Infinity Theatre > gone with the wind, but now with a livingroom HT

Gestart door Sonic Circle, juli 25, 2008, 13:48:28

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sol

Gefeliciteer! :thumbs-up:

Is zeker niet niks, een artikel met je eigen HT in een glossy.
Samen met de big playboy himself nota bene... :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LittleNinja

Ik ben ook benieuwd Sonic. Heb jij al een versie in handen??
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sonic Circle

Gaaf! Hij ligt nu dus kennelijk bij de abonnees thuis.

We krijgen zelf inderdaad een copy, die ik helaas nog niet heb ontvangen.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Vin_cent

Citaat van: Sonic Circle op april 16, 2010, 21:26:47
Gaaf! Hij ligt nu dus kennelijk bij de abonnees thuis.

We krijgen zelf inderdaad een copy, die ik helaas nog niet heb ontvangen.

Zal ik de pagina's scannen en hier neer zetten?
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Joris1971


Robbert54

ligt dat blad ook gewoon in de winkel??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sonic Circle

Als je een scan wilt plaatsen, dan aub zo klein mogelijk. Het is ook wel leuk als een aantal mensen de Viva kopen ;).
Onze copy is ondertussen trouwens binnen!

Hierbij zoals beloofd de scherpere foto's:

LittleNinja

Heel cool Sonic!! Neem jij die copy zsm mee??
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sonic Circle

No problem. Het artikel om de mancave items heen is wel... uitgesproken, zeg maar :).

LittleNinja

Hmm... Geen idee wat je bedoeld, maar ik zie het snel genoeg.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Prachtige foto's zijn het geworden. De geverfde diffusiepanelen links- en rechtsvoor zijn een mooi geheel geworden.

En dat plafond... WOW!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Citaat van: LittleNinja op april 17, 2010, 20:37:46
Hmm... Geen idee wat je bedoeld, maar ik zie het snel genoeg.

Is een artikel over mannengrotten met de playboybaas Jan Heemskerk.
Dus de vleeswaren vliegen af en toe in het rond :).

Citaat van: HTip op april 17, 2010, 20:44:52
Prachtige foto's zijn het geworden. De geverfde diffusiepanelen links- en rechtsvoor zijn een mooi geheel geworden.

En dat plafond... WOW!!

Zeker, ben ontzettend blij met de foto's. De ruimte is zo heel mooi afgebeeld!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Sonic Circle op april 17, 2010, 20:04:22
Als je een scan wilt plaatsen, dan aub zo klein mogelijk. Het is ook wel leuk als een aantal mensen de Viva kopen ;).
Wat schiet je daarmee op?
De high-res foto's heb je al gepost, en een te kleine tekst werkt alleen maar irriterend.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Vin_cent

Deze foto's zijn beter dan in de Viva, er staat slechts 1 in. Het artikel zelf stelt weinig voor, beetje Viva niveua :D De boeing 777 cockpit ziet er ook wel gaaf uit.


----
Verwijderd, illegale plaatsing.


p.s. Het artikel net gelezen, staan leuke opmerkingen tussen, maar heeft NIETS met HT te maken ;)
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Joris1971

Mooie foto!

Beetje jammer is dat het artikel verder niet inhoudelijk gaat over de thuisbioscoop..

Dirk

Citaat van: Joris1971 op april 18, 2010, 13:45:17
Beetje jammer is dat het artikel verder niet inhoudelijk gaat over de thuisbioscoop..
dààr koop je dan weer geen Viva voor   ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

celerontje

Kunnen die plaatjes niet ietsje groter?
Het is zeer vervelend lezen.

Trouwens, dapper dat je dit hebt durven te doen, want ik zou mezelf een belachelijk gemaakt voelen in deze context.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Joris1971

Citaat van: celerontje op april 18, 2010, 13:52:40

Trouwens, dapper dat je dit hebt durven te doen, want ik zou mezelf een belachelijk gemaakt voelen in deze context.

Tekst is vast geschreven door zo een geemancipeerde viva-doos.  :-X
het had zo in de gewone Viva kunnen staan...

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MovieMax

CitaatBeetje jammer is dat het artikel verder niet inhoudelijk gaat over de thuisbioscoop..

Ja, ik las vroeger de mannen Viva ook alleen voor de verhalen....   ;D
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

Joris1971

Citaat van: MovieMax op april 18, 2010, 14:11:28
Ja, ik las vroeger de mannen Viva ook alleen voor de verhalen....   ;D

Nee serieus, omdat het de MANNEN- viva betreft had ik echt een beter verhaal verwacht, meer een verhaal over de specs van de kamer, hoe het tot stand gekomen is etc.. dat mag je toch wel minimaal verwachten het is immers een viva voor mannen.
Nu vind ik het qua foto's echt super maar qua verhaal meer een cynisch geschreven stuk, echt door een vrouw geschreven.
Dit artikel heeft dus niks met een Mannen-viva te maken, gezien de tekst had het beter in de vrouwen viva kunnen staan.

celerontje

Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Het artikel zelf vind ik absoluut niets toevoegen inderdaad. Het is dat de diverse inzetjes leuk zijn.
Daar kwam ik te laat in 'het proces' achter. Maargoed, het is ook wel weer een eer en de foto's zijn helemaal top.

@Celerontje; geen identiteitscrisis maar bewuste actie. Graag even rekening mee houden!