The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

xynyx

#800
CitaatDat zijn kanaalvloerplaten die je bedoelt

Klopt! Die zijn toen gelegd. Lijkt ook allemaal zoveel op elkaar......... :crazy:

Voor beide moet in iig de weg worden afgesloten en dat is toch hetgeen waarvoor je het doet? :P

HTip

Veel succes vandaag Jan! De foto's met de stempels zien er indrukwekkend uit :o

Overigens, je Youtube-filmpje kan je rechtstreeks in je topic plaatsen. Werkt hetzelfde als met plaatjes, vervang img door youtube en klaar!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Ik heb er als buurman van Jean inderdaad behoorlijk last van al dat kabaal, stof, verminkte stoeptegels, enz enz.. Dus ik vind het niet eens zo'n gek idee die bbq.  :devil:

Citaat van: Blue-Eyes op juni  3, 2009, 07:56:43
Beetje buurman organiseert een gratis bbq voor de buren wegens de overlast ;D

Zo'n plaatje zal maar even door je dak komen zeilen..... :butbut:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

celerontje

Of nog gekker: Op je auto!
Dus dan heb je ''autoweg'', terwijl het binnen de binnen de bebouwde kom is en je niet eens 100 km/u, mag rijden! ;D
Mijn ''snapper'' staat kennelijk niet aan, om Philip te citeren! :D ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

xynyx

En Jan.................

Staat alles d'r nog? ;D

celerontje

Er is denk ik een plaat recht op de meterkast gevallen, waardoor hij naast een hoop schade, ook geen internet meer heeft ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Davey

Citaat van: celerontje op juni  3, 2009, 19:31:29
Er is denk ik een plaat recht op de meterkast gevallen, waardoor hij naast een hoop schade, ook geen internet meer heeft ;D

Hahaha, zou het. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de foto's maar met name ook naar het filmpje Jan.

Fabian92

Hij laat ons lekker lang wachten  :devil: ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Doet de server het weer...
STILL NO PICTURES! >:(

DAMN! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

donaldk


xynyx

Als Jan z'n foto niet wil plaatsen doe ik het wel ;D

De HT-ruimte heeft nu een dak echter zijn huis heeft wat schade opgelopen...........





Kraan was een beetje aan de lichte kant voor de platen.


Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

#814
Ik citeer mezelf nog eens:
CitaatStelletje beunhazen! :P :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

LittleNinja

Hmmm... Ik begin me zorgen te maken om Jan! Hij zou toch geen plaatje op zijn voet hebben gekregen?! :-X

JAN??!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

celerontje

Je zou het bijna gaan denken, want hij is gisterochtend voor het laatst online geweest. :-[
R.I.P. :o ???


;D :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

xynyx

Heren, Heren,

Rustig en kalm blijven!

Jan is bezig eea op zich in te laten werken! Maar het dak ligt er in ieder geval (nog) op ;)


LittleNinja

Zo te zien ben je er niet echt van opgeknapt als ik deze laatste foto mag geloven Jan! Hahaha!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

heeft stress zoveel invloed op een persoon?? ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Garmir

Citaat van: LittleNinja op juni  5, 2009, 13:27:01
Maar waar zit die gast????

ze hebben hem mee gebetoneerd in de druklaag   :hehe:

Een mens heeft 3 jaar nodig om te leren spreken, en een volledig leven om te leren zwijgen.

Davey

Jan kennende zal er een uitgebreid verslag komen dat ondersteund zal worden door een aantal prachtige foto's en misschien wel een filmpje  :clapping:

Fabian92

Citaat van: Davey op juni  5, 2009, 13:52:59
Jan kennende zal er een uitgebreid verslag komen dat ondersteund zal worden door een aantal prachtige foto's en misschien wel een filmpje  :clapping:

Dat is wat wij nu op z'n minst verwachten  :P
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty