M&G bij Bas - Netkabels en filters

Gestart door B.J., juli 28, 2008, 15:09:41

Vorige topic - Volgende topic

hifiman

Citaat van: Bas Janssen op juli 31, 2008, 11:08:47
Als ik even snel onze 3 leeftijden bekijk dan ben jij de ouwe l*l van de drie  ;D ;D
Als we Dirk mee rekenen (ik heb hem gePMed) dan ben je het nog steeds  >:D >:D ;D ;D ;D
Fijn om te weten  ;D
Maar goed dan heb ik dus ook een reden om me als een ouwe lul te gedragen (qua uitgaan), dat scheelt  :P

B.J.

Dirk kan op zondags niet dus we zijn met zijn 3en.

hifiman

B.J.

Citaat van: Audioloog op augustus  1, 2008, 08:48:39
Ok!  ^-^

Als een ander forumlid dit leest dan is hij (of zij) natuurlijk ook welkom.

Zondag 17 Augustus 1400 uur bij Bas

FrankB

Ha Bas,

Dank voor je uitnodiging, het is zeker gezellig om weer een keer bij te praten en je set te komen bewonderen. Helaas kan ik de 17e niet (dan wordt ik 30  :o).

Veel plezier dan in ieder geval!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Citaat van: FrankB op augustus  1, 2008, 14:32:38
Ha Bas,

Dank voor je uitnodiging, het is zeker gezellig om weer een keer bij te praten en je set te komen bewonderen. Helaas kan ik de 17e niet (dan wordt ik 30  :o).

Veel plezier dan in ieder geval!

Jeetje wat oud   :o :o :o :o :o :o Dat duurt voor mij nog maanden  ;D

hifiman

Citaat van: Bas Janssen op augustus  1, 2008, 10:53:44
Zondag 17 Augustus 1400 uur bij Bas
Dat noem ik pas ouwe lullen tijden   :o >:D Maar goed, ik vind het best en zal er zijn!  :)

Ik neem nog een 2de filter mee, een smoorspoel (serie filter dus itt tot het andere filter wat ik meeneem zijnde een parallel filter) die we middels een schakelaar al dan niet kunnen bypassen.

celerontje

Volgens mij maakt Ronald graag KK's: Keurige Kastjes ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op augustus  2, 2008, 22:47:23
Volgens mij maakt Ronald graag KK's: Keurige Kastjes ;D
Haha, mijn definitie van keurig is wat anders, maar ach ik maak graag kastjes inderdaad  :P

Deleted member

Sorry mannen maar na al wat eerdere twijfels haak ik toch af.  :-[ Het is niet persoonlijk naar jullie maar ik heb het zeer waarschijnlijk erg druk de komende weken en aangezien ik al niet zo veel vrije tijd heb, heb ik dan liever de zondag vrij. Daarnaast valt de opkomst me wat tegen althans in die zin dat ik graag ook een powerregenerator of andere mooie powercords had gezien om mee te vergelijken. Een shootout dus zoals de insteek in eerste instantie was.

Wellicht dat we het op een ander moment nog eens opnieuw moeten proberen. Ik heb namelijk ook het aanbod (zie onderstaande e-mail) gekregen van Lessloss om de complete set waarop getest wordt zonder kosten te voorzien van Lessloss Powercables indien er serieuze (koop)interesse zou zijn in deze kabels. Hij had de link gezien in het powerbuy topic waar ik hem eerder de URL van had toegestuurd.  :) Natuurlijk is er een commerciele insteek maar op zich is het ook een erg mooi aanbod natuurlijk. Ik vind het nu echter niet fair naar Lessloss om hier op in te gaan aangezien er op dit moment maar weinig interesse in de kabels leek te zijn.

Citeer
Hello, Antoine,

I hope all is well. How is the discussion going? Are you organizing a "showdown" event, or a comparison? How many people are coming and are the others interested in the LessLoss power cables as well? If there is enough interest (serious interest by people in purchasing) then I would gladly offer to send over enough LL DFPC's to power the entire test system which will be used. I would gladly do this free of charge if there is serious interest. I thank you for the enthusastic organizing that you are doing and look forward to your reply.

Louis

hifiman

Jammer Antoine. Dan denk ik niet dat het zinvol is als ik alleen aan kom zetten met mijn zelfbouwprutsels.

Deleted member

Citaat van: Audioloog op augustus  5, 2008, 15:06:47
Jammer Antoine. Dan denk ik niet dat het zinvol is als ik alleen aan kom zetten met mijn zelfbouwprutsels.

Sorry Ronald, het is absoluut niet zo dat ik minzaam denk ik over jouw filter!! Het kost me gewoon te veel tijd en ik had graag wat meer filters/regeneratoren/kabels gezien om mee te vergelijken.

hifiman

Citaat van: Antoine op augustus  5, 2008, 15:13:53
Sorry Ronald, het is absoluut niet zo dat ik minzaam denk ik over jouw filter!! Het kost me gewoon te veel tijd en ik had graag wat meer filters/regeneratoren/kabels gezien om mee te vergelijken.
Zo had ik het ook niet opgevat hoor  ;) Hobby kost nooit teveel tijd toch  ;D Ik ben met je eens dat het nuttiger was geweest qua vergelijking als er nog wat meer contenders gekomen zouden zijn.

Deleted member

Citaat van: Audioloog op augustus  5, 2008, 15:16:25
Zo had ik het ook niet opgevat hoor  ;) Hobby kost nooit teveel tijd toch  ;D Ik ben met je eens dat het nuttiger was geweest qua vergelijking als er nog wat meer contenders gekomen zouden zijn.

Ok gelukkig want ik waardeer het juist dat je het zelf allemaal maakt, zeer leerzaam ook voor de rest van t forum!  :) Hobby kost idd. nooit te veel tijd, heb je helemaal gelijk in maar nu er geen grote vergelijking plaatsvindt houd ik liever de kans open om die zondag eventueel "op m'n eigen bank te kunnen crashen" met een muziekje of een filmpje aan. (=deel van de hobby ;))

hifiman

Toch vind ik een shootout tussen verschillende netfiltering opties nog steeds erg boeiend. Misschien dat Bas voor de herkansing gaat of misschien dat ik anders eens iets dergelijks organiseer  ^-^

Deleted member

Citaat van: Audioloog op augustus  5, 2008, 15:32:31
Toch vind ik een shootout tussen verschillende netfiltering opties nog steeds erg boeiend. Misschien dat Bas voor de herkansing gaat of misschien dat ik anders eens iets dergelijks organiseer  ^-^

Ik ook, daarom vind ik het juist jammer dat er niet wat meer power alternatieven zijn om mee te vergelijken.

B.J.

Jammer maar helaas. ik had ook een iets grotere opkomst gedacht te krijgen. Laten we dan deze shootout in zijn geheel uitstellen. Wellicht op een later moment.  :'( :'( :'( :D