedehands heb gekocht. Normaal vragen ze er zo €10 voor op marktplaats. Maar dat komt ook omdat ze nieuw gewoon standaard €20-30 zijn. Dus dan snap ik wel dat als je hem tweedehands verkoopt je er nog een tientje voor vraagt.

Op dit moment is er bij V&D het Prijzencircus en daar kun je bepaalde Disney titels nu voor €12 krijgen. Met de code sorry10 wordt het dan €10,80 per film. En bij amazon.co.uk is dus nu ook een 2 voor 18 pond actie op Disney titels.

Ice Age heb ik ook alle 4. Ik heb ook van Dreamworks nog wel wat leuke titels zoals How To Train Your Dragon, Kung Fu Panda 1&2 en ook Shrek 1 t/m 4. Voor het volledige lijstje zie m'n link naar de collectie in m'n signature. :)

Ronin79

#4552
Van de week zag ik zelfs nog op MP, films die boven de 12,50 moesten kosten.
Met een paar echte uitschieters. Ook kwam ik van de week bij een online shop
tekenfilms tegen, die je zeker een euro of 30 gingen kosten. Dat vind ik persoonlijk te gek.

Bij de V&D, als jij je inschrijft voor de nieuwsbrief ... krijg je 10 korting.
Alleen bij een bedrag van € 50 of hoger. Nu heb ik al eens zitten kijken tussen hun films ..
en daar word je online niet echt vrolijk van. Je hebt mazzel als je een keuze van 20 (BR's) stuks hebt.
Toevallig zijn idd. wat tekenfilms in de aanbieding, maar voor de rest films ... die je met een beetje zoeken op MP
of waar dan ook, voor bijna € 10 per stuk goedkoper kunt krijgen (als het niet meer is). Dus die code van de nieuwsbrief
heb ik nog niet ingewisseld (is voor iedereen hetzelfde, gaat automatisch).

Ronin79

#4553
Net de betaling afgerond:

Scarface Steelbook. NL Uitgave, zo goed als nieuw ....€ 10 incl. verzending.




Vraagje:

Jullie weten, doordat ik een paar jaar geen films meer kocht, dan wel keek (nu nog bijna niet) ... liep ik
aardig wat Blu-ray releases mis.

Nu wou ik langzaam (omdat ik nog andere orders open heb staan) proberen om de Terminator serie compleet te krijgen.
Nu is dat op zich niet zo moeilijk, omdat de gewone edities makkelijk te krijgen zijn, en de speciale edities ook veelal.
Maar door mijn omstandigheden, is het wel makkelijk als er NL ondertitels onderstaan. Kijk ... nu word het al wat moeilijker,
omdat sommige maatschapijen geen enkele moeite doen, om bij de vele ondertitels ook NL te zetten. Men vind oa. IJslands, of Kroatisch schijnbaar belangrijker.
Dan wel in Nederland geen moeite om een leuke editie uit te brengen (Kijk bijv. alleen al eens naar Looper in het buitenland, of bepaalde collectors edities)

Eigenlijk zoek ik het volgende in de aankomende tijd:

* Terminator (Franse Steelbook, heeft NL Ondertitels naast Frans en Engels. Ik weet waar ik aan een exemplaar kan komen, maar is redelijk prijzig voor een enkele film)
* Terminator 2 (NL Steelbook, dan wel de Australische Skynet Editie met stalen slipcase. Daarnaast heb je in Italie en Australie de Skynet versie met
een Comic Reel Slip. Een Special versie met een kartonnen slipcover, al heeft een Steelbook of Metal Slipcase mijn voorkeur)
* Terminator 3 (alleen de normale NL editie heeft NL subs ... dan zou ik de Duitse Steelbook moeten kopen, en er een NL exemplaar (via MP) er bij in doen)
* Terminator 4 (Steelbook. Ik weet wie deze heeft, en daarnaast waar ik hem oa. ook nog weg kan plukken)

Voor als nog heeft zowel; Terminator 1 en 2 voorrang wat betreft een eventuele aankoop.

Heeft iemand een van deze 2 toevallig thuis liggen, zijn ze nog goed, en wil je ze verkopen voor een redelijke prijs.
Dan hou ik mij onder voorbehoud aanbevolen. Wat ik al zei; Terminator (Steelbooks, Speciale versies) is volop te krijgen (met een beetje zoeken),
ik zoek ze echter alleen incl NL subs.

Thx  ;)


ps.

Wat ik echter vergeten ben te melden, is dat er in Frankrijk ook een Digipack is uitgekomen met alle 4 de films erin.
Echter is het mij niet geheel 100% duidelijk of ze allemaal NL ondertiteld zijn. Vaak vermelde de Fransen alleen de Franse en Engelse subs,
maar na wat zoeken blijkt er soms ook NL tussen te zitten. Daarnaast lijkt het dat de losse edities een betere optie is (ivm missende Director's Cut etc.)

VTEC_genieter

Heb een DVD steelbook van T2, maar in die tijd kocht ik DVD's....
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4555
Net nog in de laatste minuut op 2 BR's geboden (versies die normaal niet meer te koop zijn),
en gewonnen. Beide komen uit Engeland en zijn nog geseald.

Jurassic Park Trilogy: (UK) Limited Edition Collector's Tin (ter vervanging van mijn DVD's)




Transformers: (UK) Universal Centenary Edition Steelbook (ter vervaging van mijn normale BR)



Gezamelijke kosten incl verzending zal omstreeks de € 54 liggen, incl verzending.
Ze komen van dezelfde Engelse verkoper af.

Zo nu alleen nog een keer de andere Transformers Steels.  ;)
Ik heb de normale BR's wel. Maar als set, is het mooier om de Steels te hebben.
Gelukkig heeft NL een enkeling uitgebracht, en Duitsland met NL subs.

Dit ware 2 van de objecten die in mijn lijst stonden.
Van de week loopt nog een object af, wat lastig te krijgen is ... hopelijk stijgt de prijs intussen niet zo snel.

fugazi_2009

Argo, Miles Davis - Live at Montreux



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Former member 78


Ronin79

#4558
Star Wars The Clone Wars: Limited Edition Steelbook. via een MP verkoper voor € 12 incl.
verzending.

Hopelijk is het de goede steelbook, die kans is 50% ... laat ik het uitleggen.

Er is maar 1 Blu-ray Steelbooks van de Clone Wars uitgekomen. Alleen in Nederland.
Het feit is echter; dat de Nederlandse beschrijving zegt; Amray .. maar dat is niet zo (inmiddels wel).
Het leuke is nu; dat deze versie een zeer gewilde Steelbook blijkt te zijn, onder de verzamelaars.
Ik kwam ze vanmiddag dan ook tegen voor € 165. Nu dacht ik; er zullen vast niet veel NL'ders
zijn die dat weten, dus laat ik maar eens gaan kijken bij Nederlandse handelaren op bepaalde sites.
Ik weet bijna wel zeker dat ik er een vind. En ja hoor, na een paar minuten zoeken, had ik er al een gevonden.
Deze heb ik echter voor een wat zachter prijsje kunnen kopen € 10 (excl. verzending).  ;D
Hopelijk raakt TNT deze ook niet kwijt.

Ronin79

#4559
Vandaag verder binnen gekregen;

* Hellboy (Steelbook ... UK)
* Hell Boy 2 (Quer-Steelbook ... UK)
* Con Air (Centenary Edition Steelbook ... UK)
* Scarface (Steelbook .. NL Versie).

Verder wacht nog steeds op die speciale Digibook van The Dark Knight Returns (Muller Exclusive Edition).
Ik hoop niet, dat die na de Sint steelbook ... ook bij post NL / TNT is kwijtgeraakt (cq. ordinair gejat).
Deze is toch een stukje duurder, en vooral zeldzamer. We wachten deze week rustig af, en dan zal ik de
verkoper eens mailen. Het pakketje is al 9 dagen onderweg. Van de week had ik binnen een week, mijn
spulletjes vanuit Engeland binnen. We zien wel.


Deze maand valt echter toch wat duurder uit als ik dacht.
Dat komt omdat ik een aantal objecten in mijn lijst heb staan, die lastig te krijgen zijn, en op een
gegeven moment gaan bepaalde versies je toch opvallen. Versies waar je normaal ook aardig voor
moet betalen. Al kom je soms een meevaller tegen. Deze week kwam ik al wat lastig te krijgen steels tegen,
sommige zal ik op bieden, omdat ze gewoonweg niet anders te koop zijn. welke dat zijn ... tja   ::)
Bepaalde films zijn maar in 1 land in een Steelbook uitgekomen. de kosten komen iets te vroeg,
maar als je ze laat lopen (die je op je lijstje hebt staan), zijn ze weg.  ;)


LuPo

Mooie aankopen weer! Sommige versies zijn ook wel wat prijzig (maar ook veel waard) dus ik kan me voorstellen dat het hard gaat qua geld. Dat heb ik zelf al als ik 'normale' BD's koop.

Ronin79

Thx  ;)

idd. die speciale versies kosten nog aardig wat, maar ook met de verzendkosten.
Vaak betaal je op Ebay, tussen de; 7 en de 15 Euro aan verzending, afhankelijk waarvandaan.
Als je dus maar 1 artikel koopt per verkoper, wat ook redelijk in aan de prijs kan zijn ... dan loopt het aardig op.

LuPo

Vandaag The Dark Knight Trilogy binnen gekregen (besteld bij amazon.co.uk voor 28 pond):



Erg mooie editie die een mooie plaats krijgt naast mijn Lord of the Rings Extended Box (gekocht voor €39 bij V&D een jaar of twee geleden). Deze beide trilogieën vind ik echt top! Ik denk dat dit de mooiste boxen zijn die ik heb! Ik spaar geen digibook/steelbook etc. dus dit is voor mij al heel mooi. ;)


Ronin79

#4563
Die zijn ook heel mooi. De LOTR had ik laatst ook opgepikt, nieuw voor zo'n 40 - 42 incl verzending.
Echt een mooie stevige doos.

The Dark Knight Collectie is natuurlijk ook erg mooi. Onze vrienden van Warner Brothers melken het echter wel heel fijn uit.
Naast deze mooie Digipack heeft WB ook nog de editie met Steelbooks (erg duur), komen aan het eind van het jaar
met een ultimate collection. Brengen in Frankrijk de aankomende maanden nog wat BR Steelbooks van de eerste 4 (NL Subs) + de tekenfilms (geen NL subs) op de markt.
Daarnaast kun je in verschillende landen de normale Steelbooks van The Dark Knight trilogy kopen (wel steeds zeldzamer).
Ook bestaan er naast de Steelbooks, de Digibooks van The Dark Knight Trilogy, pas de digibook van Batman 1 gereleased ... en
vergeet niet de oude Anthology van Batman 1 t/m 4. Dat naast de normale uitgaves, en dan heb ik nog niet eens alle versies genoemd.

Hoe dan ook .... voor ieder(e) (verzamelaar) wat wils.  ;)

Zelf heb ik nu nog; Batman 1 t/m 4 (alles NL subs), en The Dark Knight Trilogy.
Al vervang ik de normale Dark Knight film versies voor de Digibooks, ik weet nog niet wat ik met de Steels doe van de aankomende
normale versies. Ze zouden namelijk G1 formaat zijn. G2 gaat het hopelijk worden, omdat Warner Brothers ermee stopt om
Steels in DVD formaat uit te brengen. De tekenfilms zal ik waarschijnlijk wel een keer oppakken, ook al zijn ze niet NL ondertiteld.
Hopelijk wel Engelse Subs. Dan maken we de Batman reeks nog wat verder compleet, ook al heb ik de oude film van vroeger niet.
Al was die serie vroeger wel redelijk vermakelijk * Holy Smokes Batman, to the Batmobile *  ;)

Ronin79

#4564
Binnen gekregen:

The Dark Knight Rises: Exclusive Muller Comic Mediabook
(was alleen te verkrijgen via de Duitse Muller winkel(s)  - 30-11-2012 ):




Deze heb ik net ook nog gekocht bij een particulier:

Terminator 2: Judgement Day Steelbook Skynet Edition.
De steelboek behuist 3 verschillende versies van de film, en zijn NL ondertiteld.
Er is maar 1 versie waarbij dat is ... een niet meer, normaal te krijgen (2009) NL versie.



Het koste wat ... maar dan heb je ook wat  ;).

Binnen kort de 2 andere digibooks van The Dark Knight Trilogy, en kijken hoe
ik kan komen aan de andere Terminator films (ik weet wel waar) Helaas zal het niet al te goedkoop worden.
Enkele speciale exemplaren heb ik daarom ook maar uit mijn lijst gehaald voor aankomende week (maar ook vandaag)
Aankomende maand word lastig .. er zullen keuzes gemaakt moeten worden, omdat de films die ik
in mijn lijst heb staan, of in Pre-order, niet van een marktplaats prijsje zijn (al betaal ik nooit teveel, daar let
ik op) We kijken wel wat het word of niet.  ;)

LuPo

Dat uitmelken heb je wel gelijk in hoor Sillentwolf. Doen ze ook heel erg bij Avatar bijvoorbeeld. Eerst kreeg je de Blu-ray, toen de Extended edition Blu-ray, toen de 3D blu-ray en waarschijnlijk komt binnenkort weer een extended 3D blu-ray. Er is ook nog een tijdje geweest dat Panasonic het 'alleenrecht' had op de 3D blu-ray. Die gingen toen voor grof geld van de hand via ebay..

Ronin79

#4566
Het leuke eraan is; het verkoopt toch wel.
Met name de verzamelaar, switcht vaak tussen de versies.

Je ziet dat idd. met Batman. LOTR (bijna versies onderhand wel gehad), de aankomende Hobbit films
(Extended version staat al klaar voor Oktober / November), Avatar idd. en oa. Star Wars .. die straks weer opnieuw
uitkomt, maar dan alleen op in Steelbook. Bij Star Wars schijnt er nog een versie te wezen, die Lucas maar niet uitbrengt.
Aangezien Disney de boel heeft overgenomen, zullen we die wellicht ook in de toekomst tegenkomen, naast vele nieuwe
films.

Net gekocht:

Terminator 4: Salvation Extended Version Steelbook.



Hoewel ik zelf de Director's Cut heb, heb ik deze versie ook gekocht.
Ten eerst omdat hij niet duur was (€ 12,16 incl verzending), ten tweede; ik ben met de Terminator Steels bezig.
Dus deze hoort er ook bij. Toch niet gek: voor € 40 incl verzending 2 van de 2 Terminator Steelbooks die ooit hier zijn verschenen.
Nu alleen nog een Franse versie van T1, en de zelf gecombineerde Steelbook van T3.

Wat echter ook wel geinig is; T4 is ook in Frankrijk NL ondertiteld. Er zijn 3 versies verschenen. Een zogenaamde Virgin, de andere met een Comic book (FNAC),
en een 3e kale Steelbook, met alleen de Disk erin. De film heet ook anders: Terminator Renaissance. Feitelijk is de FNAC versie, de zeldzaamste.
Deze staat oa. met mijn gekochte Star Wars Steelbook (en nog een ander film die ik heb) in deze lijst vermeld.
Ik meende dat ik een van de Franse versie 2 weken geleden was tegen gekomen, maar hem heb laten lopen. Als ik dat geweten had ... maar goed, de NL versie is ook prima.
Het gaat immers om het compleet krijgen van de serie.  ;)


http://images4.static-bluray.com/movies/covers/11888_large.jpg

Nicklazzz

Vandaag gepasseerd bij MM ;D:

Blitz
Killers
Miss Congeniality
Piranha 3DD
Seeking Justice
Source Code
The Lord Of The Rings Trilogy
There Will Be Blood
Undisputed box

En ik verwacht er nog een paar van Lupo :smile:
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

VTEC_genieter

@SillentWolf,
Een echte verzamelaar kijkt geen films, maar verzamelt letterlijk de speciale uitvoeringen, die houdt ze ook verzegeld en die weet ook een verhaal te vertellen bij elke uitvoering  ;)
Toch??  ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4569
Zo ongeveer wel ja  ;D

Zijn ze niet verzegeld, doe je het zelf  (in ieder geval de Steels en Metal Cases)  ;)

VTEC_genieter

Bij de Saturn hebben ze bij sommige films een metal case laten maken. Het lijkt wel of de Saturn de opdracht heeft gegeven aan de leveranciers dat ze een metal case moeten maken. Het ziet er niet echt "limited" uit de metal case die ze hebben.

Wat ik bedoel is, je hebt films in originele metal cases en films die later opnieuw verpakt zijn met een "standaard metal case" in opdracht van de Saturn.
Jij als verzamelaar kan ze natuurlijk onderscheiden he?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Citaat van: Nicklazzz op maart 21, 2013, 20:02:17
Vandaag gepasseerd bij MM ;D:

Blitz
Killers
Miss Congeniality
Piranha 3DD
Seeking Justice
Source Code
The Lord Of The Rings Trilogy
There Will Be Blood
Undisputed box

En ik verwacht er nog een paar van Lupo :smile:

Ik ben benieuwd hoe lang de Priority post naar België duurt. Iemand een idee hier? Ze zijn al een paar dagen onderweg toch?

Citaat van: VTEC_genieter op maart 21, 2013, 21:02:11
Bij de Saturn hebben ze bij sommige films een metal case laten maken. Het lijkt wel of de Saturn de opdracht heeft gegeven aan de leveranciers dat ze een metal case moeten maken. Het ziet er niet echt "limited" uit de metal case die ze hebben.

Wat ik bedoel is, je hebt films in originele metal cases en films die later opnieuw verpakt zijn met een "standaard metal case" in opdracht van de Saturn.
Jij als verzamelaar kan ze natuurlijk onderscheiden he?

Dat heeft Sillentwolf wel een keertje uitgelegd. ;)
Je hebt verschillende soorten: de echte steelbooks, stickerbooks en metal cases (of hoe je die ook noemt). Die laatste zijn de 'slechtste' varianten. Maar hij kan het je beter uitleggen. :D

Nicklazzz

#4572
Citaat van: LuPo op maart 21, 2013, 22:33:59
Ik ben benieuwd hoe lang de Priority post naar België duurt. Iemand een idee hier? Ze zijn al een paar dagen onderweg toch?

Dat heeft Sillentwolf wel een keertje uitgelegd. ;)
Je hebt verschillende soorten: de echte steelbooks, stickerbooks en metal cases (of hoe je die ook noemt). Die laatste zijn de 'slechtste' varianten. Maar hij kan het je beter uitleggen. :D

Klopt, ik snap er helemaal niets van. Andere zendingen krijg ik daags nadien binnen. Uw zending en een zending dat maandag verstuurd is door een forum genoot heb ik nog niet ontvangen.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

LuPo

Citaat van: Nicklazzz op maart 21, 2013, 22:37:21
Klopt, ik snap er helemaal niets van. Andere zendingen krijg ik daags nadien binnen. Uw zending en een zending dat maandag verstuurd is door een forum genoot heb ik nog niet ontvangen.

Andere zendingen bedoel je brievenbuspost? En zijn dat dan zendingen uit Nederland of België? Ik vind het raar dat België geen postcodeletters kent. Alleen 4 cijfers. In Nederland is dat anders. ;)
En in België schrijven ze eerst de achternaam en dan de voornaam op pakketjes toch? Dus bijv. Jansen Hans. Bij ons is het dan Hans Jansen.

Nicklazzz

Citaat van: LuPo op maart 21, 2013, 22:41:22
Andere zendingen bedoel je brievenbuspost? En zijn dat dan zendingen uit Nederland of België? Ik vind het raar dat België geen postcodeletters kent. Alleen 4 cijfers. In Nederland is dat anders. ;)
En in België schrijven ze eerst de achternaam en dan de voornaam op pakketjes toch? Dus bijv. Jansen Hans. Bij ons is het dan Hans Jansen.

Klopt betreft naam & postcode, zendingen uit Nederland. Zendingen met een track & trace nummer heb ik meteen binnen. Andere zendingen duren echt lang. Ik hoop morgen ze zeker binnen te hebben.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3