welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

fugazi_2009

Flight



En nog 390 lege slimline doosjes.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Nicklazzz

Volgende BD's binnengehad:

The Expendables 2
Sweeney Todd
Act of Valor
Wrecked
Eminem live from NYC

Naar aanleiding van een aanbieding The Fast and The Furious 1-5 :wub:
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

#4502
Vanmiddag binnen gekregen:

* Season Of The Witch (Steelbook)
* Centurion (Slipcover)
* Monsters (normale versie, de Steelbook krijg ik van de week)
* Curse Of the Golden Flower (Limited Edition Metalcase)
* Killer Elite (Slipcover)
* The Walking Dead S1 (Slipcover)
* The Walking Dead S2 (Slipcover)
* Safe House (Limited Edition Steelbook ...UK)
* Serenity (Universal 100th Anniversary Edition Quer-Steelbook .... UK)
* District 9 (Steelbook, Stickerbook ... Duitsland)

Ook is de 2e Hello Kitty (uit Duitsland) voor mijn dochter binnen.

Centurion was een vergissing. Niet dat ik het erg vind dat ik deze heb, want die stond nog op mij lijst ..
maar ik dacht aan de foto te zien, dat het om de Steelbook ging. Maar het was een Slipcover, met mooie ronde hoeken.
Maakt niet zoveel uit.  ;)

De rest hoop ik deze week, dan wel volgende week binnen te hebben.
Alles was al wel onderweg. Dat zijn:

* The Pacific (Tin Case ... UK)
* Con Air (Centenary Edition Steelbook)
* Monsters (Steelbook .... NL Subs !)
* The Dark Knight Rises (Exclusive Muller Digibook)
* Rango (Steelbook)

Bij Alles wat ik bestel, kun je vanuit gaan dat ze NL ondertiteld zijn.
Je kunt ze, als je het wat lijkt en je komt ze tegen ... gewoon bestellen.
Mits je de goede versie besteld natuurlijk  :P

The Mummy Trilogy Steelbook (Frankrijk) is voor als nog niet op voorraad (uit verkocht)
Ik laat hem wel staan, omdat hij nu een keer zo duur is geworden. Als hij helemaal niet meer verschijnt,
bestel ik later wel de Duitse versie van deze mooie Steelbook.

The Hobbit (Gollum) Ultimate Edition Steelbook ... FR) heb ik dan nog in pre-order staan.
Daar zal binnenkort: Jack Reacher Steelbook, Platoon Steelbook en The Man With The Iron Fists: Extended Edition
Steelbook, aan toe gevoegd worden. Respectievelijk voor April / Mei.

LuPo

Underworld Awakening 3D+2D
Hulk
Mr. & Mrs. Smith
Battle: Los Angeles

Bij amazon.co.uk

Nicklazzz

Bij mm :
Gamer steel
Red
Salt steel L.E
The Double combopack
Training Day
Wanted

The fast and the furious box moet ik nog ontvangen, the mechanic en de oude three musketiers ga ik nog bestellen sevens.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

#4505
The Machanic is ook in een Metalcase te koop (die heb ik namelijk zelf ook) Misschien een idee,
als je Steelbooks, Metalcases (Metalpak) of / en Digibook spaart.  ;)

Zelf had ik Monsters (MetalCase) binnen gekregen. Ik kende de uitgave idd. nog niet.

Misschien dat ik vandaag of deze aankomende week toch nog wat deals afsluit wat bepaalde Steelbooks / Digibooks betreft.
Ik wou dat in eerste instantie pas over 2 weken doen, maar hier zit een tijd op. Ik vind de objecten die ik volg,
erg interessant. Niet alleen qua prijs.

Zelf had ik van vele jaren (soms weken) geleden de normale versies gekocht ..
maar aangezien meer dan 95% van mijn BR collectie nog nooit in mijn speler is geweest (ik kijk niet zoveel, had ik al eens uitgelegd waarom),
en zo'n 75-80% zelfs nog gloednieuw is ... zitten daar perfecte cadeautjes voor mijn vaders verjaardag en Vaderdag in Juni tussen.
Hij heeft zelf een hele wand vol met film kasten, maar deze heeft hij nog allemaal niet. Zeker niet op BR (dan wel origineel) Dus kan ik de speciale Steels kopen, of
welke andere variant dan ook, en Pa heeft een leuk cadeau. Al is inmiddels de waarde van die stapel, toch iets meer als dat je normaal voor een verjaardag geeft.
Maar daar zit ik niet zo mee. Het gaat oa. om de Batman Dark Knight Trilogy, vele superhelden BR's, LOTR Extended Versions, etc.
Alleen al dit jaar heeft hij (en Ma) al zeker 100 films van mij gehad (incl BR's). Ik kan ze wel allemaal verkopen, het geld kan ik immers zelf goed gebruiken.
Maar dat is nooit mijn motivatie geweest. Dit vind ik weel leuker ... ik geef het liever af, aan iemand die het zelf ook niet al te breed heeft, dan dat ik er geld voor krijg
(in ieder geval binnen de familie / kennissen kring)  Vandaar dat ik nagenoeg nooit iets
verkoop, maar bijna altijd afgeef. Hun weten altijd; dat de kwaliteit ervan, (nog) zeer goed is.

Maar goed .. ik dwaal af; een van die objecten wat ik in de gaten hou, had ik eigenlijk in December moeten kopen.
Deze kwam toen op de markt. Maar schijnbaar zijn er maar een select aantal van gemaakt / gedrukt. Als ik dat toen had
geweten, had ik het gekocht, nu moet ik er minimaal het dubbele voor neerleggen. We zien wel hoe het loopt.  ;)

Nicklazzz

#4506
Citaat van: SillentWolf op maart 13, 2013, 20:49:11
The Machanic is ook in een Metalcase te koop (die heb ik namelijk zelf ook) Misschien een idee,
als je Steelbooks, Metalcases (Metalpak) of / en Digibook spaart.  ;)

Zelf had ik Monsters (MetalCase) binnen gekregen. Ik kende de uitgave idd. nog niet.

Misschien dat ik vandaag of deze aankomende week toch nog wat deals afsluit wat bepaalde Steelbooks / Digibooks betreft.
Ik wou dat in eerste instantie pas over 2 weken doen, maar hier zit een tijd op. Ik vind de objecten die ik volg,
erg interessant. Niet alleen qua prijs.

Zelf had ik van vele jaren (soms weken) geleden de normale versies gekocht ..
maar aangezien meer dan 95% van mijn BR collectie nog nooit in mijn speler is geweest (ik kijk niet zoveel, had ik al eens uitgelegd waarom),
en zo'n 75-80% zelfs nog gloednieuw is ... zitten daar perfecte cadeautjes voor mijn vaders verjaardag en Vaderdag in Juni tussen.
Hij heeft zelf een hele wand vol met film kasten, maar deze heeft hij nog allemaal niet. Zeker niet op BR (dan wel origineel) Dus kan ik de speciale Steels kopen, of
welke andere variant dan ook, en Pa heeft een leuk cadeau. Al is inmiddels de waarde van die stapel, toch iets meer als dat je normaal voor een verjaardag geeft.
Maar daar zit ik niet zo mee. Het gaat oa. om de Batman Dark Knight Trilogy, vele superhelden BR's, LOTR Extended Versions, etc.
Alleen al dit jaar heeft hij (en Ma) al zeker 100 films van mij gehad (incl BR's). Ik kan ze wel allemaal verkopen, het geld kan ik immers goed gebruiken (al kan ik wel goed ermee omgaan).
Maar dat is nooit mijn motivatie geweest. Dit vind ik weel leuker ... ik geef het liever af, aan iemand die het zelf ook niet al te breed heeft. Vandaar dat ik nagenoeg nooit iets
verkoop, maar bijna altijd afgeef.

Ik vind de metal cases etc. mooier maar ze zijn voor mij persoonlijk niet de moeite om te sparen. Als ik er één tegenkom tegen een normale prijs zal ik deze meenemen ;). Ook nemen deze uitvoeringen ook meer plaats in dan de standaard Blurays.

Ik heb dezelfde ingesteldheid als je, ik geef ook liever iets dan te verkopen. Enkel en alleen al omdat je met verkopen heel veel moeite moet doen om er toch maar iets van te krijgen. Ik heb in het verleden al vaak staan wachten omdat iemand persé het item wou en niet kwam opdagen. Maar 1 ding heb ik wel geleerd als je vaak weggeeft aan vrienden, vinden ze het snel vanzelfsprekend.
En als jij dan iets kan gebruiken van ze, willen ze de hoofdprijs er voor :(.

Tevens heb ik daarnet in Mediamarkt voor je achter Real Steel in Steel gevraagd, maar tevergeefs  >:(. Als ik in de saturn kom zal ik daar even kijken en navragen.

Net nog volgende besteld:

The Three Musketiers (1973)
The Mechanic
The Man In The Iron Mask

En nog een boek ;D
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

Dat waardeer ik erg, dank je wel daarvoor.

Steelbooks, Metalcases en Digibooks hoeven niet zoveel meer te kosten, als dat bijvoorbeeld een NL versie hier in de winkel kost.
De laaste 3 maanden heb ik mijn spaargeld aan wat films uitgegeven ... maar men weet niet altijd wat ik er voor betaald heb.
Ik let daar heel goed mee op. De duurste single (disk / film) aankoop, was de versie van die Dark Knight Rises Digibook (€ 30 incl € 7,50 verzending).
Voor en zeldzame uitgave, niet veel. Ik ad mazzel. Al het andere zit daar onder (verzending niet meegerekend). Het kost even wat tijd om alles te Googlen,
maar naar verloop weet je precies waar iets kost, en of iets te verkrijgen is. Zo kun je beter de Steels kopen bij bijvoorbeeld een Amazon, dan de normale versie in NL.

Nicklazzz

#4508
Citaat van: SillentWolf op maart 13, 2013, 21:15:14
Dat waardeer ik erg, dank je wel daarvoor.

Steelbooks, Metalcases en Digibooks hoeven niet zoveel meer te kosten, als dat bijvoorbeeld een NL versie hier in de winkel kost.
De laaste 3 maanden heb ik mijn spaargeld aan wat films uitgegeven ... maar men weet niet altijd wat ik er voor betaald heb.
Ik let daar heel goed mee op. De duurste single (disk / film) aankoop, was de versie van die Dark Knight Rises Digibook (€ 30 incl € 7,50 verzending).
Voor en zeldzame uitgave, niet veel. Ik ad mazzel. Al het andere zit daar onder (verzending niet meegerekend). Het kost even wat tijd om alles te Googlen,
maar naar verloop weet je precies waar iets kost, en of iets te verkrijgen is. Zo kun je beter de Steels kopen bij bijvoorbeeld een Amazon, dan de normale versie in NL.

Geen probleem, als we elkaar kunnen helpen :smile:.

Ik kom vaak in de Mediamarkt, en vaak hebben ze enkele boxen in de aanbieding zoals ik afgelopen week reeds gekocht heb. Zoals vandaag heb ik volgende boxen vast gehad:

The Lord Of The Rings (€27.99) was een speciale uitvoering in een smalle plastic case
Batman Begins (dacht €24.99) was een steel met wat extra's

Ik vermoed dat ik zeker The Lord Of The Rings deze week nog zal aanschaffen, als ik daar langs ga probeer ik het te beperken tot een 5-tal Blurays. Echter lukt het niet altijd ;D, en zeker als mens jezelf iets te ontzeggen. Maar ik ben van mening genoeg is genoeg, anders kan ik beter mijn centen daar achterlaten ;).

Ik heb gisteren voor de eerste maal een bestelling geplaatst bij Amazon.uk, ik ben eens benieuwd hoe dit zal verlopen. Ik vermoedt dat je heel wat tijd in het zoeken achter speciale editie's steekt?
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

#4509
Thx  ;)

Gelukkig kom ik niet veel in winkels, maar toen ik er wel kwam, liep ik mij ook wat te ergeren, aan wat men aanbiedingen noemde.
Wellicht komt dat, omdat je met een druk op de knop, op het net kan zien ... wat iets moet kosten. Als dat in jouw straatje of interesse
valt, onthou je dat makkelijker. Om een voorbeeld te geven (als ik het mij goed herinner), is de Batman Begins film (omdat jij die noemde).

De film koste volgens jou; € 24,95. Deze film heb je ook in een mooie Digibook, en kost bij dezelfde winkel € 17,99.
Deze is voorzien van een Engels boekje, wat NL het enige land maakt .. waarin dit zo is. Frankrijk, Spanje en Duitsland hebben
deze ook, maar voorzien van een inwendig boekje in hun eigen taal. Wel is de film zelf voorzien van NL subs, en Engelse DTS MA 5.1.
De Steel die jij aanhaalde, heb je ook in Duitsland .. samen in een box, of los te koop. Het gaat om een zogenaamde Stickerbook.
Ook deze is NL ondertiteld. Daarnaast is deze ook in een Steel uitgebracht in oa. Frankrijk, Amerika en Japan. Die laatste is het meest waardevol.
Wat de Box betreft; deze heb je in 2 smaken, maar in Nov. word er een 3e Gereleased. Een Ultimate Collection. De huidige Dark Knight Trilogy boxen zijn er dus
in 2 varianten; een Digipack, wat je ongeveer € 50 gaat kosten, en de Steelbook versies, die tussen de € 100 en € 165 moeten opbrengen.
De Digipack is oa. in NL, Duitsland en wat andere landen uitgekomen, de gebundelde Steelbook variant alleen in Duitsland.
Natuurlijk heb je ook de gewone releases, met of zonder Slipcover, maar die even buiten beschouwing gelaten.

Je zou, om jouw vraag te beantwoorden; kunnen denken, dat ik inderdaad aardig wat tijd opmaak aan het zoeken naar informatie, vooral
naar speciale edities. Ik lees niet letterlijk alles, maar sla wel het een en ander op, zoals je kan zien bij Bijvoorbeeld Batman. Ik kan over de
andere Batman films ook nog wat vertellen, maar dat word een wat langer verhaaltje.

De uitdaging zit hem in het feit; dat ik een gat heb van een aantal jaar, dat ik niets kocht en keek. Al doe ik dat laatste nu nog niet veel.
maar dat is ook niet zo gek, als je de preciese reden zou weten (en snappen). Films moeten daarvoor Subs hebben. Het liefst NL. Ik kan goed Engels,
dus Engelse subs zou ook kunnen, maar ik kan mij al weinig concentreren, dus dat word veel terug spoelen omdat ik wat miste (wat ik u ook al geregeld doe,
of bij specifieke details wat ik belangrijk vind) NL is daarnaast een land, wat erg slecht is voor de verzamelaar of film liefhebber. Met name voor dat eerste.
Wij krijgen vele releases gewoon weg niet, zie staan, dat wij bijvoorbeeld mooie Steels of Digibooks krijgen. Wij hebben wel wat, maar in vergelijking tot Engeland,
Amerika en Duitsland ... is dat maar zeer weinig. De uitdaging is dus dan des te groter, om iets met NL subs te krijgen. Zoiets kost tijd om te vinden, prijzen te leren kennen,
de specificaties van de ondertitels, taal, regio, soort uitgave, wat in welk land (Nederland, Frankrijk, USA, CA, Duitsland, Engeland, Spanje) Dus kijk ik veel op MP,
Forums waar ik lid van ben, Informatie sites, Ebay, online shops etc. Je moet als verzamelaar .... totdat het mij weer begint te vervelen, of er geen zin meer in heb
(zoals de afgelopen jaren het geval was), wel op de hoogte zijn. Dat maakt het een heel stuk makkelijker.  ;) Al moet ik zeggen; al keek ik de afgelopen jaren nagenoeg niets,
veel is mij wel bijgebleven van wat er uitkwam (qua film / series). Een trailertje of wat info bekijken deed ik nog wel eens. Al bestond die info meer over de releases en
over de achtergrond van de vele acteurs en actrices. Puur ter interesse. Maar omdat allemaal te onthouden is onmogelijk. Dan moet je een fotografisch geheugen hebben.
Misschien toch een tik overgehouden aan vroeger, wie zal het zeggen  ;)

LuPo

Houd jij ook precies bij wat alles je kost Sillentwolf? Ik heb alles in Excel staan (bedragen incl verzendkosten, die betaal je immers ook).

Toen ik dat lijstje heb gemaakt schrok ik best wel van het totaal. :D

Ronin79

#4511
Niet echt.

Ik vermeld wel eens voor mijzelf hoeveel ik elke maand wil achterhouden, als ik voor iets groots wil gaan sparen, zoals een nieuwe TV, ..
of wat dan ook. Maar dat is meestal over een jaar. Dan moet ik natuurlijk geen films gaan kopen, zoals nu.
De blaadjes bewaar ik niet, en gaan ook weer weg. Het is dan gewoon een losse berekening.

Maar echt de kosten bijhouden van wat ik koop ... nee. Ik ben in al die jaren dan ook nooit in de problemen gekomen.
Het is niet dat ik veel geld heb, integendeel ... ik zelf heb maar 70% ... maar ik kan goed met geld overweg, en logisch nadenken.
Mijn partner en ik houden ons geld dan ook altijd gescheiden. Vind ik veel prettiger. Zij heeft natuurlijk gewoon een normale baan.
Dus met andere woorden; ik geef alleen mijn eigen overgebleven geld uit (na betaling
vaste lasten etc.), en niets anders. Dat is eerlijk, en zo gaat het al 13 jaar goed.

Eigenlijk is het heel simpel .. je kunt niet meer geld uitgeven, dan dat je overhoud in de maand.
Wil je voor iets gaan sparen, zul je dus geen geld of weinig geld moeten uitgeven. Ook moet je het dan pas kopen,
als je het bedrag zonder korting bij elkaar hebt. Zo hou je na de aankoop toch nog iets over, voor iets leuks, of
voor een volgend iets waarvoor je wilt sparen, dan wel voor iets waar je geen rekening mee had gehouden.
Ongeacht of dit nu een jaar duurt of 5, veel geld heb of weinig. Heel simpel, en toch merk ik dat niet iedereen dat snapt, of begrijpt.
Al hebben ze veel meer geld (wat niet zo moeilijk is), dan komen ze nog in de problemen,
en ik ken mensen, die erg dicht bij ons staan ... bij wie dat idd. zo is gegaan. Ze luisterde niet, ondanks de goedbedoelde raad. Best jammer.
Als ze erover beginnen; zeg ik ook gewoon; dat het hun eigen schuld is. Hard .. ja, maar wel eerlijk. Als je er niets aan kunt doen, door baan verlies,
plotselinge ziekte, of wat anders, dan kun je er niets aan doen. Maar als het echt je eigen schuld is, tja ....
Maar; laat ik daar niet te veel over uitweiden, want het word dit jaar nog lastiger .... wat geheid voor de nodige stress gaat zorgen,
wat ik er niet nog eens bij kan hebben. Hopelijk (en dat zal wel niet) gaan ze het dit jaar beseffen, dat het echt anders moet.
Want hun krijgen ook nog eens gezins-uitbreiding, en snappen totaal niet wat iets kost, en wat ze nodig hebben. Ondanks dat
we dat al vermelde (we hebben zelf ook een kind, en kinderen / kraamzorg is mijn partners vakgebied) Maar ik ben er bang voor.

Maar goed .... on-topic  ;)



fugazi_2009

Citaat van: Nicklazzz op maart 13, 2013, 21:09:52
Tevens heb ik daarnet in Mediamarkt voor je achter Real Steel in Steel gevraagd, maar tevergeefs  >:(. Als ik in de saturn kom zal ik daar even kijken en navragen.

Als je daar heel erg naar op zoek bent, ik heb hem nieuw in plastic in de kast staan. Moet ik enkel een exemplaar in een gewoon doosje op de kop tikken (scheelt weer ruimte)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

#4513
@ fugazi

Thx voor de PM, geweldig.  ;)

Als je op zoek bent naar de normale versie:

http://www.amazon.co.uk/Real-Steel-Blu-ray-Region-Free/dp/B006DVUULE/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1363214206&sr=8-2

btw. heb jij nog meer juweeltjes in jouw kast staan ?  ::)   ;D


Net nog voor besteld:

* The Man With The Iron Fists (als het goed is Extended Version) Steelbook
* Platoon: Steelbook

Platoon moet ook NL ondertiteld zijn, dat weet ik voor 98% zeker.
Mocht dat niet zo zijn, in de eerste week van April liggen ze in de brievenbus. Release is 1 April
Dus dan heb ik nog even de tijd. Kosten beide Steelbooks samen; net geen 31 Pond (€ 35) incl. bezorging

Voor de mensen die ze ook willen kopen: Bij Amazon.co.uk besteld. Vul wel bij de afrekening in: Supersaver.
Dat bespaard je een Euro of wat verzendkosten.

fugazi_2009

Citaat van: SillentWolf op maart 13, 2013, 23:36:07
btw. heb jij nog meer juweeltjes in jouw kast staan ?  ::)   ;D

Qua Steelbooks heb ik het volgende staan:

Avatar, UK, Geen NL Subs
Kuifje/Tin Tin, NL
Cowboys & Aliens, NL
Crouching Tiger, Hidden Dragon, UK, Geen NL Subs
Dark Knight, NL
Dark Knight Rises, NL
Double Indemnity, UK, Geen NL Subs
ET, UK, NL Subs
Fast & Furious 5, UK, Geen NL Subs
Fight Club, Dld, Geen NL Subs
The Fighter, NL
Gladiator, NL
Glengarry Glen Ross, UK, Geen NL Subs
Green Zone, UK, NL Subs
The Grey, NL
Hanna, UK, Geen NL Subs
Harry Potter and the Half-Blood Prince, NL
De Heineken Ontvoering, NL
Highlander, UK, NL Subs
I Am Legend, Dld, NL Subs
The Immortal, NL
Immortals, UK, Geen NL Subs
The Legend of Goemon, Dld, NL Subs
The Lost Bladesman, Dld, NL Subs
Leon, Dld, Geen NL Subs
The Maltese Falcon, UK, Geen NL Subs
Metropolis, UK, Geen NL Subs
Michael Jackson - This Is It, NL
Minority Report, UK, Geen NL Subs
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, NL
Prince of Persia, NL
RED, NL
Robin Hood, UK, NL Subs
Runaways, Dld, Geen NL Subs
Salt, Dld, NL Subs
Scarface, NL
Skyfall, NL
Once Upon A Time In The West, Dld, NL Subs
Sweeney Todd, UK, NL Subs
Terminator Salvation, NL
Touch of Evil, UK, Geen NL Subs
Transformers: Dark of the Moon, NL
Treasure of Sierra Madre, UK, Geen NL Subs
True Grit, NL
Wall Street 2, Dld, Geen NL Subs
Wanted, UK, NL Subs
The Wolfman, UK, NL Subs
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

#4515
Net gewonnen via Ebay



Hellboy Steelbook + zeldzame kaart. € 16 vanuit Engeland.

Het was eigenlijkde bedoeling om ook deel 2 direct mee te nemen, maar die verloor ik in de laatste 2 seconden
tegen een andere bieder. Dus ik ben iets duurder uit met de verzendkosten (waren van dezelfde verkoper).

Deze gewonnen steelbook heeft geen NL subs. Maar omdat ik Hellboy Director's cut thuis nog in seal heb ...
kom deze bij de Steelbook in te zitten. Dus samen met de disk die er al bijzit. Ik had ook de Duitse Steelbook kunnen
kopen, die ook een Director's cut is. Maar dan had ik een Duitse deel 1 (wel ondertiteld), en Engelse deel 2. Afgezien dat
ik dan duurder uitwas. Uiteindelijk heb ik dus € 16 voor de Steelbook en kaart alleen betaald,
aangezien mijn film versie er bij in gaat. Omslachtig, maar wat ik al aangaf; ik had tegelijkertijd ook op deel 2 gerekend.
Achteraf had ik hem (zonder kaart) goedkoper kunnen krijgen. Het was een gok, maar ik heb er wel een leuke Steelbook voor terug.
Nu nog opzoek naar deel 2 (Quer-Steelbook), waarvan ik zelf een 2 Disk Special Edition heb (dus een bewuste aankoop) ... en nog iets anders.

Van de week lopen ook wat biedingen af. Ik gaf in een andere post a aan; was deze week niet mijn bedoeling om wat te kopen ..
maar aangezien oa. Fugazi een mooie Steelbook heeft staan, en ik nog wat andere dingetjes tegenkwam ... voor een zeer schappelijke prijs (mits ik het dit weekend win),
die toch al op je lijstje stonden, kun je het soms niet laten lopen.  ;)


Update:

Ik kreeg net een bericht van de verkoper, of ik mijn geld terug wou wat ik had overgemaakt.
Hij zei al; de film bevat alleen Spaanse en Engelse subs, geen Nederlandse. Dus heb ik hem het uitgelegd.
Beetje een omslachtige manier, om de goede steelbook te krijgen, maar goed. Betaald is betaald, en ik krabbel niet terug.
Erg netjes van de verkoper moet ik zeggen  :thumbs-up:

Daarnaast heb ik net even gouw gekeken, en kwam ik een verkoper tegen die: Hellboy 2 (Quer-Steelbook - 100th Anniversary Edition) verkocht (nieuw en geseald),
voor minder als de eerder genoemde verkoper en Amazon. Dus ben ik in totaal niets meer kwijt, dan dat ik eerst van plan was.   ;)

Ronin79

#4516
Via Forum member Fugazi besteld:

Real Steel (Steelbook) en Cowboys & Aliens (Steelbook).
Die laatste had ik al in een normale versie, en nog geseald.
Gaat die mooi bij de stapel voor vaderdag  ;D

Fugazi wil ik bij deze nogmaals bedanken,
dat ik de Steelbooks van jou, over mocht kopen.  :thumbs-up:

LuPo

Nieuwe aankoop:

Cars en Bolt (beide NL) voor in totaal €12,50 incl verzending. Ik ben blij! :D

Ronin79


Nicklazzz

Toevallig iemand die van volgende film afwil?

K19 the widowmaker

Vandaag binnen gekregen :

The Man In The Iron Mask
The Three Musketiers

Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

RubenV.

Dat gaat lekker hier  :D
Citaat van: SillentWolf op maart 14, 2013, 01:11:22
Net gewonnen via Ebay



Hellboy Steelbook + zeldzame kaart. € 16 vanuit Engeland.



Mooie uitgave  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Ronin79

#4521
Thx  ;)

Ik vond deze uitgave wat beter passen bij de Hellboy 2 uitgave.
Al is de Duitse variant natuurlijk ook niet slecht.

Ik had alleen wat meer geld uitgegeven dat dat ik eigenlijk wou,
maar gelukkig heb ik nog wat over. Daar let ik goed op, omdat ik
ook probeerde voor iets anders te sparen, ook al gaat dat nu niet echt vlot.  ;)
Hoe dan ook ... ik had in een Watch-list op Ebay nog wat artikelen staan, die deze
aankomende week aflopen. Als men goed oplet, wat en waar ik iets koop, weet je dat het
met de prijs wel goed zit. Bij een enkeling zijn ze zelfs redelijk zeldzaam, dan
wel maar 4000 wereldwijd van gedrukt (Steelbook). Als ik dat had geweten, had ik
ze in Dec. gekocht. Maar toen begon ik net weer pas wat films te kopen, en lette
ik er niet echt op. Helaas betaal je nu zeker het dubbele, en als je niet oppast .. over
een maand of wat ... zelfs meer.

Het gaat om een vervangende film, mijn normale versie is nog geseald, en ik weet zeker dat mijn vader die
niet op BR heeft. Hij vind zulke films, net zoals de Comics vroeger heel leuk. leuk erbij voor de aankomende vaderdag.
Dus ik wil niet al te lang wachten, voordat de prijzen nog verder stijgen. 

LuPo

Jouw vader heeft maar geluk met je. Die krijgt een shitload gesealde BD's als ik het zo lees. :D

Vandaag wordt hopelijk mijn bestelling van amazon verzonden. Die komt alleen helaas te laat om dit weekend nog te ontvangen. Had een xbox360 spel meebesteld voor het broertje van m'n vriendin. Naja, dan moet hij nog maar even wachten! :)

Ronin79

#4523
Pa heeft idd. er wel geluk mee. ik zeg altijd Pa, maar ik heb ook nog gewoon een moeder hoor (ze zijn net 22 jaar ouder als ik).
Maar het is zijn hobby, dus vandaar.

Hij had bij die speler wat hij van mij kreeg, al een stuk of 10 nieuwe BR's gehad (naast een flinke stapel DVD's), maar deze
BR's krijgt hij ook nog van mij: Monsters, Cowboys vs. Aliens (Extended),
Batman Begins, Batman The Dark Knight, The Dark Knight Rises, Hulk, The Incredible Hulk, en nog een grote stapel DVD's
incl. LOTR Extended Versions. Hun hebben het zelf ook niet zo breed, en zo kan ik er toch iemand mee blij maken.  ;)

Jij had een bestelling geplaatst bij de Engelse Amazon ? Die komt idd. niet morgen binnen.
Waarschijnlijk ergens in de loop van volgende week.

Net nog binnen gekregen; Rango (Steelbook). Ziet er leuk uit.

Gisteren nog even snel een wishlist met Steelbooks en Digibooks ergens opgeschreven (al onthou ik het ook wel),
maar dat is toch best een lang lijstje, mits ik sommige uberhaubt kan krijgen. Sommige van die speciale uitgaves
zijn steeds moeilijker te krijgen, of zijn het inmiddels al. Dat gaat mij niet in een maandje of wat lukken. Afgezien van wat normale uitgaves en boxsets. De echt lastig te krijgen zal ik vrij snel een bod op doen, de rest is een gok of die later nog goed
beschikbaar zijn (in ieder geval voor een redelijke prijs). Met name de oude releases van Play.com, wat ermee stopt ..
zullen erg snel omhoog gaan, maar die staan niet bovenaan mijn lijstje. We zien wel.  ;)

LuPo

Ja ik had woensdag een bestelling gedaan en die stond gelijk op dispatching soon. Dus ik hoopte stiekem dat hij woensdag bijv gelijk werd verzonden dan had ik hem zaterdag wel binnen gehad. Maar op dit moment staat hij nog steeds op dispatching soon dus dat wordt dinsdag of woensdag denk ik.

Het is inderdaad de Engelse amazon(co.uk)