The "Garage"

Gestart door GTDesign, juni 2, 2008, 11:19:07

« vorige - volgende »

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

hoekie

Dat kan. Daarom wacht ik met smart op antwoord van Bjorn.... dan kan ik het afmaken... (hopelijk)

bmateijsen

Het geeft niet, je moet alleen vanaf nu dus iedere keer een kwartslag draaien.
En het paneel wat er tegenover zit moet ook een kwartslag gedraaid zitten. Dus heb je  III links dan moet = aan de overkant.

hoekie

Ja maar die op de lange wand (staand dus met smalle hoge baan, links) zit tegenover deze ...

bmateijsen

De diffuser is om o.a. flutter echo weg te halen, en daarvoor moet hij echt gedraaid zitten. Het beste is dus om de diffuser eraf te halen en hem toch andersom te draaien. Kans is echter groot dat je hem breekt. We hebben er nog op voorraad liggen, kom je gewoon 1 stuk opnieuw halen in Hilversum.

Madhouse

Misschien kun je hem met een plamuurmes rond de randen rustig los steken en daarna met een dun touwtje wegsnijden? Mocht hij breken dan kun je bij BB&G terecht voor een nieuwe..
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

hoekie

ok, het is niet anders...
(ongelooflijk.. het zal weer niet in 10x moeten... maar kan alleen maar kwaad op mezelf zijn...)


hoekie

Ga het zo met een touwtje proberen.
Denk wel dat ik er met een touwtje achter kan omdat ik met het lijm 5 cm van de rand gebleven ben....

HTip

#1982
Kan gebeuren Alex! Is even vervelend, maar je bent nu zo dichtbij een perfecte ruimte. Nog even volhouden, het zijn de laatste loodjes. Ik heb dat ook meegemaakt en dan je jezelf wel wat doen als je, zoals in mijn geval, de gaten in een 3 plafondplaten te groot maakt en daardoor de spotjes eruit vallen. Moest 3 nieuwe platen aanbreken :nopompom:

Moraal van het verhaal... We maken allemaal wel eens fouten ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

psies! en daar ging ik... (althans eerst de vrouw met een touw, ijzerdraadje maar wilde niet lukken)

En hij is eraf!

hoekie

en de plaat is niet gebroken! Enige is dat 2 zijkanten her en der wat piepschuim af is maar deze kan ik direct ernaast gaan gebruiken.
Beide kanten komt een plaat tegen aan....

Maar eerst ff de lijmresten verwijderen....

hoekie

Lijmresten verwijderd... (al zie ik op de foto dat ik een klein stukje vergeten ben..  ;))
Even stofzuigen en schoon is het weer.

En daar ligt mijn vriend waar ik de plaat mee verwijderd heb...

hoekie

en de nieuwe plaat hangt ook al...

HTip

Goed man! De aanhouder wint :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hoekie

dat dacht ik!

nog ff 2 foto's van de plaat die ik verwijderd heb... 2 kanten wat piepschuim weg, maar zoals gezegd kan ik deze gebruiken naast de nieuwe...

je kunt op de 2e foto goed zien tot waar het ijzerdraad/touw kwam.... sterke lijm kan ik je vertellen!

bmateijsen

Scheelt weer schilderen ;D.

hoekie

Psies... Heb dus geen plaat nodig.
Thx voor het aanbod!

Heb nog 3 te gaan....

celerontje

Als je nou gewoon even foto's gemaakt had van hoe ze zaten... ;)

Volgens mij ben jij een behoorlijke pechvogel op het gebied van bouw/kluswerkzaamheden. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Jean Sibelius

Je weet in ieder geval dat de lijm goed is! :)

Ben overigens erg benieuwd naar je ervaringen en de verschillen in de situatie nu en de situatie waarin je diffusie hebt toegevoegd.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

hoekie

Citaat van: celerontje op januari 16, 2011, 17:36:32
Als je nou gewoon even foto's gemaakt had van hoe ze zaten... ;)

Volgens mij ben jij een behoorlijke pechvogel op het gebied van bouw/kluswerkzaamheden. ;)

Had een tekening gemaakt... Moet toch ook goed zijn alleen in mijn geval niet ;)

Laatste is zeker waar, ik ben echt iemand met 2 linkerhanden maar als ik mezelf vandaag bezig zie en hoe het resultaat wordt ben ik best trots op mijzelf  ;D

hoekie

Citaat van: Jean Sibelius op januari 16, 2011, 17:37:59
Je weet in ieder geval dat de lijm goed is! :)

Ben overigens erg benieuwd naar je ervaringen en de verschillen in de situatie nu en de situatie waarin je diffusie hebt toegevoegd.

Die ervaring heb ik al en is absoluut een verschil!

Nog 2 te gaan, nu rustig eerst even eten ;)

celerontje

Citaat van: hoekie op januari 16, 2011, 17:45:42
Laatste is zeker waar, ik ben echt iemand met 2 linkerhanden maar als ik mezelf vandaag bezig zie en hoe het resultaat wordt ben ik best trots op mijzelf  ;D
Gaan we linkshandigen beledigen? :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hoekie


hoekie

Yes, klaar!!
Moet zeggen is mij allemaal aardig gelukt, had ik niet gedacht.
Veel tijd in gestoken maar dan heb je ook wat. Ben er zeer content mee.
Omdat we gek zijn op foto's ;)


hoekie

#1998
Ook ff een paar zonder flitser er tussen...

Zo nu ben ik wel weer ff klaar in "the garage"  (voor hoe lang ? ;) )

Madhouse

Volgende keer gewoon 3x noteren, dan moet het goedkomen.  :D :tongue2:

Maar super dat het gelukt is, nu lekker genieten!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub