BBC Four, heeft iemand de mogelijkheid hiervan op te nemen ?

Started by francois, June 29, 2008, 20:38:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

francois

Vanavond komt er op BBC Four tussen 22:00 en 23:00 (NL tijd) een concert wat ik héél graag zou
willen opnemen.
Jammer maar helaas, wij hebben geen BBC Four :-[

Is er heel toevallig iemand die dit wel heeft en ook de mogelijkheid heeft om dit op te nemen
op dvd of vhs ?

Bedankt alvast voor jullie moeite ;)

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

francois


roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

roland p

Ik neem aan dat het om 'Glastonbury: Eddy Grant' gaat?
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

donaldk

Misschien de hele Eddy Grant set ook via BBC HD?

22:45   Glastonbury 2008
Jo Whiley and Mark Radcliffe introduce The Verve, the final headliner on the Pyramid Stage. Plus performances from King Solomon Burke, The Zutons, Eddy Grant and The National. De HD previews beginnne immers pas weer om 2 uur UK.

francois

Quote from: roland p on June 29, 2008, 21:43:44
gecapturede bitstream van de satelliet.
??? Wat dat nou betekent..........

Bedankt alvast voor de poging ;)

francois

Quote from: roland p on June 29, 2008, 21:51:33
Ik neem aan dat het om 'Glastonbury: Eddy Grant' gaat?
Ja ;)

Quote from: donaldk on June 29, 2008, 21:52:07
Misschien de hele Eddy Grant set ook via BBC HD?

Ik denk niet dat de gehele set wordt uitgezonden.
HD, ook dit hebben wij helaas nog niet.


francois


roland p

Quote from: francois on June 29, 2008, 22:40:17
Tussenstand..................gaat alles okay met opnemen ?
yep, alles lijkt goed te gaan!
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®


frank2

Ik had toevallig BBC HD opstaan met neil daimond, oude rot maar zingen kan die erg goed, dus die heb ik opgenomen en inderdaad het concert wat s'avonds er is, heb ik ook maar opgenomen beide in HD op de harde schijf van m'n sat ontvanger, jammer dat het geluid geen DD 5.1 is.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

donaldk

Ja zag het staan op de Glastonbury site, enige vermelding voor BBC HD, maar op de BBC HD listings site stond wel meer aangekondigd.

Hoorde dat Neil goed was in Rotterdam, had ik niet verwacht. Hij is dan ook een half decennium jonger dan ik dacht;-).

Heb je een mogelijkheid om het concert van Neil van je HD op een andere datadrager te zetten?

frank2

Ik heb van Neil daimond 38 min opgenomen, het begin helaas niet. Ik kan de gegevens overzetten via usb maar dan moet je het met een of ander programma nog wel bewerken, anders kun je er geen dvd (sd kwaliteit, dat programma kan ik gratis downloaden) of voor hd, schijnt er een of ander programma te zijn maar verder weet ik het niet. Het wegschrijven via usb gaat langzaam heb ik gehoord en ik heb geen losse harde schijf (moet fat32 zijn) om het op weg te schrijven. Maar ik laat het voorlopig wel op de HD schijf staan, dus als weet hoe het moet, houd ik mij aanbevolen. (Sat ontvanger: Technisat HD S2)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

francois

@roland p

Ontzettend bedankt voor je dvd'tje met het concert van Eddy Grant
live from Glastonbury ;)

Superrrrrrrrrr gaaf ;D

roland p

Quote from: francois on July  2, 2008, 22:37:07
@roland p

Ontzettend bedankt voor je dvd'tje met het concert van Eddy Grant
live from Glastonbury ;)

Superrrrrrrrrr gaaf ;D
Graag gedaan!
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®