Infinity Theatre > gone with the wind, but now with a livingroom HT

Started by Sonic Circle, July 25, 2008, 13:48:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sonic Circle

Jep! Maar er komen masking panelen in (GT style).

Philip, blauw & aubergine zal volgens mij inderdaad echt fantastisch worden.. nog een paar dagen voor we het kunnen testen, samen met de sterrenhemel!

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sonic Circle

;D het houd een keer op he. Er moet ook iets te wensen blijven!

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Madhouse

Word heel erg MOOI zo....ik ben heel benieuwd naar de kleurencombi! Word weer een uber theater dit  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LittleNinja

Hi Sonic,

Leuk om weer een update voorbij te zien komen!

Niets mis met die kleur trouwens. Ik ben wel erg benieuwd naar de combi met de blauwe verlichting.. :unsure:

Een sterrenhemel is wel heel erg cool!! Zit er nog effect in de werking van de verlichting? ( Je ziet vaak "golfbewegingen" bij sterrenhemels. )

Nog even en je kunt gaan knallen daar op die zolder. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sonic Circle

De sterrenhemel zijn straks gewoon 200 glasfiber lichtjes in het Rockfon plafond verwerkt.
Ik weet niet of Gé zin heeft om Grote Beer en andere sterrenlichamen na te gaan maken :D Zal waarschijnlijk vrij random geplaatst worden..

Het is btw geen zolder, maar een verdiepingsvloer. We hebben de begane grond, en daarboven 1 woonlaag ;)

Sol

Quote from: Sonic Circle on February 16, 2009, 12:13:39
De sterrenhemel zijn straks gewoon 200 glasfiber lichtjes in het Rockfon plafond verwerkt.
Ik weet niet of Gé zin heeft om Grote Beer en andere sterrenlichamen na te gaan maken :D Zal waarschijnlijk vrij random geplaatst worden..

Het is btw geen zolder, maar een verdiepingsvloer. We hebben de begane grond, en daarboven 1 woonlaag ;)

Ik denk dat LN bedoelt of de glasfibertjes continu aan blijven, of er ook effect in gezet kan worden, flikkeringen, verschil in helderheid, etc. . ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sonic Circle

Geen flauw idee, goede vraag!

Mag Gé beantwoorden, of Alex (Hoekie) die ook een sterrenhemel via Gé heeft.

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sonic Circle

Als die mogelijkheid er is zal Gé ongetwijfeld een leuk patroon inprogrammeren.
Ik heb er zover nog niet over nagedacht, in mijn veronderstelling is het gewoon een dimbare sterrenhemel.

Kunnen er ook dit soort patronen / golfbewegingen ingezet worden dan is dat een mooie extra. Een kinderhand is snel gevuld :D

Sol

Quote from: Sonic Circle on February 16, 2009, 12:53:05
Als die mogelijkheid er is zal Gé ongetwijfeld een leuk patroon inprogrammeren.
Ik heb er zover nog niet over nagedacht, in mijn veronderstelling is het gewoon een dimbare sterrenhemel.

Kunnen er ook dit soort patronen / golfbewegingen ingezet worden dan is dat een mooie extra. Een kinderhand is snel gevuld :D

Leuk speelgoed toch? ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LittleNinja

Dat bedoelde ik inderdaad. ;)

Quote from: Sonic Circle on February 16, 2009, 12:24:04
Geen flauw idee, goede vraag!

Mag Gé beantwoorden, of Alex (Hoekie) die ook een sterrenhemel via Gé heeft.

Pas maar op... Als Gé een beetje jolig is heb jij straks "MyLittlePony" over je plafond rennen de hele avond.. ;D

( EN NEE, MYLITTLEPONY IS NIET HET PAARD VAN LITTLENINJA!!! :mad: :bigsmile: )

Quote from: Sonic Circle on February 16, 2009, 12:53:05
Als die mogelijkheid er is zal Gé ongetwijfeld een leuk patroon inprogrammeren.
Ik heb er zover nog niet over nagedacht, in mijn veronderstelling is het gewoon een dimbare sterrenhemel.

Kunnen er ook dit soort patronen / golfbewegingen ingezet worden dan is dat een mooie extra. Een kinderhand is snel gevuld :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

B.J.


Sonic Circle

Quote from: LittleNinja on February 16, 2009, 14:29:29
Pas maar op... Als Gé een beetje jolig is heb jij straks "MyLittlePony" over je plafond rennen de hele avond.. ;D

( EN NEE, MYLITTLEPONY IS NIET HET PAARD VAN LITTLENINJA!!! :mad: :bigsmile: )

Dan zie ik liever E.T. rond luchtfietsen, is wat toepasselijker :D


Bas, ik ben benieuwd hoe je het over een paar dagen vind.

Sonic Circle

Spotjes zijn gemonteerd, electra was even provisorisch aangesloten. Lichtslangen werken. Morgen komt volgens mij het akoestische plafond met sterrenhemel erin.. en het scherm hangt.

Gé is lekker bezig geweest. En nog gefeliciteerd met je vrouw ;)

Wat een sfeervol geheel wordt het al. Gaaf!

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sonic Circle

Geprobeerd, maar met onze camera zie je zeker wat vage lichtvlekken, wat strepen, wat donkere vlakken en iets wat op een wit vlak lijkt => scherm. Nee, nachtfoto's met sfeerverlichting zijn een drama op onze camera helaas :(

En met flitser is de sfeerverlichting weg..

Misschien heeft Gé zijn camera (morgen) mee!

Sol

Kun je nergens een kortere belichtingstijd (sluitertijd) instellen dan?

Anders inderdaad maar hopen dat Gé morgen wat kiekjes schiet. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sonic Circle

We hebben een Sony DSC-S800. Ik heb net even gekeken en kan het zelf niet vinden.
Mocht iemand het weten dan hoor ik het graag :)

Sol

Kiezen voor "P" Program Auto en dan op de Menutoets drukken. Probeer te spelen met de ISO-waardes en EV. Anders de Twilight modus eens proberen.

Ik heb zelf een W80 en daar gaat het ook prima mee als het moet. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sonic Circle

Welke ISO-waarde is aan te bevelen? Ik zie 80, 200, 400, 800, 1250.

EV zie ik niet? En een twilight mode ook niet :D

HTip

In een donkere kamer kan je met ISO 400 een redelijke foto maken. Heeft wel iets korrel, maar dat is niet erg. De belichtingstijd mag niet langer zijn dan 1/4 sec, anders worden kleuren te flets.

Een statief is bijna altijd een must. Heeft je Sony een beeldstabilisator (zgn. steady-shot)?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Thanks, ga het gelijk even proberen.

Ik zie net online dat hij geen beeldstabilisator heeft. Wel dat ik sluitertijden moet kunnen veranderen. EV heb ik ook gevonden Sol!

Alleen 1 probleempje... accutje is leeg. Morgen dus!


Sol

Quote from: Sonic Circle on February 18, 2009, 22:37:45
Thanks, ga het gelijk even proberen.

Ik zie net online dat hij geen beeldstabilisator heeft. Wel dat ik sluitertijden moet kunnen veranderen. EV heb ik ook gevonden Sol!

Alleen 1 probleempje... accutje is leeg. Morgen dus!

EV staat ook niet onder Twilight, onder de meeste andere standen wel. Maar goed, je hebt het gevonden. :D
We wachten geduldig af. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.