The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

hoekie

Het is toch niet te geloven...

Ga je naar de dealer vorige week ivm vervangen van onderdelen en kleine beurt.
Haal je de auto op hebben ze de onderdelen niet vervangen waren niet besteld...
Nou ja kan gebeuren.

Zat er een rammel in mijn linker spiegelbehuizing wat doorslaat in auto.
Dat is eruit maar spiegelglas kapot.

Goed, vandaag terug geweest.
Onderdelen vervangen en spiegelglas ook vernieuwd.
Mooi dacht ik, tot ik thuis de deur van de auto dicht deed.

De rammel zit er nu weer in.... (hoorde het onderweg terug al)

Kijk en dat is hoekie
Alles in 10 keer....

Robbert54

Citaat van: hoekie op maart 11, 2011, 18:54:00
Het is toch niet te geloven...

Ga je naar de dealer vorige week ivm vervangen van onderdelen en kleine beurt.
Haal je de auto op hebben ze de onderdelen niet vervangen waren niet besteld...
Nou ja kan gebeuren.

Zat er een rammel in mijn linker spiegelbehuizing wat doorslaat in auto.
Dat is eruit maar spiegelglas kapot.

Goed, vandaag terug geweest.
Onderdelen vervangen en spiegelglas ook vernieuwd.
Mooi dacht ik, tot ik thuis de deur van de auto dicht deed.

De rammel zit er nu weer in.... (hoorde het onderweg terug al)

Kijk en dat is hoekie
Alles in 10 keer....
Heel herkenbaar ;D Had het deze week met mijn horloge. Even batterij vervangen en schoonmaken. Do. klaar. Ik kom langs: vergeten sorry, volgende week. Ik word gebeld: batterij zit erin maar hij loopt niet, moet nieuw uurwerk in. Goed het zij zo. Volgende week klaar. Ik er weer naar toe, netjes mijn horloge in een doosje meegekregen. Kom thuis. Horloge niet schoongemaakt. Dag verspringt om 3u 'smiddags en de wijzer is afgebroken. Ik weer terug. 1000 maal excuus Do is hij klaar. Ik er weer naar toe. Ja hij is besteld... JA en??? Ja hij dus nog niet klaar. En dan bellen jullie daar niet over?? Ja excuus vergeten.. Volgende week is hij klaar. U belt me maar, eerder kom ik niet :dry:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

hoekie

Haha ongelooflijk...

Deze week dus die auto, de stoelen en die radiatoren... Hopelijk volgende week een betere week ;)

Robbert54

Citaat van: hoekie op maart 11, 2011, 19:22:52
Haha ongelooflijk...

Deze week dus die auto, de stoelen en die radiatoren... Hopelijk volgende week een betere week ;)
Ach hoe blijer je bent wanneer het wel een keer goed gaat :D Maar blijft vervelend natuurlijk. Iig succes met alles ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

hoekie

Thx, jij ook!
Ach zijn ergere dingen in de wereld... maar zo gaat het al mijn hele leven, alles in 10 keer...
Zal mijn lot wel zijn. Heb een dak boven mijn hoofd en het is droog binnen ( nu wel gelukkig ;) ) .. zo denk ik nu maar....

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Wel even gehad... Maar niets voor mij.
Zelf doen. Gewoon relativeren.
Gezin is gezond, droog in huis met een dak en klaar.

BuSpu

Citaat van: hoekie op maart 11, 2011, 22:17:23
Gezin is gezond, droog in huis met een dak en klaar.
dat heb je dan goed voor elkaar en niet onbelangrijk

celerontje

Zekers, en da's ook het allerbelangrijkste, maar Hoekie heeft wel erg veel pech op ''huishoudelijk'' gebied... :withstupid:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie

Mwa, valt wel mee toch ;)

Ach vandaag weer een leuk uitje.
Met de mensen van ajaxf-Side.nl lekker een dagje naar Duitsland.

Schalke04 - eintracht Frankfurt

Kijken of dat wat is.... :p

hoekie

Nou de stoelen zijn beoordeeld, heb reactie van het servicecenter...

Vandaag, 14-03, heb ik getracht telefonisch contact met u op te nemen betreffende het verdere verloop van uw klacht op de oxo eetkamerstoel. helaas kon ik u niet bereiken, ik verzoek u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat we een afspraak kunnen plannen om de stoelen op te halen en het aankoop bedrag terug te storten. Onze interne beoordeling geeft aan dat de stoelen voldoen aan de eisen zoals wij die aan deze stoelen stellen. Hellas voldoet dit niet aan uw verwachting en heeft u in eerder mail contact met een collega van mij al besproken dat een andere keuze geen optie voor u is. Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben,


** Waarom zijn ze dan niet meer te bestellen ??
(keek donderdag direct ff op de site, maar zitten niet meer in het assortiment)

Nu moet ik snel ergens stoelen halen omdat ik anders niets heb om op te zitten.....

Kjelt

Citaat van: hoekie op maart 14, 2011, 11:33:15
** Waarom zijn ze dan niet meer te bestellen ??
(keek donderdag direct ff op de site, maar zitten niet meer in het assortiment)
Lijkt me logisch, iedere klant stuurt ze terug  :D

hoekie

Nou auto gisteren weer terug.
Kraak lijkt eruit en een nieuwe spiegel.

Vandaag de zomervelgen eronder.... oh nee toch niet, constateer dat ze een velg beschadigd hebben...  :(

Wordt deze week gemaakt, nieuwe afspraak voor volgende week.
Auto van de vrouw begint ook weer te zeuren. 4 maanden oud en al 4 keer bij de garage geweest.
Nu kan die weer: motordiagnose ledje brand. (gelukkig nog allemaal garantie....)

Robbert54

gadverdamme. Jou zit het ook echt niet mee.. :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Het wordt nu toch ècht tijd om dat pech :devil: tje de deur te wijzen.
Je hebt nu wel genoeg ongeluk gehad... :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

Ja wordt er schijtziek van!

Verliest me club ook nog en Europees en voor de competitie vandaag...
Echt te triest gewoon.... Wat een ... Weekend.

hoekie

Zo ... lange tijd niet meer gepost hier.... en inmiddels is mijn club kampioen geworden  :pompom: :headbanging: :worship:

Maar goed... heb weer een nieuwe aanwinst in mijn HT

Neytiri statue

hoekie

 :)

Joris1971


skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

R


stevieB

Under construction.....

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raafie

Zo die ziet er echt gaaf uit! Mooie afwerking!
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer