AB van Samsung DCB-H360R werkt niet meer goed.

Gestart door HAL, mei 29, 2008, 20:51:44

Vorige topic - Volgende topic

SpeedyAndré

Jammer voor Hal  :-\ en fijn voor Yosi, ik heb geen garantie gegeven dat het zou werken  ;D
Wat je verder nog kan doen is contactjes doorsolderen of het apparaat een tijdje van de stroom af houden.
Dan koelt alles af en maakt ie misschien weer even contact  ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

HAL

Citaat van: Yosi op juni  1, 2008, 20:39:52
Bij mij werkte AB sinds een week dus ook niet. Uit elkaar halen van de decoder was al voldoende om blijkbaar intern weer goed contact te maken want hij deed het uit-elkaar-liggend meteen weer :D
En nu maar hopen dat hij het niet echt begeeft binnenkort ...

Heb je hem helemaal uit elkaar gehaald of alleen de print aan de voorkant?

SpeedyAndré

Ik heb ook de grote print los gehad en de kabels van de voeding.
Door alleen het frontje los te halen en de print te buigen ging de remote bij mij niet werken ....

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

HAL

Citaat van: SpeedyAndré op juni  1, 2008, 21:23:47
Ik heb ook de grote print los gehad en de kabels van de voeding.
Door alleen het frontje los te halen en de print te buigen ging de remote bij mij niet werken ....

André  8)

Heb zojuist dit alles ook gedaan maar helaas....

Yosi

Ik heb de grote print in de kast laten zitten. Het front printplaatje uit het plastic voorfrontje geschroeft. Alleen wat op de connector van de verbindingsconnector op de grote print gedrukt. Ik had de multimeter al in mijn hand maar die was gelukkig niet nodig want vanaf dat moment reageerde de decoder al weer op de AB :D

HAL

Citaat van: Yosi op juni  2, 2008, 09:20:16
Ik heb de grote print in de kast laten zitten. Het front printplaatje uit het plastic voorfrontje geschroeft. Alleen wat op de connector van de verbindingsconnector op de grote print gedrukt. Ik had de multimeter al in mijn hand maar die was gelukkig niet nodig want vanaf dat moment reageerde de decoder al weer op de AB :D

Dank voor de heldere uitleg. Ik heb hem gisteren dus helemaal uit elkaar gehad maar geen resultaat. De multimeter kan ik niet meer vinden. Ben net verhuisd. Reparatie moet in Arnhem gebeuren en kost minimaal 45 euro excl. verzenden......