B110 stereo

Gestart door Guester, september 25, 2008, 20:28:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guester

En is op temperatuur   :sigh:

Audiofiele termen zeggen mij niet zo veel, maar het klinkt gewoon beter/ lekkerder. Zelfs de waf kon verschil horen.

Dit is echt een blijvertje   :D





Sonos - Spotify

-madison-

Prachtig die Densen! (Alleen die knoppen zijn zo lelijk :-X)
Heb je nog een mooie overzicht foto?
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

MLCinema

Oeh, de 8000SE is dus niet meer ;D. Mooi ding hoor die densen. Nieuwe overzichtsfoto zou wel een mooi zijn ::)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Guester

Check beginpost !

Die knoppen zijn juist zo mooi  :) Als de nieuwe Densen ook deze knoppen had gehad dan had ik hem waarschijnlijk nieuw gekocht.. Maar als ik straks op vakantie ga, dan gaat deze ook een tripje maken naar Denemarken. Service/nieuwe knoppen en misschien nieuwe behuizing.. 8)
Sonos - Spotify

N.L.

Mooie spullen Willem!
Leuk om te zien hoe je het flexy rack gemaakt hebt. Heeft een goede plaats gekregen, zelfs vriendin is er tevreden over.
Naim - Neat - Chord

Guester

Dank je N.L. je weet hoe het klinkt  :)

Maak ook een eigen topic aan, met een foto van het rack in jouw situatie. Ben benieuwd.
Sonos - Spotify

N.L.

Zeker en het klonk uitermate prettig  :)
Maar goed plan, als ik dit weekend tijd heb zal ik eens mooie foto's maken en bijpassend verhaal.
Naim - Neat - Chord

garmtz

Mooie bak, die B100! En past optisch zeer fraai bij de Audiolab!

Guester

Thnx Garmt.

Ja, optisch kan het zeer goed. Maar toch is de Densen mooier omdat die geheel van aluminium is en niet alleen het frontpaneel. Schijnt dat dit ook beter is voor de klank?
Ik heb ze nu naast elkaar staan en op berken plankjes gezet. Ik geloofde er niet in maar volgens mij hoor ik toch verschil.  :)

Ik zal nog eens een foto maken..

Sonos - Spotify

Guester

Sonos - Spotify

Guester

Kogel is door de kerk: versterker gaat in juni terug naar Denemarken voor service/ update naar Beat B-100 mk5.

Altijd spannend.. :)

Sonos - Spotify

Tinus_

Citaat van: willem_tdi op september 30, 2008, 20:50:59

Heb vandaag de toy's gezien bij de enige goede audiozaak in zeeland en vond ze wel apart.

En welke zaak is dat dan?
Rebuilding my HT

Tinus_

Rebuilding my HT

Guester

Sonos - Spotify

Guester

En jawel, er is weer een upgrade.................................
Sonos - Spotify

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Guester

Sonos - Spotify

Guester

Sonos - Spotify

-madison-

Je bent lekker bezig de laatste tijd :D gefeliciteerd met je aanwinst 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Guester

Ja haha... ach jezelf tevreden houden. Stond me een beetje tegen dat de b100 niet meer 100% fraai was terwijl ik zelf altijd zeer zuinig met de spullen omga. Dus mezelf lekker gemaakt met een nieuwe. Bijna exact dezelfde sound misschien nog iets lekkerder waarschijnlijk omdat de vorige al een jaar of 8-9 was en dan de caps misschien versleten raken? Afijn, me happy  :)
Sonos - Spotify

Guester

#95
Dit klinkt goed  :) Nog iets verfijnder als de B100. Tevens is de basweergave een stuk strakker geworden.
Weet nog niet zeker of de cd speler bij mij past maar dat zullen we in de toekomst wel ondervinden. Eerst nog wat sparen  ;) Begin ook steeds meer te neigen naar streamen en dan met een kwalitatief goede dac.
Densen heeft surroundsboards voor de versterkers, en nu heb ik gelezen dat er misschien een dac komt die ook in dit slot past. Dat zou natuurlijk ideaal zijn.

Waarom is dit merk eigenlijk niet bekender? Prijs? Valt toch mee relatief dan..

Sonos - Spotify

Guester

Hoezo monoloog?

Nieuwste aanwinst: Logitech Squeezebox.

Bevestiging gekregen van Thomas Sillesen (optwerper Densen) dat er eind dit jaar 2 dacs komen. I hope so.



Sonos - Spotify

Guester

Nieuwe Foto's (beginpost).
Sonos - Spotify

Guester

Wat is het trouwens een k*t werk om je cd collectie te digitaliseren  :-X
Nu maar even op een externe harddisk.

Update: Synology 107+nas met 500 gig. besteld.

Sonos - Spotify

Tinus_

Ach een mp3 van 128 Kbs is zo gemaakt. Maar dat wil je waarschijnlijk niet.  ;D
Rebuilding my HT