To Buy Or Not To Buy

Gestart door Alex Cremers, november 29, 2008, 11:55:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Cremers

Mijn Toshiba HD-EP30 (HD-DVD) is in mijn oordeel een heel goede upscaler wat betreft het afspelen van standaard DVD's. Mijn vraag is of het de moeite loont om er nog een te kopen (99 Euro i.p.v. 350 Euro)? Overdrijf ik of is op dat gebied de gemiddelde Blu-ray speler even goed? Graag jullie mening.

Thanks!




Alex





Nahpets

Waar heb je er 2 voor nodig?

Er staat er nog eentje bij MM Alphen voor 80 EUR.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Alex Cremers

Een tweede zou dienen als reserve. Voor dit geld kun je geen betere DVD speler kopen, dacht ik zo. Ik hoor dat Blu-ray spelers niet zo'n goede upscalers zijn.

squeek

Citaat van: Alex Cremers op november 30, 2008, 08:20:12
Een tweede zou dienen als reserve. Voor dit geld kun je geen betere DVD speler kopen, dacht ik zo. Ik hoor dat Blu-ray spelers niet zo'n goede upscalers zijn.

tja, voor dat geld heb je ook geen blu-ray speler die dergelijk kan upscalen. dus je bent altijd goedkoper uit denk ik zo. maar je zit wel met een speler die voor niets meer als dat gebruikt kan worden, en tegen dat je huidige speler het begeeft, heb je allang een blu-ray speler die dat wel kan voor een degelijke prijs. en of je wil of niet, je zal toch blu-ray moeten gaan als je HD wilt blijven kijken!!

persoonlijk speel ik met een ps3, die beter upscaling doet of even goed als sommige dvd spelers. alhoewel dat ik zelf niet zo gevoelig ben voor dat upscalen, het blijft wazig als je HD gewoon bent.zelfs men vriendin klaagt over onscherpe dvd's. moet ik dat arme kind telkens weer zeggen dat het een dvd is, en geen blu-ray  ;D

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |