Post hier je overige foto's

Gestart door BernHardN, juni 25, 2008, 12:48:34

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

KillaZ

#1675
Zondag voor het eerst een Urbex tripje gedaan. Voor een eerste keer, vind ik het niet slecht  :)


IMG_7236.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7195.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7180.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7165.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7162.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7158.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7138.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7127.jpg by Killa_Z, on Flickr
Denon X4100W - Fronts: Quadral Aurum 70 - Center: Quadral Aurum Base - Sub: BK XLS 200 Cherry - Wetek Hub

eddy135

Citaat van: KillaZ op maart 28, 2012, 16:51:33
Zondag voor het eerst een Urbex tripje gedaan. Voor een eerste keer, vind ik het niet slecht  :)


IMG_7236.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7195.jpg by Killa_Z, on Flickr


IMG_7180.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7165.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7162.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7158.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7138.jpg by Killa_Z, on Flickr

IMG_7127.jpg by Killa_Z, on Flickr

Vooral die 1 na laatste, en die daarvoor ook, erg fraai! :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

RonG

Gaaf,

kon zo uit een horrorfilm komen ;D

CZ79

Mooie foto's, lekker sfeertje  :'(
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

BernHardN

Mooi, die met de wagen leent zich wel voor een beetje HDR, iets minder hooglicht en meer punch onderin.
waar is dit trouwens?

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

KillaZ

True maar ik houd totaal niet van HDR  ;)
Is in waterloo  ;D
Denon X4100W - Fronts: Quadral Aurum 70 - Center: Quadral Aurum Base - Sub: BK XLS 200 Cherry - Wetek Hub

Starred


RonG


alexander2

#1683

Hootie

Tsja, het is de lastig om bij knappe modellen verder te kijken .............tot ik dit zag. Ik vond het apart en grappig.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

migailov

#1685
Enkele plaatjes na mijn vakantie in Bali & Java.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Zit wat stof op je lens (of sensor).

Kingpin

Gisteren inderdaad lekker weer voor een wandelingetje.



Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

VlisChris

Citaat van: R op oktober  1, 2012, 17:59:33
Zit wat stof op je lens (of sensor).

Weet het. Camera moet sowieso naar Canon terug. Zaakje heeft ergens een tik gehad zodat de 70-200 een beetje naar zijn grootjes is (hoekscherpte is ronduit slecht momenteel, blijft hunten ook al stelt die scherp in eerste instantie bv)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Vampire

Ik was afgelopen zomer in Boedapest. Had een 30D mee van mijn huisgenoot.. Heb me er erg mee vermaakt, hoewel ik zelf ook weet dat er nog veel te leren is. Ik reisde met alleen handbagage, en had alleen een 50mm lens mee, dus het was qua compositie wat schipperen af en toe, maar ik kon er redelijk goed mee uit de voeten. Een aantal van mijn favoriete shots:























Pas bui thuiskomst zie je soms pas dat sommige foto's scheef, uit focus of niet scherp zijn, maargoed.
Het was mijn eerste keer echt met een SLR, maar hoor graag commentaren van de heren die er meer verstand van hebben!  :)
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Jep

Citaat van: Vampire op oktober  2, 2012, 18:18:30
Het was mijn eerste keer echt met een SLR, maar hoor graag commentaren van de heren die er meer verstand van hebben!  :)

Vampire,

Om maar met de deur in huis te vallen: nee, ik vind niet dat ik heel veel verstand of ervaring heb van/met fotografie... ;D Maar ondanks dat hierbij toch mijn bescheiden mening.

Ik vind dat je oog hebt voor detail, maar het detail zou boeiender vast gelegd kunnen worden. Er zitten leuke platen tussen, zoals de deurbellen (of zoiets, tweede foto?) bijvoorbeeld. Bij zo'n onderwerp zou ik gewoon de tijd nemen voor meerdere foto's, experimenteren met de hoek waaruit je fotografeert (dus niet alleen plat van voren) en b.v. met de scherptediepte spelen. Kijken wat het oplevert en ervaring op doen. En uiteraard ervoor zorgen dat je foto's achteraf niet onscherp blijken...

Hierbij nog een wat oudere vakantiefoto van enkele jaartjes geleden: een geinig uithangbord van een pizza tent in Montignac (Dordogne).

Groeten, Jep.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

Vampire

Voor de foto van de deurbellen (dan zijn het inderdaad ;) ) is een gemiste kans eigenlijk inderdaad. Ik heb deze bijna zo uit de losse pols geschoten, omdat ik onderweg was naar een trein en dus geen tijd had om uitgbreid te experimenteren. Het viel me op, en ik moest er snel even een foto van maken.

Verder ben ik het met je eens, er is op de meeste foto's weinig echte spanning. Ik zou niet zo 1-2-3 weten hoe ik die erin zou moeten krijgen.. Wel geƫxperimenteerd met compositie (bijv. nr 5 en 8), maar meer dan dit kreeg ik er niet echt uit...
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Rob Eric Blank

Kingpin, lekkere platen. Mooie hoek en fijn kleurgebruik!

RonG

Eens geƫxperimenteerd met zwart wit icm kleur.



R

Vandaag e.e.a. geschoten op de luchtmachtdagen. Hier vast een voorproefje:


eMVe

Citaate.e.a. geschoten op de luchtmachtdagen. Hier vast een voorproefje:
Het kan nog wel iets spannender, maar het smaakt naar meer. . .

Hootie

R.
Dit is natuurlijk een spectaculaire show. Om daar een aparte foto van te maken die mensen aanspreekt die niet aanwezig waren is niet gemakkelijk. Daar ben je hier wel in geslaagd. De boog waarin je rechtsonder begint met kijken en je bij de vliegtuigen eindigt doet het erg goed. Knap gedaan.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Rob Eric Blank

Ik vind het een fijne plaat, mede doordat dit net een andere benadering is.

R