HT-pc heb er de ballen verstand van

Gestart door Dennistattoo, november 20, 2008, 15:39:02

Vorige topic - Volgende topic

DennisV

Marantz 7012//Dali opticon 6//Vokal//opticon 2//K-14//LG65C9

JeKa

Citaat van: kaajee op november 22, 2008, 19:04:02
Of meteen in: "Te koop aangeboden: HT-pc, snap er de ballen van" ..........

;D :P ;)
;D

Dennistattoo

hahaha afspelen kan ik wel doe ik nu ook op me oude computer. Maar er komt wel een topic met: Club 3D Videokaart te koop

Verder afspelen enz word bij aflevering uitgelegd, en zal niet zo moeilijk zijn als een pc maken ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

JeKa

Citaat van: Denniskoi op december 12, 2008, 16:37:28
nou mijn oom heeft net de ht-pc gebracht en weer meegenomen >:( Hij speelde The Dark Knight 1080P gewoon af via mediaplayer classic met geluid en niet met geluid via Vista Mediacenter >:( Dus perfect beeld en geen geluid, dus hij gaat hem thuis even controleren, en dan komt hij weer terug. Hij kon niets vinden in het menu,

Raar maar ja hij komt er wel uit, hij zit tenslotte in de computershit.

Dus weer even wachten, denk dat ik hem het weekend wel terug heb

Citaat van: JeKa op november 22, 2008, 18:10:39
Verander de topictitel dan maar vast in "hulp gevraagd films afspelen HTPC"..... >:D

Citaat van: kaajee op november 22, 2008, 19:04:02
Of meteen in: "Te koop aangeboden: HT-pc, snap er de ballen van" ..........

;D :P ;)

:-X  :-*

kaajee

Maandag, dinsdag, binnekort, dus hier te verwachten, mensen, houdt het in de gaten!  :P :tongue2:

Dennistattoo

denk het niet mannen, deze blijft lekker bij mij. Krijg hem aankomende week weer terug, dan heb ik er alleen maar lol van. Hij mag uiteraard wel weg maar dan wel duurder dan ik hem gekocht heb hahah, nee geintje. Heb er lang op moeten wachten en zal er veel plezier van hebben
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Nou heb me mediacenter staan en maak er goed gebruik van. Wat een wereld ding zeg, lekker stil word niet warm en geeft een plaatje als beeld. Veel HD kijken en lekker genieten, volgende week even via digitaal aansluiten op me versterker en dan zal het geluid ook iets beter worden. Verder niets op aan te merken,

Dennistattoo

Even een vraagje:

Mijn Vista Mediacenter speelt geen VTS bestanden af, wel geluid maar geen beeld. Iemand enig idee wat dat kan zijn?

Heel erg bedankt vast :biggrin: