Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

CoSo

Citaat van: Etiennevh op oktober 23, 2010, 17:26:12
Roy heeft je gequote, daar staat het ook nog ;)
Kan Roy sowieso wijzigen  ;D

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 23, 2010, 17:26:12
Roy heeft je gequote, daar staat het ook nog ;)
Scherp! Roy, kan je die quote aanpassen? Thanks!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Zo zonde als je straks beneden komt en alleen je auto staat er nog ˆˆ

De moet je de  :police: weer bellen en die moeten er dan als de  :nowink: achteraan!! En waarschijnlijk wordt je zelf ook des  :devil:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 23, 2010, 23:34:46
Zo zonde als je straks beneden komt en alleen je auto staat er nog ˆˆ

De moet je de  :police: weer bellen en die moeten er dan als de  :nowink: achteraan!! En waarschijnlijk wordt je zelf ook des  :devil:
:D Maar dan zijn ze eerst doof geworden van de sirene die in de kelder hangt en aangezien daar de nagalmtijd aanzienlijk is klinkt het ook nog eens dubbel zo hard :D

Maar het is inderdaad beter voorkomen dan blussen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op oktober 23, 2010, 23:38:24
:D Maar dan zijn ze eerst doof geworden van de sirene die in de kelder hangt en aangezien daar de nagalmtijd aanzienlijk is klinkt het ook nog eens dubbel zo hard :D

Maar het is inderdaad beter voorkomen dan blussen...
Haha goed geregeld! Mijn oom werkt bij een beveiligingsbedrijf en heeft zo'n Amerikaanse Brandweersirene in zijn huis gebouwd.. Daarmee maak je niet alleen de straat, maar ook het hele blok wakker :D Echt geweldig!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Ben vanavond even met mijn center aan de gang gegaan. Nu heb ik hem iets schuin omhoog gezet met rubber dopjes en klinkt het geheel veel beter! Alleen zijn die rubber dopjes geen gezicht. Weet iemand waar je spikes kan kopen die je ergens onder kunt plakken en ongeveer 1cm hoog zijn?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op oktober 28, 2010, 21:36:17
Ben vanavond even met mijn center aan de gang gegaan. Nu heb ik hem iets schuin omhoog gezet met rubber dopjes en klinkt het geheel veel beter! Alleen zijn die rubber dopjes geen gezicht. Weet iemand waar je spikes kan kopen die je ergens onder kunt plakken en ongeveer 1cm hoog zijn?
de soundcare superspikes?? adhesive versie
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op oktober 28, 2010, 21:56:47
de soundcare superspikes?? adhesive versie

Veels te hoog. Wil mijn center aan de voorkant ongeveer 1cm omhoog zetten en de achterkant gewoon op de dopjes laten staan. Een mooiere oplossing zou ik niet weten.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op oktober 28, 2010, 22:01:34
Veels te hoog. Wil mijn center aan de voorkant ongeveer 1cm omhoog zetten en de achterkant gewoon op de dopjes laten staan. Een mooiere oplossing zou ik niet weten.
hmm. 1cm dus. zal eens voor je zoeken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op oktober 28, 2010, 22:08:32
hmm. 1cm dus. zal eens voor je zoeken

Zat ook al te zoeken maar kan niets vinden. Anders zou ik altijd Rayman nog kunnen vragen...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

ik kan niet lager vinden dan 17.5mm maar dan heb je wel hele goede. zou de achterkant alleen 7.5mm omhoog moeten.

Ik zoek nog even verder. Raymen moet voor mijn doppen naar iemand anders want hij doet dat eigenlijk niet meer.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Wat je ook kan doen is een houten latje maken in de kleur van je rack en daarop aan boven- en onderkant de rubberen dopjes. Staat heel erg stabiel en je ziet er waarschijnlijk niets van.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op oktober 29, 2010, 07:59:55
Wat je ook kan doen is een houten latje maken in de kleur van je rack en daarop aan boven- en onderkant de rubberen dopjes. Staat heel erg stabiel en je ziet er waarschijnlijk niets van.

Zal dan in de kleur van het meubel moeten worden (Teak), maar erg goede tip zeg!  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: HTip op oktober 29, 2010, 07:59:55
Wat je ook kan doen is een houten latje maken in de kleur van je rack en daarop aan boven- en onderkant de rubberen dopjes. Staat heel erg stabiel en je ziet er waarschijnlijk niets van.

Ik snap niet precies wat philip bedoelt, maar zoals ik het interpreteer: als je dan toch een latje maakt, waarom frees je er dan geen nette "gaten" in zodat je spikes voor een deel "verdwijnen"?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 29, 2010, 08:42:10
Ik snap niet precies wat philip bedoelt, maar zoals ik het interpreteer: als je dan toch een latje maakt, waarom frees je er dan geen nette "gaten" in zodat je spikes voor een deel "verdwijnen"?
De totale verhoging mag slechts 1cm zijn. Het latje met aan weerszijden een rubber dopje ontkoppelt de center van het meubel. Spikes zouden de center juist koppelen aan het meubel en dat lijkt me in deze situatie niet de juiste oplossing. Spikes laten verdwijnen zouden trouwens het effect van koppelen weer teniet doen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Ontkoppelt een rubberen dopje? Lijkt mij dat dit bijna niks doet, maar dat het puur is voor een verhoging van de center. Kun je aan teak komen Mad?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op oktober 29, 2010, 14:56:46
Anders kan ik het wel

Ook een stripje van 1cm hoog (liever 0,8mm ivm rubber dopje) bij 45cm lang (exacte maat moet ik nog ff meten)?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Automaat

Waarom ga je nou eerst niet even naar Praxis, Gamma of Karwei om een dun vurenhouten latje te halen?
Het moet in de kleur teak vanwege het meubel. Niets is zo moeilijk om hout precies op kleur te krijgen want: als iets het net niet helemaal is, is het net helemaal niets.
Suggestie: latje zwart verven?
Reading the HTForum is learning every day!!

Madhouse

Citaat van: The Vampire op oktober 29, 2010, 15:39:31
En hoe diep?

Diepte maakt niet uit.

Citaat van: Automaat op oktober 29, 2010, 15:54:39
Waarom ga je nou eerst niet even naar Praxis, Gamma of Karwei om een dun vurenhouten latje te halen?
Het moet in de kleur teak vanwege het meubel. Niets is zo moeilijk om hout precies op kleur te krijgen want: als iets het net niet helemaal is, is het net helemaal niets.
Suggestie: latje zwart verven?

Ook eebn goed idee. Bedenk me net dat ik nog plinten in de schuur heb liggen van de vloer....ga eens kijken.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Waarschijnlijk binnenkort een leuke upgrade te melden  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub