Theta Data Universal II gekocht...

Gestart door garmtz, april 21, 2002, 19:48:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

garmtz

Omdat ik al tijden een goed CD-transport wil en helemaal enthousiast was over wat een Meridian 500 CD-transport in mijn set deed, heb ik een Theta Data Universal II gekocht voor weinig (zie plaatje)! Echt een top transport die ook nog eens LaserDiscs perfect afspeelt. Ben er erg blij mee. Ik hoop wel dat het allemaal gaat lukken met het versturen en betalen e.d., want ik heb hem in Duitsland via Internet besteld...

J.A.F._Doorhof

#1
He,

Hebben ze er nog één, ik zoek nog naar een ECHTE high-end LD speler.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

#2
Dit is inderdaad een ECHTE high-end LD-speler (gebaseerd op een Pioneer professioneel model), maar ik vrees dat ze er maar 1 hebben... Ik heb hem gekocht op http://www.springair.de. De speler staat trouwens nog op de webpage onder CD-transports.

Een echte high-end LD/DVD/CD-speler wordt nog steeds gemaakt door Theta (de Voyager), maar die is wel ERG duur (11.500 Euro). Een aparte LD/CD-speler maken ze helaas niet meer. De Data Universal II is ook al weer wat jaartjes oud.

J.A.F._Doorhof

#3
hummm,

Zal mijn ogen eens openhouden voor een high-end LD speler. Als je wat tegenkomt mail me dan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"