welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Zal ik straks direct even doen  ;)

update:

Ben al te laat ... maar ik bestel ze toch maar even.

celerontje

Ze waren al door hun vooraad heen toen ik dat postte, net.
Maargoed, het gaat nu om de prijs! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79


Ronin79

Net besteld bij Amazon:



Dirty Harry Collection




Godfather Collection


Hopelijk is het probleem met disk 2 opgelost  ;)

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


celerontje

Citaat van: SillentWolf op april  1, 2010, 14:48:08
Net besteld bij Amazon:



Dirty Harry Collection




Godfather Collection


Hopelijk is het probleem met disk 2 opgelost  ;)
For the record, these boxes are very thick! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Ik had al zo'n vermoeden  ;)

Door de brievenbus gooien, gaat hem niet worden.

celerontje

*DING DONG* Blu-rays! :D

Trouwens, hier legt de bezorger de pakketjes gewoon bij ons in de bijkeuken, hij kent ons inmiddels zo goed... ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dat is handig.

Bij onze bezorger had ik wel medelijden.
Er is een oudere man en een jonge vrouw. We wonen op 3 hoog, en met al die pakketten de laatste maanden.
Ze hebben wat afgelopen  ;)

Ronin79

Net nog op voorbestelling bij de FRS:



Ninja Assassin




Avatar


Dat was het wel even voor nu  ;D

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ronin79


Nooff

Het heeft blijkbaar ook zn voordelen dat ze door de voorraad heen zijn bij Amazon, Dirty Harry Collection kost nu 15.99 pond  :P
Maar besteld dus  :smile:

Robbert54

Citaat van: Nooff op april  1, 2010, 18:02:20
Het heeft blijkbaar ook zn voordelen dat ze door de voorraad heen zijn bij Amazon, Dirty Harry Collection kost nu 15.99 pond  :P
Maar besteld dus  :smile:
:blink: voor 5 blu-rays! goed bezig daar!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: Marsh op april  1, 2010, 10:01:10
Indeed, kijk ik ook pas als de nieuwe sub aanwezig is. Lijkt me een geweldige test film.
2012 wordt gezien als referentiemateriaal voor beeld en geluid. Het verhaal daarentegen weer niet, maar dat mag de pret niet drukken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

Heel goed bezig.

Dirty Harry samen met de Godfather trilogy en verzendkosten waren samen 37 pond.

Kosten bij de Free Record Shop (alleen ter vergelijking)

* Dirty Harry Collection € 114.99
* Godfather Trilogy € 99.99

Samen voor € 214.98 excl. verzendkosten


Totaal betaald bij Amazon € 43 incl verzendkosten  :pompom:

Nooff

Citaat van: HTip op april  1, 2010, 18:05:38
2012 wordt gezien als referentiemateriaal voor beeld en geluid. Het verhaal daarentegen weer niet, maar dat mag de pret niet drukken ;)
Ik vond het verhaal nog niet eens zo slecht eigenlijk. The Day after Tomorrow was naar mijn mening veel slechter, en ook deze was vermakelijk genoeg. Gezien de reviews zijn velen het daar wel mee eens.

Robbert54

Citaat van: Nooff op april  1, 2010, 18:16:26
Ik vond het verhaal nog niet eens zo slecht eigenlijk. The Day after Tomorrow was naar mijn mening veel slechter, en ook deze was vermakelijk genoeg. Gezien de reviews zijn velen het daar wel mee eens.
:nopompom: ik vond The day after tomorrow juist veel beter... vond het verhaal niet echt slecht, maar het hangt wel een beetje van toevalligheden aan elkaar. en ik kon nou niet echt meeleven met de karakters.. ja het hondje :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: celerontje op april  1, 2010, 15:09:05
*DING DONG* Blu-rays! :D

Trouwens, hier legt de bezorger de pakketjes gewoon bij ons in de bijkeuken, hij kent ons inmiddels zo goed... ;D


Toch wel een voordeel om in het noorden te wonen waar dit nog kan. ;D Laat de schuurdeur altijd open als ik weet dat er een pakketje binnenkomt. Maar mijn voordeur wil ik ook wel open laten voor mijn zeer leuke pakketbezorgster. :inlove:

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op april  1, 2010, 18:41:17
zo een iemand?




Nee was dat maar waar. Zij is als ik het goed heb is een leuke braziliaanse. Al vind ik deze blonde wel weer leuker om te zien. ;)

Ronin79

Leuk vrouwtje.  :thumbs-up:

Een van de twee postbodes die bij mij aan de deur komt, die is toch wel een paar kilo zwaarder.

nielsdiy

Citaat van: SillentWolf op april  1, 2010, 18:55:11
Leuk vrouwtje.  :thumbs-up:

Een van de twee postbodes die bij mij aan de deur komt, die is toch wel een paar kilo zwaarder.

Dan heeft ze toch nog niet genoeg pakketjes bij je naar boven gesjouwd  ;D
Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii