Help Virus? Trojan

Gestart door Frank.V, september 22, 2008, 19:00:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaco

En wel films downloaden ? Of koop je die ook allemaal ?
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Raphie

Films en series wel, want dat is voor mij eenmalig kijken, ik leg geen collectie aan.
JBL PRX Power!

Spacebass

Dus als je iets eenmalig gebruikt waardoor anderen geld mislopen dan is dat niet zo erg? ;D
(videotheken bijv)


Raphie

De films die ik kijk liggen (nog) niet in de videotheek  ;D
Muziek download ik bijv ook niet. (luister eerder naar webstreams) veel makkelijker.

En ja fims vind ik veels te duur. (HD)DVD is dood dus 30 euro voor een nieuwe DVD release betalen is onzin. 30,00 euro voor een BR overweeg ik nog mits de fim goed genoeg is. Alle disneys die op BR zijn uitgekomen zijn bijv aangeschaft. Maar andere meuk dieik soms geeneens als download afkijk ben ik echt blij dat ik daar geen cent aan heb uitgegeven.

Het doel van software is juist een stuk tooling dat je regelmatig gebruikt (en er dus de waarde ervan inziet) en dan dien je het gewoon aan te schaffen.

Voorbeeld "Iedere "fotograaf" hier op het forum die z'n Photoshop LE, die hij bij z'n camera gekregen heeft in de kast laat liggen, maar wel met een gehackte vesie van PS van bittorrent werkt omdat dat meer features in zitten is gewoon een ontzettende wormvormig aanhangsel.
als je 900,00 euro uitgeeft voor een nieuw objectief dan dien je ook gewoon te investeren in de SW tools.

Als dat objectief makkelijker beschikbaar was (dus gewoon op de toonbank lag i.p.v. de vitrinekast, dan nam het toch ookniet zo maar mee zonder te betalen?)




JBL PRX Power!

Frank.V

Dat vind ik idd wel waar, maar ik vind dat hetzelfde ook geld voor films.

PjotrrrNL

Als dat geen 'met twee maten meten' is dan weet ik het ook niet meer.......

DVDGuy

Citaat van: PjotrrrNL op september 24, 2008, 11:06:26
Als dat geen 'met twee maten meten' is dan weet ik het ook niet meer.......

;D ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Erik

Op zich is dit niet anders wat de helft op het forum doet. 30.000 redenen verzinnen waarom ze niet voor films hoeven te betalen. Raphie komt er tenminste nog voor uit. 
Vroeger was het, ik wil ze graag kopen als hetr kon, maar het kan nog niet in nederland.
Toen waren ze te koop en moest er wat anders verzonnen worden. Ik wil hem eerst zien of het de moeite is, of ik koop alleen films die ik meer dan 1 x wil zien, of ik koop ze later nog wel eens als ze wat goedkoper zijn.
En nu krijgen we dit weer je bent een **** als je niet voor software betaald, maar ik mag natuurlijk wel zelf alle films en series downloaden die ik wil. Want dat wordt me anders iets te duur Want euh verzin ik nog

Het enige wat ik me afvraag is geloven deze mensen echt hun eigen verhalen ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

PjotrrrNL

Het is natuurlijk wel zo dat alleen downloaden van video en audio materiaal in Nederland is toegestaan en software niet, dat kan Raphie dus ook als argument gebruiken...

Zelf moet ik vanwege gezondheidsredenen rondkomen van minder dan 1000 euro per maand, ben dan ook blij dat ik in het enige land ter wereld woon waar ik nog legaal mijn gratis films en muziek mag downloaden.  ;D

Raphie

Citaat van: PjotrrrNL op september 24, 2008, 14:25:52
Het is natuurlijk wel zo dat alleen downloaden van video en audio materiaal in Nederland is toegestaan en software niet, dat kan Raphie dus ook als argument gebruiken...

Zelf moet ik vanwege gezondheidsredenen rondkomen van minder dan 1000 euro per maand, ben dan ook blij dat ik in het enige land ter wereld woon waar ik nog legaal mijn gratis films en muziek mag downloaden.  ;D
ROTFLMAO  ;D

Even een nuance: Een film kan je niet proberen (helemaal de nieuwste flms niet) voor SW heb je altijd wel een demoversie.

En dit zijn geen smoesjes, maar mijn redenerig is alsvolgt:

1. Je download een film, hij bevalt niet dus je gooit hem we, hijbevalt wel en je koopt hem (indien beschikbaar) wat daar nou mis mee?
2. Je download een demo (of zelfs hacked) versie om te evalueren, bevalt het niet, verwijder je het product, bevalt het wel, dan koop je het.

Lijkt me erg concequent........ ;)
JBL PRX Power!

Spacebass

Citaat van: Raphie op september 24, 2008, 07:45:27
Voorbeeld "Iedere "fotograaf" hier op het forum die z'n Photoshop LE, die hij bij z'n camera gekregen heeft in de kast laat liggen, maar wel met een gehackte vesie van PS van bittorrent werkt omdat dat meer features in zitten is gewoon een ontzettende wormvormig aanhangsel.
als je 900,00 euro uitgeeft voor een nieuw objectief dan dien je ook gewoon te investeren in de SW tools.

Als dat objectief makkelijker beschikbaar was (dus gewoon op de toonbank lag i.p.v. de vitrinekast, dan nam het toch ookniet zo maar mee zonder te betalen?)
Wie zegt dat ik geen legale versie gekocht heb. Voor mij kost hij een stuk minder overigens  ;D (325 euro CS3 Extended student licence)

Raphie

jij bent geen "fotograaf" maar fotograaf!  O0

Wat ongenuanceerder: iedere prutser met een digitale camera die hier z'n broddelwerkjes komt delen >:D (de echte fotografen hoeven zich dus niet aangesproken te voelen)

JBL PRX Power!

Frank.V

Kortom,

Mijn probleem is dankzij vele reacties verholpen en daar ben ik erg blij mee! Maar nu gaat er een gehele discussie rond die eigenlijk flink offtopic is. Daarom sluit ik bij deze ook het topic  ;)

Groet Frank